"Just Joo joku habbo se on tarkotettu semmosill noobeille joilla ei satu olemaa muuta elämää ja gta on sentää asiaa siis mitä vit.!! Mä en taidan enää suomi 24:sen keskusteluja selata ku toi habbo tuli siis häh taitaa mennä aikas overiks!?! eisk teist!"
´Gta Palsta Takas! Habbo saa painuu muualle!
7
726
Vastaukset
- Juha...
Pitäiskös sun keksiä jotain harrastuksia ja ulkoilua ettei koko elämä mene siinä pelaillessa?
- JoQu
Hanki sä vaan niitä harrastuksia" Ketään ei tommonen eko sössötys kiinnosta" Hah "
- .....
Gta palsta ei poistunu se vaan siirty. Menkää tonne missä lukee pelit ja sieltä kautta löytyy.
Onks vaikee nähdä vähän alempana oleva otsikko. Ja mikä voi olla nii vaikee tajuta gta palstan sijaintia.
Ja pitää just tälle palstalle tulla itkemään. Onks sitten Half-Life palstaki sun mielest poistettu vai löysitkö sen sieltä missä gta, mutta olit niin sokea raivosta ettet nähny gta:ta. Ja mihin muutkin pelit sit hävis?- J4nn3
Että tuollaset idiootit ottaa päähän, jotka ei näköjään osaa lukea ollenkaan tai ei vain vaivauduta rullaamaan hiirellä hieman alaspäin,
ja lyn vaikka vetoa että kyseinen henkilökin menee palstalle vain, jotta saisi vinkkejä ja xiittejä kun ei itse viiti pelata peliä läpi.
Ottaa päähän tuollaset.
- Sunaka
Se palsta on olemassa
- --
---
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3858468Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1732820- 131162
- 76998
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61903- 25896
- 55873
- 64832
- 50831
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72802