Suuna ja päänä esiintyvän Timo Soinin puhetulva on sammunut kuin saunalamppu. Puhetta tuli kuin mustalaisen hevoselta sitä itseään, mutta silti mitään järisyttävää ei tapahtunut.
Maan asiat eivät parantuneet Soinin puheista huolimatta yhtään, vaan Suomessa alkoi ennennäkemätön lamakausi.
Soini tajusi viimein itsekin, että ei maata nosteta suurilla puheilla, vaan teoilla. Nyt hän on kovalla kiireellä pyrkimässä seuraavaan hallitukseen ilman kansalaisten antamaa valtuutusta.
Suulas Soini pani suunsa suppuun
6
67
Vastaukset
- Lötö Löpöstö
Gölägöön Söini görrän börsy öinö börsy!
Lötö Löpöstö ÖÖÖÖ. RÖ. - Soinilla on ideoita
Nyt kaikki muuttuu kun Soinilaiset nousevat eduskuntaan ensi vuonna.
- Ei yllätys.
No et siä ainakaan eduskuntatyöstä tunnu tietävän yhtään mitään.
- kalakukkoa
Äijä jauhaa sitä samaa sontoo jatkuvasti, mut mitään ei tapahdu. Maha ja puolue tuet senkun kasvaa kilpaa!
- "nukuttaa niin vietä
Jokos ne vaalit oli?
- Sixpäkki
Soini on seuraavan hallituksen ulkoministeri. Kyllä pesänselvitys käynnistyy kokkareiden sekä Rinteen ja muiden demariapinoiden sotkujen jäljiltä vaalien jälkeen, mutta mitään nopeaa muutosta on turha odottaa.
Niin huono on tilanne. Korjaaminenkin edellyttää lisää vyönkiristystä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k395248- 853752
- 483145
- 623045
- 113025
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562383- 411878
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1451848Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….101825- 181751