sain just käytetyt tietokoneen ja siinä on sellanen vaiva että kun webbiselaimen käynnistää alkusivuna on aina joku tosi ärsyttävä mainossivu vaikka olen monesti vaihtanut sen googleksi, lisäksi työpöydälle tulee mainos-igoneita. lisäksi kun messengerin käynnistää niin aukee samalla myös explorer ja ilmottaa että messenger tarvii jonkun päivityksen, tää sivu joka aukee näyttää tosi epäilyttävältä, ei siis todellakaan mikään microsoftin juttu. sellasella ad-aware ohjelmalla koitin poistaa tota vaivaa mutta ei onnistunut. olisin tosi kiitollinen jos tulisi jotain vinkkiä.
mainokset pilaa nettiselaimen!
9
772
Vastaukset
- jehna
Yleensä se on joku mainosohjelma joka koittaa vaihtaa sen alotussivun...
Kannataa tarkistaa että ad-aware on päivitetty ja joskus virustorjunta ohjelmistokin osaa poistaa jotain mainosmatoja. - jepulis
hijackthis logi tonne HijackThis palstalle niin saat koneen kerralla puhtaaksi
http://koti.mbnet.fi/pattaya1/hijackthis.htm - Pong
Selaimen asetuksista ruksi pois kohdasta: salli kolmansien osapuolten selainlaajennukset.
http://koti.mbnet.fi/pattaya1
Spybottia kannattaa kokeilla.
Ja jos käytössä on MSN Messenger niin ei pitäiskään tulla mikään Microsoftin juttu. Tai mulla ei oo koskaan tullu mitään.
Ootko asentanu Messengeriin jotain lisäosia? Itelläni on Messenger plus ja joskus se ilmottaa päivityksestä.
Ja sitten jos ei mainokset lähteny niin kokeile päivittää Ad-Aware ja aja se sitten.
Viimesenä vaihtoehtona itse pidän HijackThissiä. Sen saa ylhäällä olevasta osoitteesta. Skannaa sillä ja laita logi tonne HijackThis palstalle joka löytyy Tietoturva & virukset osikon alta.- Bob
Kannattaa vaihtaa selain. Mozilla firefox on loistava.
- FireFox
auttaa ratkaisemaan ongelman joka on Messengerissä ??
- hmm
FireFox kirjoitti:
auttaa ratkaisemaan ongelman joka on Messengerissä ??
jos se messengeri nyt niin haittaa niin sen saa revittyä kokonaanki pois siitä käyttiksestä! eti vaikka googlella sen poisto ohjelma.
ja firefox auttaa siihen ettei koneelle enää tule noita adware/spyware paskaa! - ole näkynyt
hmm kirjoitti:
jos se messengeri nyt niin haittaa niin sen saa revittyä kokonaanki pois siitä käyttiksestä! eti vaikka googlella sen poisto ohjelma.
ja firefox auttaa siihen ettei koneelle enää tule noita adware/spyware paskaa!paskaa vaikka käytänkin IE:tä
- nimimerkki
hmm kirjoitti:
ja firefox auttaa siihen ettei koneelle enää tule noita adware/spyware paskaa!Ei noin yksioikoisesti, bitte. Firefoxilla on myös omat adware/spyware/tracking cookie paskansa vaikka merkittävästi vähemmän kuin IE'llä. Milloinkas olet viimeksi päivittänyt selaimesi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3858458Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1732810- 131152
- 76998
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61903- 25896
- 55863
- 64832
- 46806
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72792