Kaverilla on semmoinen ongelma messengerissä, että se katkasee yhteyden ihan yhtäkkiä. Sitten pitää kirjautua uudelleen ja taas vähän ajan kuluttua menee poikki. Joskus ei pääse kirjautumaan lainkaan uudelleen... Tietäiskö joku mistä tommonen voisi johtua ja miten sen saisi toimimaan? Käyttis on win xp home fi. Olisin tosi kiitollinen jos joku osaisi neuvoa mitä vois tehdä!
Msn messengerin ongelma
4
348
Vastaukset
Kaverilla oli yahoon maili ja sillä se tuli MSN Messengeriin ja se heitti välillä ulos. Se vaihto hotmailiin ja alko toimimaan.
- Hermot menee
Sama msn mese kuin minullakin ja se tekee sitä ihan jatkuvasti, minä en ymmärrä näistä asioista mitään...ottaa vain niin päähän!
- tarantino
Koita tätä.
1. kirjaudu messengeriin.
2. valitse OMA TILA
3. sieltä OMAT ASETUKSET
4. toiseksi alimpana kohta missä rasti millon kone kirjautuu ulos, laita siihen tarpeeks aikaa.
Toivottavasti on apua en itekään ole paljoa käyttänyt.
Minullakin rupes toimimaan heti kun kirjauduin hotmailin osoitteella ja tunnuksilla sisään....- Hermot menee
Kiitos neuvosta! Hänellä ei ollut siinä ruksia lainkaan, eikä mitään aikaa, mutta nyt on ja kokeillaan toimivuutta. Kiitos!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3858458Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1732810- 131152
- 76998
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61903- 25896
- 55863
- 64832
- 46806
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72792