Mikä ihmeen hotelli

jatkuva mainostus

Tämä palsta mainostaa jatkuvalla syötöllä hotellia, "jarinhotellia".
Onko tällä hotellilla mitään tekemistä adventismin kanssa?
Onko hotellin omistaja kenties adventisti?

20

71

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei,

      Olen aktiivinen keskustelija vuodesta 1995.

      "Jarinhotelli" on rekisteröity nimimerkki.

      Rekisteröi Sinäkin oma profiili vaikka "Hotelliton" nimellä.

      "Hotelli" viittaa it- terminologiaan.

      Toimin myös ylläpidon avustajana.

      Tässä kaikki.

      Yst.t. Jari Laurila
      Keskustelija

      • vastoin sääntöjä

        Palstan säännöt kieltävät jokapäiväisen jarinhotellin mainostamisen.
        Tämä ei ole hotellipalsta.


      • vastoin sääntöjä kirjoitti:

        Palstan säännöt kieltävät jokapäiväisen jarinhotellin mainostamisen.
        Tämä ei ole hotellipalsta.

        Parempi keskustella ihmisten kanssa joilla on nimimerkki kuin sinun kaltaistesi puskajussien jotka vaihtavat nimeä jokaiseen viestiinsä.

        alex


      • uusitut patjat
        alex.kasi kirjoitti:

        Parempi keskustella ihmisten kanssa joilla on nimimerkki kuin sinun kaltaistesi puskajussien jotka vaihtavat nimeä jokaiseen viestiinsä.

        alex

        Hotellissa on vapaita huoneita kysy johtajalta alennuksia.


    • vastoin sääntöjä kirjoitti: «Palstan säännöt kieltävät jokapäiväisen jarinhotellin mainostamisen. Tämä ei ole hotellipalsta.»

      Se on vain nimimerkki, hassu.

      Nimimerkiksi voi laittaa vaikka Jumala tai Kansallis-Osake-Pankki tai Kaken kahvila. Ne voi jopa rekisteröidä, jos ovat vapaana.

      Sheriffi ei tiettävästi oikeasti toimi majoitusalalla.

      • Kovin viisasta?

        Jarinhotelli on harhaanjohtava nimitys sen ymmärtää melkein kaikki.
        Hotellilla ei ole mitään tekemistä Raamatun kanssa koska hotellia ei löydy Raamatusta. Oikeastaan hotelli merkityksenä on syntinen paikka jossa tehdään eniten huorin ja rikotaan siveyslakia.
        Hotelli on mielikuvituksen harhassa keksitty nimi ja hotelli pitää sisällään 95% adventtitotuutta ja seppien sepityksiä.
        Onko Hotelli pyhän hengen temppeli jossa Jeeus asuu sviitissä?
        Onhan se hienoa olla hotellin johtaja ja houkutella uusia asiakkaita piilomainonnalla ikiomaan hotelliin.
        Tämä on tarkoin mietitty adventistinen mainoskikka "hotellille" ja sen suosittelemiselle.
        Hotellin omistajalla on erikoinen nimeämislogiikka ja nimi on varmaan tullut suoraan Ellen Whiteltä?


      • oma lehmä
        Kovin viisasta? kirjoitti:

        Jarinhotelli on harhaanjohtava nimitys sen ymmärtää melkein kaikki.
        Hotellilla ei ole mitään tekemistä Raamatun kanssa koska hotellia ei löydy Raamatusta. Oikeastaan hotelli merkityksenä on syntinen paikka jossa tehdään eniten huorin ja rikotaan siveyslakia.
        Hotelli on mielikuvituksen harhassa keksitty nimi ja hotelli pitää sisällään 95% adventtitotuutta ja seppien sepityksiä.
        Onko Hotelli pyhän hengen temppeli jossa Jeeus asuu sviitissä?
        Onhan se hienoa olla hotellin johtaja ja houkutella uusia asiakkaita piilomainonnalla ikiomaan hotelliin.
        Tämä on tarkoin mietitty adventistinen mainoskikka "hotellille" ja sen suosittelemiselle.
        Hotellin omistajalla on erikoinen nimeämislogiikka ja nimi on varmaan tullut suoraan Ellen Whiteltä?

        >>Hotellilla ei ole mitään tekemistä Raamatun kanssa koska hotellia ei löydy Raamatusta. >>

        Hotellihuoneesta - ainakin meillä Suomessa - kylläkin löytyy tavallisesti Raamattu tai ainakin UT.


      • ellua löytyy
        oma lehmä kirjoitti:

        >>Hotellilla ei ole mitään tekemistä Raamatun kanssa koska hotellia ei löydy Raamatusta. >>

        Hotellihuoneesta - ainakin meillä Suomessa - kylläkin löytyy tavallisesti Raamattu tai ainakin UT.

        Mutta jarinhotellista löytyvät kaikki suomenkieliset Ellen Whiten kirjat hänen omien sanojensa mukaan.


      • mistä kiikastaa
        Kovin viisasta? kirjoitti:

        Jarinhotelli on harhaanjohtava nimitys sen ymmärtää melkein kaikki.
        Hotellilla ei ole mitään tekemistä Raamatun kanssa koska hotellia ei löydy Raamatusta. Oikeastaan hotelli merkityksenä on syntinen paikka jossa tehdään eniten huorin ja rikotaan siveyslakia.
        Hotelli on mielikuvituksen harhassa keksitty nimi ja hotelli pitää sisällään 95% adventtitotuutta ja seppien sepityksiä.
        Onko Hotelli pyhän hengen temppeli jossa Jeeus asuu sviitissä?
        Onhan se hienoa olla hotellin johtaja ja houkutella uusia asiakkaita piilomainonnalla ikiomaan hotelliin.
        Tämä on tarkoin mietitty adventistinen mainoskikka "hotellille" ja sen suosittelemiselle.
        Hotellin omistajalla on erikoinen nimeämislogiikka ja nimi on varmaan tullut suoraan Ellen Whiteltä?

        Taidat olla tosi kiihko?


      • sänky vai hotelli
        Kovin viisasta? kirjoitti:

        Jarinhotelli on harhaanjohtava nimitys sen ymmärtää melkein kaikki.
        Hotellilla ei ole mitään tekemistä Raamatun kanssa koska hotellia ei löydy Raamatusta. Oikeastaan hotelli merkityksenä on syntinen paikka jossa tehdään eniten huorin ja rikotaan siveyslakia.
        Hotelli on mielikuvituksen harhassa keksitty nimi ja hotelli pitää sisällään 95% adventtitotuutta ja seppien sepityksiä.
        Onko Hotelli pyhän hengen temppeli jossa Jeeus asuu sviitissä?
        Onhan se hienoa olla hotellin johtaja ja houkutella uusia asiakkaita piilomainonnalla ikiomaan hotelliin.
        Tämä on tarkoin mietitty adventistinen mainoskikka "hotellille" ja sen suosittelemiselle.
        Hotellin omistajalla on erikoinen nimeämislogiikka ja nimi on varmaan tullut suoraan Ellen Whiteltä?

        Hotelli- nimikettä moittivalle viisaalle, että siellä eniten tehdään tätä huorin- sanalla tehtävää asiaa ja siksi nimi on huono.

        Mielestäni en ole vuokrannut hotellista tuolla ajatuksella huonetta, tai kiertänyt hotellin matkustajakotiin.

        Ehkä aloittaja viisaudesaan "nukkuu" riippusängyssä, koska pahimmat haureudentoet tehdäänkin sängyssä ja sehän voi olla viisaan kotonakin.

        Eli ?? !! mistä narusta vedeltäisiin ???


      • hotellikokemukset
        sänky vai hotelli kirjoitti:

        Hotelli- nimikettä moittivalle viisaalle, että siellä eniten tehdään tätä huorin- sanalla tehtävää asiaa ja siksi nimi on huono.

        Mielestäni en ole vuokrannut hotellista tuolla ajatuksella huonetta, tai kiertänyt hotellin matkustajakotiin.

        Ehkä aloittaja viisaudesaan "nukkuu" riippusängyssä, koska pahimmat haureudentoet tehdäänkin sängyssä ja sehän voi olla viisaan kotonakin.

        Eli ?? !! mistä narusta vedeltäisiin ???

        Jos on tehnyt huorin kymmenien naisten kanssa ja on adventistitausta.... hotellisssa ne parhaat kyydit koettu.


    • kysy pois

      "Sheriffi ei tiettävästi oikeasti toimi majoitusalalla."

      Osittain toimii. Hän nimittäin on vaipunut synnin uneen omassa hotellissaan.
      Kysy vaikka adventistipastorilta?
      Pastori vastaisi, että Jari on luopio ja nukkuu syvää synnin untaan kun ei käy seurakunnassaan.

      • eksytystä ja valhe

        "Hotelli" viittaa it- terminologiaan.

        Ei pidä paikkaansa!


      • elämää hotellissa
        eksytystä ja valhe kirjoitti:

        "Hotelli" viittaa it- terminologiaan.

        Ei pidä paikkaansa!

        Heti alusta alkaen Viru-hotelli keräsi puoleensa paitsi suomalaisia turisteja, myös kosolti virolaisia ja venäläisiä ilotyttöjä. Hotellissa on harrastettu paheellista ja synnintuoksuista elämää aivan alusta alkaen. Hotellin ylimmässä kerroksessa harjoitettiin sen lisäksi Eestin Sosialistisen Neuvostotasavallan toimesta sekä ulkoista että sisäistä vakoilua. Turvallisuuden ja luottamuksen ylläpitämiseksi hotellihuoneissa olivat salakuuntelulaitteet; monet salakuuntelijat saivat pysyviä kuulovaurioita toistuvasti kuuluneista kimeistä kiljahduksista ja kaljabassoörinöistä. Huoneissa tapahtuvaa sinänsä yksitoikkoista tapahtumasarjaa kuvattiin myös paljon. Tätä lähdeaineistoa on sittemmin ollut riittämiin jaettavaksi alan tuottajille tehtäessä kovaa pornografiaa sisältäviä elokuvia. Hotelli sisältää myös lukuisia baareja ja ravintoloita, joissa on kiva juhlia olevansa ulkomailla.


      • eksytystä ja valhe kirjoitti:

        "Hotelli" viittaa it- terminologiaan.

        Ei pidä paikkaansa!

        Hanki itselles nimimerkki niin ei tarvitse valittaa ..
        Olet yksi niistä jotka käyttävät uutta nimimerkkiä jokaisessa viestissä .. ajattelehan jos keskustelisit jonkun ihmisen kanssa ja hän esittelisi itsensä ensin jantusena sitten kettusena - sitten huttusena - anderssonina - sitten pellenä - sitten kiihkona - sitten ,,

        Pitäisitkö häntä ihan terveenä?

        alex


      • eksytystä ja valhe kirjoitti:

        "Hotelli" viittaa it- terminologiaan.

        Ei pidä paikkaansa!

        eksytystä ja valhe kirjoitti: «"Hotelli" viittaa it- terminologiaan.

        Ei pidä paikkaansa!»

        Informaatiotekniikan alalla hotellilla tarkoitetaan yritystä, joka tarjoaa serveripalveluja. Nykyään kysymys on hyvin usein nimenomaan www-sivustojen pyörittämisestä, mutta myös yritysten sisäiset tietojärjestelmät toimivat usein "hotelleissa". Hotellit voivat tarjota paremman tiedon säilymisen turvan kuin mihin yksityisillä ja monilla yrityksillä on mahdollisuutta.

        En tiedä, onko Jarilla tuollaista hotellia. Samantekevää.

        On hyvin lapsellista urputtaa nimimerkissä esiintyvästä sanasta. Se ei kuitenkaan ole kirosana tai muulla tavoin ketään loukkaava.


    • !!!

      Jokaisella saa olla nimimerkki. Jos jonkun nimimerkki ei sinua mielytä, voit pysyä, sellaisilla palstoilla, jolloin et törmää kyseiseen nimerkkiin.

      Rekistöidy ihmeessä, mutta ilmeisesti et uskalla, kun pelkäät, että joku arvostelee sinun nimerkkiäsi ja kenties ajattelee, että tuoko se oli joka tyhmiä kirjoittelee jatkuvasti.

      • valheimagoa

        Tämä ei ole hotellipalsta eikä jarin palsta. Eihän pikkupoika hotellinomistaja (valhetta) ole edes adventisti.
        Hotellinomistaja elää omassa valhemaailmassaan jota adventistit ihailevat.


      • osatotuutesi

        Piilomainonta jatkuvana on tällä palstalla kielletty.
        Jarinhotelli viittaa selkeästi samannimiseen sivustoon.
        Jarinhotelli = sivuston/saitin piilomainonta.


    • !!!!

      Jarilla on oikeus kirjoitella ja hän kirjoitttaa asiallisesti. Eli täällä saa kirjoitella, ei adventistit, kuten sinä. Parjaustyyli on ilkeää, kuten sinulla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1586
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      187
      426
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe