pois suomesta saatana -.-
voi vittu muslimit
11
253
Vastaukset
OON EDELLEEN TÄTÄ MIELTÄ
- KatoaPysyvästi
Rasistin mielipiteellä on yhtä paljon painoarvoa kuin lokin paskalla.
vittu jonkun pitäis pistää sutkin uuniin jutkujen kanssa... suvakit on maailman paskinta porukkaa paskempaa ku ne raiskarit koska tiiätte että ne raiskaa mutta ootte ok sen kanssa vitun suvakit
- Olis_hauska_tietää
KatoaPysyvästi, oletko ikinä edes nähnytkään muslimia kun noin naiivi tunnut olevan asian suhteen?
- aivovaurioko
Säälittävää verbaali-impotenssin esittelyä.
- NeJotkaSotiii
Terroristit ja Terrorismi kuuluu EU.n uuden armeijan luomis suunnitelmaan.
Kun Suomessa pamahtaa täältä lähdetään ilomielin ISIS sotiin....
Niin ne luulee..... - sierjeg
Olen samaa mieltä alottajan kansa! Jos joku sanoo "rasisti" niin olen mielelläni rasisti, me emme voi pelastaa maailmaa ja emme voi kaikkia elättää. Emme voi kaikilla parempaa tulevaisuutta antaa.Niin yksinkertaista tämä on kaikilla ei ole tarve turvallisuuteen, kumma jos saavat luvan jäädä tänne. ja silloin lomalle kotimaahan ei enää vaarallista sinne mennä????
- Kovafriidu
Pidetään Suomi suomalaisena. Emme halua Suomeen ongelmia. Siksi ne ja niiden lähteet (ihmiset) on pidettävä Suomen ulkopuolella.
Koraani 8:12. Muista, kuinka Herrasi julisti enkeleille: »Olen kanssanne; tukekaa siis niitä, jotka uskovat. Täytän pian uskottomien sydämet pelolla; silloin hakatkaa poikki heidän kaulansa ja heidän kaikki sormensa.»
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389