Hikipedian artikkeli

16

210

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aivan....

      dataa voidaan myöhemmin käyttää tilastotieteellisiin tiedotteisiin, joissa kerrotaan esimerkiksi kiiman lisääntymisestä tietyllä postinumeroalueella, kertoo palvelusta vastaava naantalilainen järjestöaktiivi ja tilauspuuseppä Petri Katiska.

    • Kyllästynyt

      Haha, hillitön! Kiitos linkistä!

    • Olly

      * REPS *

    • FUCKIFUUU

      Jaahas Jori jatkaa demari-Karisman loppaamista, tällä kertaa huumorin varjolla. Voisitteko jo tunnustaa että koko vapaa-ajattelijoiden yhdistys on valjatettu vetämään Petrin vaalivankkureita.

      • Sinä alat kohta ansaita oman hikipedia-artikkelin. Minä varmaan loinkin sivuston jo vuoden alussa tätä ajatellen, ja nyt sitten viimeisen virkkeen maininta Petri Katiskasta on selvää vaalimainontaa!


      • FUCKIFUUU
        jori.mantysalo kirjoitti:

        Sinä alat kohta ansaita oman hikipedia-artikkelin. Minä varmaan loinkin sivuston jo vuoden alussa tätä ajatellen, ja nyt sitten viimeisen virkkeen maininta Petri Katiskasta on selvää vaalimainontaa!

        Niinhän tuo on. Nyt yrität sumuttaa lukijoita, että Demari-Karisman vaalityö ei olisi prioriteetti numeroi 1 vapaa-ajattelija yhdistyksen agendalla. Paljonko olette tai aiotte antaa Demari-Karisman vaalityöhön yhdistyksen rahoja?


      • välihuomio
        jori.mantysalo kirjoitti:

        Sinä alat kohta ansaita oman hikipedia-artikkelin. Minä varmaan loinkin sivuston jo vuoden alussa tätä ajatellen, ja nyt sitten viimeisen virkkeen maininta Petri Katiskasta on selvää vaalimainontaa!

        Osa ei erota omaa mielikuvitustaan ympäröivästä todellisuudesta. Ajattelun yksioikoisuus, yleissivistyksen heikkous, salaliittoteorioihin uskominen ja itsekritiikin puuttuminen ovat heille myös hyvin ominaisia. Kun on lusikalla annettu ei voi kauhalla vaatia.

        Mutta niidenkin kanssa eletään.


      • FUCKIFUUU
        välihuomio kirjoitti:

        Osa ei erota omaa mielikuvitustaan ympäröivästä todellisuudesta. Ajattelun yksioikoisuus, yleissivistyksen heikkous, salaliittoteorioihin uskominen ja itsekritiikin puuttuminen ovat heille myös hyvin ominaisia. Kun on lusikalla annettu ei voi kauhalla vaatia.

        Mutta niidenkin kanssa eletään.

        Teit osuvan analyysin itsestäsi mutta miten tuo liittyy tähän keskusteluun?


      • 12 + 12
        FUCKIFUUU kirjoitti:

        Niinhän tuo on. Nyt yrität sumuttaa lukijoita, että Demari-Karisman vaalityö ei olisi prioriteetti numeroi 1 vapaa-ajattelija yhdistyksen agendalla. Paljonko olette tai aiotte antaa Demari-Karisman vaalityöhön yhdistyksen rahoja?

        FUCKIFUU, olet jo vahvasti liittymässä sösselströmmien henkiseen kastiin.

        Ei tuollainen sokea jankkaaminen ketään vakuuta. Saat idean, vakuutut siitä yhtä tautisesti kun uskikset, ja sitten hommas kusee peruuttamattomasti.

        Harkintaa, pliis!


      • 12 + 12
        12 + 12 kirjoitti:

        FUCKIFUU, olet jo vahvasti liittymässä sösselströmmien henkiseen kastiin.

        Ei tuollainen sokea jankkaaminen ketään vakuuta. Saat idean, vakuutut siitä yhtä tautisesti kun uskikset, ja sitten hommas kusee peruuttamattomasti.

        Harkintaa, pliis!

        Hups, en huomannut että FUCKIA oli jo käsitelty.

        Mutta hän vastasikin omalla analyyttisellä tavallaan...


      • FUCKIFUUU
        12 + 12 kirjoitti:

        Hups, en huomannut että FUCKIA oli jo käsitelty.

        Mutta hän vastasikin omalla analyyttisellä tavallaan...

        Faktaa on että Vapaa-ajattelijoita on yritetty viedä kahdesti puoluepolitiikkaan mukaan puheenjohtajan toimesta, ensin Niemelä ja nyt Demari-Karisma.


      • oiei
        FUCKIFUUU kirjoitti:

        Teit osuvan analyysin itsestäsi mutta miten tuo liittyy tähän keskusteluun?

        Voi sua FUCKIFUU, kaikki täällä tietää, kehen tuo teksti oikeasti viittasi, vaikka sä kuinka yrittäisit kääntää sen toisin päin.


      • FUCKIFUUU
        oiei kirjoitti:

        Voi sua FUCKIFUU, kaikki täällä tietää, kehen tuo teksti oikeasti viittasi, vaikka sä kuinka yrittäisit kääntää sen toisin päin.

        Taas kun argumentit loppuivat hyökätään henkilöä kohtaan. No itsepä tiesi valitset. Samalla tulet tunnustaneeksi väitteeni oikeiksi eli sen että Demari-Karisman puoluetyöhön on nyt valjastettu koko yhdistys. Voitteko osoittaa että asian laita on toisin?


      • epäilen....
        FUCKIFUUU kirjoitti:

        Taas kun argumentit loppuivat hyökätään henkilöä kohtaan. No itsepä tiesi valitset. Samalla tulet tunnustaneeksi väitteeni oikeiksi eli sen että Demari-Karisman puoluetyöhön on nyt valjastettu koko yhdistys. Voitteko osoittaa että asian laita on toisin?

        Tuskin kuitenkaan. Ei vaparit ihan yhden miehen vietävissä oleva järjestö kuitenkaan ole (toisinkin kuin jotkin pienemmät). Kyllä jokin jäsenyhdistys viheltäisi pilliin kovaan ääneen, jos noin olisi.


    • dfhd

      Liikaa katkeruutta, katkeruuden innoittamaa tekstiä. Selvästi tosiuskovaisen tekemää. Ihan hyvä idea, mutta toteutus heikko, ei tarpeeksi oivaltaavaa eikä älyllisesti haastavaa. Voisi hioa vielä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1412
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      109
      1150
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1013
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe