CAMPER-kate Japsi pick uppiin

CAMPER

Onko kenelläkään camperia. Meinaan sellaista lavalle laitettavaa asunto-osaa.

Tiedän, että niitä löytyy netistä vaikka kuinka perkuleesti, mutta tuppaavat olemaan ulkomaanelävien sivuilla.

Olen meinannut sellaisen rustata 2wd longbed japsiini. Rakenne / eristys esim kiinnostaa, sekä camperin kiinnitys autoon. Itse suunnittelin kiinnityksen toteuttavani parilla riskillä kuormaliinalla. Rakenteeksi olen meinanut profiiliputki/puurima vai riittäisikö pelkkä pinnoitettu kova eristelevy esim epoksilujittein??? Vaneri voisi olla myös hyvä vaihtoehto juuri epoksimenetelmällä toteutettuna

9

380

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 4x4nissan

mulla on 4-veto nissaniin sopiva camperi.ihan kätevä,parempi kun vaunu,pääsee pahaankin paikkaan.2 henkeä mahtuu ihan kohtuullisesti.on joku ruotsalaisen pajan tekemä.

• CAMPER

Minkälainen kiinnitysmekanismi siinä on ja missä kiinnityspisteet sijaisevat. Onko kori eristetty? Onko se ns. kabiinin ylimenevää mallia ?

• CAMPER
      • maastoasuntoauto

Voiko asuntokorin laittaa nelivetoiseen 5 -hengen täysverolliseen lava-autoon? Aina puhutaan pakettiautosta ja veroseuraamuksista, mutta entä sitten kun maksetaan täydet verot niinkuin 5 -hengen lava-autoissa maksetaankin?

• htghrtgf

Voi laittaa kunhan muut edellytykset ja määräykset täyttyy (kiinnitys, kuorman leveys jne).

Tuo että ei voi tarkoittaa vaan sitä että jos laittaa niin menee verolle.

• maastoasuntoauto

• innosuomi

Joo pitää olla kuormuriksi rekattu se lavuri ennen kuin onnistuu laillisesti .

• 4x4nissan

tai sitten ei.

• foesnj

No joo , onnistuu näköjään uusiin täysverotettuihin lavapakuihinkin, mutta jos tiukempi budjetti ja haluaa järeemmän alustan , kannattaa laittaa kevyt kuormuriin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on suurin syy

Ettet halunnut minua?
      Ikävä
      86
      628
    2. Mikä on ollut

Ihanin kohtaamisemme?
      Ikävä
      38
      622
    3. Sinä mies olisit

ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s
      Ikävä
      31
      570
    4. Poliisin potkija

Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.
      Haapavesi
      15
      564
    5. Miksi jätit minut

Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?
      Ikävä
      36
      503
    6. kehtaisitko esitellä kaivattusi

läheisillesi? 🤔
      Ikävä
      34
      502
    7. Mitä haluaisit

Sanoa itsellesi juuri nyt?
      Ikävä
      63
      491
    8. Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se

Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?
      Ikävä
      58
      468
    9. Ikuisesti rakastan...

Erästä vanhempaa miestä! 💜
      Ikävä
      26
      467
    10. Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella

Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?
      Ikävä
      44
      467
    Aihe