Olen useamman kerran iltalenkillä nähnyt valkoisen kissan, jolla mustia laikkuja. nuori 6-12 kk? Arka, ei päästä lähelle.
Kenen kissa pyörii Lidlin ja Tokmannin läheisyydessä?
8
172
Vastaukset
- hgjgf
Onpa sinulla murheet. Anna kissan pyöriä!
- oko
No en tätä varsinaisesti murehdi, mietin vain onko joku vähäjärkinen pölvästi hylännyt tämän kadulle, kun sitä niin usein näkee.
- nirri-pois
vie kissalle maitoa.
- joku kaipaa
Hyvä että kerrot, saattaa olla jonkun lemmikki, lähtenyt liian kauas eikä osaa kotiin. Ilmoita lemmikkipalstalla.
- Kissaton = kissat on
Kyllä kissa kotiin osaa paremmin kuin joku ojanpohjia örveltävä i:llä alkava!
- Koska
Kissaton = kissat on kirjoitti:
Kyllä kissa kotiin osaa paremmin kuin joku ojanpohjia örveltävä i:llä alkava!
Ei voi olla meidän kissa.
- skurkpirkko
Koska kirjoitti:
Ei voi olla meidän kissa.
He e int vår katto!
- mirri ja kolli
Joo olen nähnyt mirrin kävelevän silloin tällöin myös lidlin liepeillä. Semmoinen kiharainen turkki laineila ja siististi pukeutunut oikein ilo on silmälle. Ei ole roksit jalassa. Olisi mukava rapsutella...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.3002225Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi2202122Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano511337- 871251
- 1011203
- 821201
Millainen ihminen linda brandt-ahde on
Hän on nyt julkisuudessa varsin eriskummallisen asian tiimoilta431195Martina makkarankuori päällä
Voi hyvää päivää minkä asun oli valinnut Emma gaalaan, ei jäänyt kenellekään epäselväksi, minkälaiset rinnat on naikkose1621147- 1171070
- 62973