gallup kuinka usein käyt baarissa?

....................

kuinka usein käyt baarissa?
Millaisissa baareisa/yökerhoissa viihdyt?

46

258

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 6+2

      En muista milloin olen viimeksi käynyt, olisikohan siitä vuosi tai puolitoista aikaa.
      Mieluiten menisin klubille missä soitettaisiin konemusaa.

    • birrtr

      En koskaan

    • ätmi

      En ole käynyt.

    • Arizona bar

      En ole juonut alkoholia vuoden 2008 jälkeen, mutta kun nyt Kalliossa asuu, niin baariin päätyminen on ei vältettävää. Tossa vähän aikaa sitten viihdyin hyvin katutappelija mestoissa, mut pidemmän päälle tollasista mestoista tulee kaikkia solmuja elämään perään, viehätys johtui mutamasta asiasta, lähinnä siksi, että en oikeastaan koe, että yleensä ihmisten kanssa puhuessa jutuissa on juuri mitään sisältöä, joten kun ihmisten kanssa on tekemisissä, niin mieluummin vaan 'riehun' ja tossa oli muutama aika kova henkilökohtainen tragedia vuoden alkupuoliskolla ja piti relata.

      • ätmi

        En koskaan, kun en edes juo alkoholia. No ilmankos olenkin sitten aina yksin.


    • Nöff Nöff

      Viimesen kolmenvuoden aikana olen baaris käynny 6 kertaa..

    • atmmies_23uusimaa

      En käy usein.
      Kesällä tuli käytyä pari kertaa. Kun on opiskeluelämää ja töitä ei tule käytyä normaalisti baareilemassa. Toisaalta, en halua baareihin kuluttaa rahaa. Yksin ei tule baareihin lähdettyä, kaveripiirini on sellainen joka ei lähde kanssani baareihin osa siitä syystä ettei itsekään ole baari-ihmisiä ja osa siksi etteivät halua menettää kasvojansa. Taustallani koulukiusaamista, en ole ikinä ollut se "suosittu jätkä".

      Toisin sanoen voin kyllä baareilukerrat vuodessa laskea ihan kahden käden sormilla joinain vuosina ei ole noussut yhtään sormea ja joinain muutama kerta tullut käytyä viihteellä. Eli kesällä tuli käytyä semmoinen 5 kertaa viikonloppuriennnoissa.

      Baarit joissa viihdyn ovat isohkoja, mutta kuitenkin sellaisia jossa on jätetty runsaasti syrjäisiä sopukoita. Hyvä tanssilattia plussaa...voi ihailla sitten sieltä nurkasta, baarin naisia.

    • Kіs-kіsu

      Viime aikoina ollut jokaviikkoista. Kulmakuppiloita ja kulttuurikippoloita, visapubeja, musiikkibaareja, bilistä ja yökerhoja, melkein kaikki käy paitsi ale- ja kansanbaarit.

    • Nöff Nöff

      joskus sai kis kis karkkeja kaupasta, vielläkö niit myydään?

      • Kіs-kіsu

        Myydään Stokkalla peltirasiassa, tai ainakin vielä muutama viikko sitten näkyi. Kluuvikadun Fazerilta saa irtomyynnistä. Ja onhan niitä vielä siinä Fazerin kokoomuspussissakin.


    • ätmi

      En oikeastaan koskaan. En viitsi mennä yksin. Ei sieltä mitään seuraa saa jos yksin menee.

    • ????????????????????

      Ehkä 2 kertaa vuodessa. Tänä vuonna olen käynyt kerran, saa nähdä tuleeko lähdettyä toista kertaa... tuskin.

      Jos lähden, menen semmoiseen paikkaan missä voi tanssia, mutta ikävä kyllä yökerhoissa soitetaan yleensä hirveetä kuraa.

    • ei tule käytyä

      1,5 vuotta sitten kävin viimeksi. Välillä oli 8 vuoden tauko.

    • esson baari gogo

      En tykkää baareista, enkä pub(lic hous)eista. Jos menen "ulos", menen illallistamaan hyvään ravintolaan tai tanssimaan klubeille. Bändien keikoilla (Tavalla) tulee myös käytyä joskus. Ulkona tulee käytyä harvoin,ehkä kerran kuussa. Huppelissa olin viimeksi juhannuksena -07.

    • Nöff Nöff

      Nii kyl niit fazerin pussei viissii saa jokakaupast. :)

    • parhaan ikäineN

      Käyn lähinnä vain kuuntelemassa/katselemassa keikkoja. Käyntimäärät ja -tiheys vaihtelevat. Keikoilla käyn yleensä yksin. Joskus käyn ystävän kanssa ottamassa "parit" jossain siistissä kuppilassa mutta yökerhossa en ole käynyt aikoihin..Paitsi laivalla keväällä.

    • kiltti atm

      Kävikö parhaan ikäisellä flaksi laivalla?

      • parhaan ikäineN

        Ei mulla käy enää flaksi missään, edes laivalla..Olen ilmaa. Paitsi loppukesästä se yks yön timo lyöttäytyi kadulla seuraan, ja samana yönä joku poitsu joka olis voinu olla mun lapsi, yritti saada mua kadulla tanssimaan...


      • kiltti atm
        parhaan ikäineN kirjoitti:

        Ei mulla käy enää flaksi missään, edes laivalla..Olen ilmaa. Paitsi loppukesästä se yks yön timo lyöttäytyi kadulla seuraan, ja samana yönä joku poitsu joka olis voinu olla mun lapsi, yritti saada mua kadulla tanssimaan...

        Jos haet seuraa, niin millä ikähaitarilla kelpaisi?


      • parhaan ikäineN
        kiltti atm kirjoitti:

        Jos haet seuraa, niin millä ikähaitarilla kelpaisi?

        En ole mitään haitareita ajatellut koska olen niin tottunut tähän olotilaani, että en taida hakea seuraa. Katselen kyllä miehiä mutta siihen se jääkin.


    • juoppoätmi

      Saatan kolmesti käydä räkälässä viikossa vetämässä lärvit, mut se riippuu ihan mielentilastani, ja viikonloppuisin käyn yökerhossa koska tunnen porukkaa siellä niin se on vähä nii ku pakko.

    • Kerran pari kuussa. Samasta korttelista löytyvät suosikit: Kaisla, On The Rocks ja Prkl.

      • kata32

        Käytiin ystävän kanssa baari kierroksella viikko sitten.Ei siitä tullut kun kauhea kankkunen..


    • listaaja

      Joskus kävin mutta usko ihmiseen rupesi olemaan koetuksella. Muutama epäkohta:

      -Vähämieliset portsarit, eli nutipäät, eli normaalin hormonitoimintansa steroideilla tuhonneet runkkarit, jotka pilaavat asiallistenkin maineen.
      -Pissikset, jotka jäävät ruinaamaan portsareilta munaa. En halua hengittää samaa ilmaa, joka on ollut heidän keuhkoissaan.
      -Huonosti käyttäytyvät pukumiehet, jotka ovat tuoneet maksetut ja tautiset huoransa mukana baariin.
      -Jupit.
      -Paskat tanssijat (eli 99,99% suomalaisista), jotka silti tanssivat ja tönivät.
      -Kusta lilluvat saniteetti-tilat.
      -Laaduton musiikki.
      -Miesten syrjiminen baarien ovilla.
      -Persoonallisuushäiriöiset riidanhaastajat.

      • samaaMieltä!

        listaajan kanssa olen törmännyt baareissa samoihin epäkohtiin.


        Näiden lisäksi (ennen nykyistä tupakkalakia) tupakansavu oli yksi ikävimmistä asioista baarissa.

        Hienoa, että tuli tiukka tupakkalaki, mutta se olisi saanut tulla jo vuosia aikaisemmin.

        Tupakka kun oli ihan yhtä haitallista jo ennen nykyistä lakiakin.

        Tupakointi = alemman sosiaaliluokan järjetöntä puuhaa, joka vie sekä rahat että terveyden.

        Jossei tupakan myyntiä saada kokonaan kielletyksi, ainakin voisi laittaa tupakan yksinmyyntioikeudella Alkon myytäväksi.

        Samoin tupakan yksityinen maahantuonti pitäisi kieltää kokonaan, eli jos tulli havaitsee tupakkaa, niin tupakat hävitettäväksi ja sakot maahantuontirikoksesta päälle.


      • Takomako
        samaaMieltä! kirjoitti:

        listaajan kanssa olen törmännyt baareissa samoihin epäkohtiin.


        Näiden lisäksi (ennen nykyistä tupakkalakia) tupakansavu oli yksi ikävimmistä asioista baarissa.

        Hienoa, että tuli tiukka tupakkalaki, mutta se olisi saanut tulla jo vuosia aikaisemmin.

        Tupakka kun oli ihan yhtä haitallista jo ennen nykyistä lakiakin.

        Tupakointi = alemman sosiaaliluokan järjetöntä puuhaa, joka vie sekä rahat että terveyden.

        Jossei tupakan myyntiä saada kokonaan kielletyksi, ainakin voisi laittaa tupakan yksinmyyntioikeudella Alkon myytäväksi.

        Samoin tupakan yksityinen maahantuonti pitäisi kieltää kokonaan, eli jos tulli havaitsee tupakkaa, niin tupakat hävitettäväksi ja sakot maahantuontirikoksesta päälle.

        http://www.youtube.com/watch?v=fQ28MkHl5CQ

        Mistäs ite oot päissäs?


      • listaaja
        samaaMieltä! kirjoitti:

        listaajan kanssa olen törmännyt baareissa samoihin epäkohtiin.


        Näiden lisäksi (ennen nykyistä tupakkalakia) tupakansavu oli yksi ikävimmistä asioista baarissa.

        Hienoa, että tuli tiukka tupakkalaki, mutta se olisi saanut tulla jo vuosia aikaisemmin.

        Tupakka kun oli ihan yhtä haitallista jo ennen nykyistä lakiakin.

        Tupakointi = alemman sosiaaliluokan järjetöntä puuhaa, joka vie sekä rahat että terveyden.

        Jossei tupakan myyntiä saada kokonaan kielletyksi, ainakin voisi laittaa tupakan yksinmyyntioikeudella Alkon myytäväksi.

        Samoin tupakan yksityinen maahantuonti pitäisi kieltää kokonaan, eli jos tulli havaitsee tupakkaa, niin tupakat hävitettäväksi ja sakot maahantuontirikoksesta päälle.

        Olen samaa mieltä tupakoinnista. Luultavasti tupakan myyntiä ei kannata kuitenkaan siirtää nykymuotoiseen Alkoon, koska tämä lisäisi alkoholin ostelua. Samasta syystä Alkoja ei pitäisi sijoittaa mielestäni ruokakauppojen viereen. Tupakan ostamista pitäisi hankaloittaa rankasti.

        Tämän lisäksi kannabiksen ostamista pitäisi helpottaa, vähintään lääkekäyttöön. Sanon tämän vaikka en itse käytä lainkaan. Mutta tupakkaan verrattuna tämä kasvi paljon harmittomampi (eikä sitä edes tarvitse polttaa), mutta ei tietenkään lapsille ja kehittyville aivoille.


      • Kіs-kіsu
        listaaja kirjoitti:

        Olen samaa mieltä tupakoinnista. Luultavasti tupakan myyntiä ei kannata kuitenkaan siirtää nykymuotoiseen Alkoon, koska tämä lisäisi alkoholin ostelua. Samasta syystä Alkoja ei pitäisi sijoittaa mielestäni ruokakauppojen viereen. Tupakan ostamista pitäisi hankaloittaa rankasti.

        Tämän lisäksi kannabiksen ostamista pitäisi helpottaa, vähintään lääkekäyttöön. Sanon tämän vaikka en itse käytä lainkaan. Mutta tupakkaan verrattuna tämä kasvi paljon harmittomampi (eikä sitä edes tarvitse polttaa), mutta ei tietenkään lapsille ja kehittyville aivoille.

        Mutta mistä johtuu, että mielenkiintoisimmat ja tyylikkäimmät miehet polttaa, kun taas keskinkertaiset tylsimykset ei?


      • 1+3+5
        Kіs-kіsu kirjoitti:

        Mutta mistä johtuu, että mielenkiintoisimmat ja tyylikkäimmät miehet polttaa, kun taas keskinkertaiset tylsimykset ei?

        ööh, siitä että myös tylsät ja tyylittömät polttaa, silmäsi hakeutuu vain mihin haluaa


      • Kіs-kіsu
        1+3+5 kirjoitti:

        ööh, siitä että myös tylsät ja tyylittömät polttaa, silmäsi hakeutuu vain mihin haluaa

        En puhunut tylsistä ja tyylittömistä, vaan mielenkiintoisimmista.


      • Kіs-kіsu kirjoitti:

        En puhunut tylsistä ja tyylittömistä, vaan mielenkiintoisimmista.


      • <3<3
        Genio.Mente kirjoitti:

        *puspus*


      • ätmi
        Kіs-kіsu kirjoitti:

        Mutta mistä johtuu, että mielenkiintoisimmat ja tyylikkäimmät miehet polttaa, kun taas keskinkertaiset tylsimykset ei?

        Siksi koska nuo tupakanpolttajat ovat jännämiehiä, joihin nainen kokee vetoa ja toivoo, että mies tumppaisi röökinsä naisen käsivarteen ennen kuin rupeaa läpsimään naista avokämmenellä. Tällainen käsittely saa kaltaisesi suomilorton pimppimehut herahtamaan pöksyyn.


    • Viimeksi vappuna tuli sellaisessa käytyä, muutoin onki tultu pysyttyä erossa niistä.

    • Perusbaarissa käynyt kahdesti tänä vuonna, klubeilla/bileissä Suomessa huomattavasti enemmän, oisko kerran kuussa tai joka toinen kuukausi vähintään. Ulkomailla bileissä käynyt tänä vuonna kerran, toinen matka tulossa.

      On varaa tähän, kun en myöskään juo, polta tai käytä huumeita.

    • 2-8 kertaa kuukaudessa. Ja olohuone-tyylisissä yleensä parhaiten viihdyn. Yökerhoissa en ollenkaan. Niissä kun ei meinaa kuulla edes omia ajatuksia muiden ajatuksista puhumattakaan.

    • narsistisia munahaukkoja

      En käy enää lainkaan ja aiemminkin vain vähän. Naisten kanssa baareissa käyminen on hirveintä, mitä tiedän. Nämä mulkunkipeät horot istuttavat itsensä aina paraatipaikalle ja flirttailevat lähes joka ikisen kanssa, joten siinä seurassa ei todellakaan viihdy, kun joutuu itse lähinnä tuijottamaan seinää. Munahaukan seurassa kuluu lisäksi hulluna rahaa, kun pitää vaihtaa baaria, jos kukaan mies ei hänestä kiinnostukaan, niin sitten täytyy palata siihen samaan paikkaan, josta on joskus ilmeisesti saanut. Vihaan naisten seuraa. Itsekin siis nainen ja sinkku.

      • yx nainen

        Saatan käydä pari kertaa vuodessa.Ei ole oikein minun paikkoja..


    • lähiöbaarin mies

      Tossa lähiökuppilassa tulee käytyä melkein joka viikonloppu. Lähimpään yökerhoon on matkaa yli 10km, ei jaksa tällä ikää enää sinne asti kovin usein lähtee.

    • Aika usein tulee käytyä. 3-5 kertaa kuukaudessa jossain kivassa istuskelupaikassa, jossa musiikki soi taustalla, pystyy juttelemaan ja valikoimissa on muutakin kun perry lightia.
      Yökerhoissa käyn harvemmin.

    • _gurppah_

      Aikuisiän saavutettua tuli käytyä baarissa 1-2 kertaa viikossa.

      Nykyisin tulee käytyä baarissa ehkä 3-5 kertaa vuodessa. Bändejä käyn katsomassa pari kertaa vuodessa. Yökerhoissa en käy ollenkaan, kun en jaksa valvoa niin myöhään.

    • mies 86

      Suvaitsevana ja avarakatseisena EUROOPPALAISENA MIEHENÄ tykkään käydä baareissa kerran tai kaksi viikossa, tietenkin kavereiden seurassa. Yksin ei tietenkään missään nimessä kannata viihteelle lähteä.

      • Erittäin hyvin tähän sanottu!!! Kyllähän sitä just suvaitsevaisena, avarakatseisena ja EUROOPPALAISENA MIEHENÄ kannattaa niiden kavereiden kanssa baareissa käydä, koska siitä nuoren miehen yksinolosta vaan ajateltaisiin siellä kuitenkin kaikkea negatiivista.


    • Gammaromeo

      Keskimäärin n. 2 krt/kk. Tykkään käydä sellaisissa paikoissa, joissa oletan olevan suhteellisen paljon sillä tapaa itseäni kiinnostavia naisia ja joissa soi diskotyyppinen musiikki.

    • Tumppu69

      Olisko edellinen kerta ollut 2003 tjsp. Kuitenkin noin kerran vuosikymmenessä. Nyt pitää mennä työpaikan pikkujouluihin (ei kyllä nappaa vähääkään) eli menee tuokin putki poikki :)

    • N 90.

      Melkein joka viikonloppu.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1685
    2. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1332
    3. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      283
      1237
    4. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      112
      1072
    5. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      917
    6. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      4
      865
    7. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      229
      824
    8. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      20
      749
    9. Mikä kaivatullasi on WA tai Insta profiilikuva?

      Millainen ?!? asiallisesti häh ?!?
      Ikävä
      24
      739
    10. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      39
      722
    Aihe