Eli olin peilin edessä ja päässäni oli pyörinyt yhden biisin intro joka on seuraavan lainen: "Luciferin nimeen, mä tapan teidät kaikki!" Ja menin sitten sanomaan sen ääneen oikeen sillai "tunteella". Sit alko valot välkkyä ja ne valot välkky aina siellä missä mä olin, mua alko pelottaa. Tätä kesti noin 10 min, kunnes tajusin sanoa etten tarkoittanut sitä ja pyysin anteeksi. Valot looetti välkkymisen ja sain olla rauhassa sen jälkeen. Voisko tämä olla jonkinlainen merkki siitä että Lucifer todella on olemassa?
Lucifer
pelottavaa
4
262
Vastaukset
- Zews
Ei. Se on merkki siitä, että sinun pitäisi vakavasti jutella ammattilaisen kanssa. Etsi apua ajoissa.
- Tuula H
kyllä. saatana on todellinen kuten Jeesuskin. henkimaailman kanssa ei tule leikkiä.
- Ilm.22:16.
Lusifer on latinaa ja tarkoittaa kirjaimellisesti "valonkantajaa" (lux=valo: ferre=kantaa. Antiikista lähtien Lusifer on tarkoittanut Kointähteä eli Venusta. WikipediA Lusifer.
- pelottavaa
Mut mulle on muutki henki olennot ilmottanu paikalla olonsa just valoja välkyttämällä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki131444Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2531354- 1051105
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1211061- 76726
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä168691- 52562
- 107562
Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala368548Tajuan kyllä
että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa52515