Eli olin peilin edessä ja päässäni oli pyörinyt yhden biisin intro joka on seuraavan lainen: "Luciferin nimeen, mä tapan teidät kaikki!" Ja menin sitten sanomaan sen ääneen oikeen sillai "tunteella". Sit alko valot välkkyä ja ne valot välkky aina siellä missä mä olin, mua alko pelottaa. Tätä kesti noin 10 min, kunnes tajusin sanoa etten tarkoittanut sitä ja pyysin anteeksi. Valot looetti välkkymisen ja sain olla rauhassa sen jälkeen. Voisko tämä olla jonkinlainen merkki siitä että Lucifer todella on olemassa?
Lucifer
pelottavaa
4
218
Vastaukset
- Zews
Ei. Se on merkki siitä, että sinun pitäisi vakavasti jutella ammattilaisen kanssa. Etsi apua ajoissa.
- Tuula H
kyllä. saatana on todellinen kuten Jeesuskin. henkimaailman kanssa ei tule leikkiä.
- Ilm.22:16.
Lusifer on latinaa ja tarkoittaa kirjaimellisesti "valonkantajaa" (lux=valo: ferre=kantaa. Antiikista lähtien Lusifer on tarkoittanut Kointähteä eli Venusta. WikipediA Lusifer.
- pelottavaa
Mut mulle on muutki henki olennot ilmottanu paikalla olonsa just valoja välkyttämällä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1225536
- 715198
- 994275
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753670Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603308- 432881
- 152327
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582059- 451917
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381733