Laita äänet päälle, lue tekstit, katso kokonaan.
http://fathersloveletter.com/fllpreviewfinnish.htm
([email protected])
Isän rakkauskirje
8
2648
Vastaukset
- TaPaNi
isä antaa sinulle vaatteet,ruokaa,olkapään johon voit itkeä,pitää sinusta huolta ja rakastaa sinua enemmän kuin mitään muuta.
Miksi taivaallinen isä olisi parempi,niin kuin tuossa vihjataan..?- tyttönen tuolt*
...koska et itse usko Häneen. Tiedä se, että Hänellä on kaikki valta.
- paranoidi
tyttönen tuolt* kirjoitti:
...koska et itse usko Häneen. Tiedä se, että Hänellä on kaikki valta.
idiootit
- cometti
paranoidi kirjoitti:
idiootit
Todellakin,kaikilla ei välttämättä ole,ns.ihanneisää,tarkoitan maanpäällistä.
- miina
Elin toivossa, että lopussa olisi jokin yllättävä käänne, kun pyydettiin katsomaan loppuun asti. Mutta ei mitään. Kauniita kuvia, kauniita unia. Jotenkin minua kummastuttaa, että joillekin isä on niin kamalan tärkeä. Minä ainakin olen pärjännyt aivan hyvin, suurimman osan aikaa ilman isää...
- ...
Kiitos tiedottamastasi videosta! Se on kauniisti tehty, ammattitaidolla ja asiakas viesti takana.
Asiaa ei voisi kauniimmin ilmaista! - *AnGeL*
Aivan ihana ja todellista asiaa! Olen elänyt lähes koko ikäni ilman maallista isää, mutta en pärjäisi ilman Taivaallista Isää! Olen onnekas kun saan olla Jumalan lapsi ja tehdä vielä työtä Jumalan valtakunnan hyväksi.
- kiitos
todella kaunis. Tuli hyvä olo katsomisen jälkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2731660Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle371532- 211370
- 961316
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan61217Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101047Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86950Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.66925T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43911- 32900