Vuonna 2009 tehdyn tutkimuksen mukaan lähes kaikki tiedemiehet - 97% - on sitä mieltä että ihmiset ja muut eliölajit ovat kehittyneet evoluution kautta:
http://ncse.com/news/2009/07/views-evolution-among-public-scientists-004904
Aion nyt seuraavaksi tehdä Jaakopin tyyliin avauksen kutakin tiedemiestä kohden ja kertoa mitä mieltä hän on evoluutiosta ja evoluutioteorista. Voi olla vähän yksitoikkoista luettavaa. Valitan. Syyttäkää Jaakopin propagandaosastoa.
Hih hih.
97% tiedemiehistä hyväksyy evoluution
46
100
Vastaukset
xxxxx Vuonna 2009 tehdyn tutkimuksen mukaan lähes kaikki tiedemiehet - 97% - on sitä mieltä että ihmiset ja muut eliölajit ovat kehittyneet evoluution kautta xxxxx
Ne tiedemiehet, joiden puolella on Jumala ja Hänen sanansa, ovat aina enemmistö!- tieteenharrastaja
Tuo on sinun mielipiteesi vajavaisena ihmiesenä:
"Ne tiedemiehet, joiden puolella on Jumala ja Hänen sanansa, ovat aina enemmistö!"
Todellisuudessa sinulla ei ole tietoa siitä, kenen puolella Jumala on, ja miten Hänen sanansa on tulkittava. Vain omia käsityksiäsi tästä. - moo mani
tieteenharrastaja kirjoitti:
Tuo on sinun mielipiteesi vajavaisena ihmiesenä:
"Ne tiedemiehet, joiden puolella on Jumala ja Hänen sanansa, ovat aina enemmistö!"
Todellisuudessa sinulla ei ole tietoa siitä, kenen puolella Jumala on, ja miten Hänen sanansa on tulkittava. Vain omia käsityksiäsi tästä.Tiedemiehet näyttävät typeriltä ja naurettavilta.
http://www.youtube.com/watch?v=BSMh9qS0OvE&index=12&list=RDGXg-GerwZaA moo mani kirjoitti:
Tiedemiehet näyttävät typeriltä ja naurettavilta.
http://www.youtube.com/watch?v=BSMh9qS0OvE&index=12&list=RDGXg-GerwZaATässä vähän kristittyä typeryyttä:
http://www.youtube.com/watch?v=EZznlL7uG18- tieteenharrastaja
moo mani kirjoitti:
Tiedemiehet näyttävät typeriltä ja naurettavilta.
http://www.youtube.com/watch?v=BSMh9qS0OvE&index=12&list=RDGXg-GerwZaAKauneus (ja myös sen puute) on katsojan silmässä.
- Absoluuttinen totuus
Voisitko osoittaa keiden puolella Jumala on, niin tietäisimme mikä se enemmistö on?
- älä unoha
tieteenharrastaja kirjoitti:
Kauneus (ja myös sen puute) on katsojan silmässä.
Mielipiteesi ovat vain oman pääsi tuotteita.
- anmas ku minäki
Absoluuttinen totuus kirjoitti:
Voisitko osoittaa keiden puolella Jumala on, niin tietäisimme mikä se enemmistö on?
puolellako?
Ihmiset voivat olla oikealla tai väärällä puolella mutta jumala ei valitse puoltaan. Absoluuttinen totuus kirjoitti:
xxxxx Voisitko osoittaa keiden puolella Jumala on, niin tietäisimme mikä se enemmistö on? xxxxxxx
Jumala omiensa puolella. Jeesus vertaa heitä lampaisiin. Hän puhui eräille juutalaisille:
"Mutta te ette usko, sillä te ette ole minun lampaitani.
Minun lampaani kuulevat minun ääntäni, ja minä tunnen ne, ja ne seuraavat minua, ja minä annan heille iankaikkisen elämän, ja he eivät ikinä huku, eikä kukaan ryöstä heitä minun kädestäni." (Joh.10:26-28)- huvittunut mään
Jaakob kirjoitti:
xxxxx Voisitko osoittaa keiden puolella Jumala on, niin tietäisimme mikä se enemmistö on? xxxxxxx
Jumala omiensa puolella. Jeesus vertaa heitä lampaisiin. Hän puhui eräille juutalaisille:
Minun lampaani kuulevat minun ääntäni, ja minä tunnen ne, ja ne seuraavat minua, ja minä annan heille iankaikkisen elämän, ja he eivät ikinä huku, eikä kukaan ryöstä heitä minun kädestäni." (Joh.10:26-28)>Jumala omiensa puolella. Jeesus vertaa heitä lampaisiin.
Onpas hassua, kun Jeesus vertaa teikäläisiä lampaisiin ja te hölmöt vielä pidätte vertauksesta:D
Lammashan on tooosi tyhmä laumaeläin joka menee pöljänä sinne, mihin sitä vaan ikinä viedään. Vaikka teuraalle. - jo pas
huvittunut mään kirjoitti:
>Jumala omiensa puolella. Jeesus vertaa heitä lampaisiin.
Onpas hassua, kun Jeesus vertaa teikäläisiä lampaisiin ja te hölmöt vielä pidätte vertauksesta:D
Lammashan on tooosi tyhmä laumaeläin joka menee pöljänä sinne, mihin sitä vaan ikinä viedään. Vaikka teuraalle.Jos sinua vietäisiin teuraalle, etkö menisi?
Miksi sitten menit putkaankin? Jaakob kirjoitti:
Minun lampaani kuulevat minun ääntäni, ja minä tunnen ne, ja ne seuraavat minua, ja minä annan heille iankaikkisen elämän, ja he eivät ikinä huku, eikä kukaan ryöstä heitä minun kädestäni." (Joh.10:26-28)>"Mutta te ette usko, sillä te ette ole minun lampaitani.
Minun lampaani kuulevat minun ääntäni, ja minä tunnen ne, ja ne seuraavat minua, ja minä annan heille iankaikkisen elämän, ja he eivät ikinä huku, eikä kukaan ryöstä heitä minun kädestäni." (Joh.10:26-28)
Miksi Jeesus ei tehnyt noille juutalaisille sellaista ihmettä, että varmasti olisivat uskoneet, vaan sen sijaan esitti poskettomia väitteitä joita ei mitenkään kyennyt todistamaan?
Inttämään (ja kuulijoitaan mollaamaan) pystyy kuka tahansa, mutta oikeaan ihmeeseen kykenee vain jumala.- tajua tämä
älä unoha kirjoitti:
Mielipiteesi ovat vain oman pääsi tuotteita.
"Mielipiteesi ovat vain oman pääsi tuotteita."
Sentään älykkäitä ja rehellisiä toisin kun sulla jeesuksenmorsian.
-- Puolimutkateisti - luoja-häpeää-satujanne-
97 % on huikea enemmistö. Jumala on siis evoluutioon uskovien puolella.
Sitähän minäkin. - Epäjumalienkieltäjä
Absoluuttinen totuus kirjoitti:
Jaakobin kielessä "Jumalan puolella" tarkoittaa "Jaakobin puolella" olemista. Jaakob ei osaa nähdä eroa omien mielipiteidensä ja Jumalan lausumien totuuksien välillä.
Erehtyväisyydestään ja vajavaisuudestaan huolimatta tai juuri niiden takia Jaakob kuvittelee että hänen ad-hoc käsityksensä ovat absoluuttisia totuuksia eivätkä ainoastaan hänen vajavaisia ja erehtyväisiä käsityksiään.
- hoteeli
Vähissä on jaakkopojan perusteet nyt:D
xxxx Vuonna 2009 tehdyn tutkimuksen mukaan lähes kaikki tiedemiehet - 97% - on sitä mieltä että ihmiset ja muut eliölajit ovat kehittyneet evoluution kautta xxxxx
Kuinkahan monta prosenttia tiedemiehistä on kerran Taivaassa? Kuinka monta prosenttia heistä on evolutionisteja ja kuinka monta prosentteja kreationisteja?
Vain näillä prosenttiluvuilla on todellista merkitystä.- Pastori Silli
Sinä et koskaan tule näkemään yhtään tiedemiestä taivaassa, Jaakob, koska ole vääräuskoinen ja palat helvetissä.
- Dr. Puolimutka
"Kuinkahan monta prosenttia tiedemiehistä on kerran Taivaassa? Kuinka monta prosenttia heistä on evolutionisteja ja kuinka monta prosentteja kreationisteja?
Vain näillä prosenttiluvuilla on todellista merkitystä."
Tässäpä faktaa tilastostoista eli maailmankatsomuksen mukaan jaoteltujen ihmisryhmien prosentuaaliset osuudet taivaspaikoista:
ateistit: 0 %
agnostikot: 0 %
evoluution hyväksyvät uskovaiset: 0 %
kreationistit ja muut hörhöt: 0 % - Mehujanne
"Kuinkahan monta prosenttia tiedemiehistä on kerran Taivaassa? Kuinka monta prosenttia heistä on evolutionisteja ja kuinka monta prosentteja kreationisteja?
Vain näillä prosenttiluvuilla on todellista merkitystä."
Onkos Jaakobilla sitten antaa tilastoja Taivaaseen pääsystä? Mielellään suoraan Jumalalta, eikä mitään omia "päätelmiä". :)
- pro.sentti
Ei prosentit mitään hyväksy.
Vaikka lupasin olla vastaamatta peppupuppugeneraattorille, niin nyt on sanottava että tää oli mainio veto.:D
Ei se tosiaan ymmärrä edes normaalia suomen kieltä. Todella kiehtova ilmiö, jonka selitykseksi arvelisin koulunaikaista imppausta tai vastaavaa.- uwygu
RepeRuutikallo kirjoitti:
Vaikka lupasin olla vastaamatta peppupuppugeneraattorille, niin nyt on sanottava että tää oli mainio veto.:D
Ei se tosiaan ymmärrä edes normaalia suomen kieltä. Todella kiehtova ilmiö, jonka selitykseksi arvelisin koulunaikaista imppausta tai vastaavaa.Et ole vielä kertonut että vedetäänkö se sinun peppugeneraattorisi narusta käyntiin vai onko siinä sähköstartti.
Oletko tosiaan mennyt työntämään puppusi siihen p.generaattoriin?
- immammi
!00% imaameista hyväksyy allahin joten tiedemiehet jää kirkkaasti tappiolle, sikäli kun prosentit mitään ratkaisee.
- Sepä_Se
1. Tiedemiehen kokonaismäärällä ei ole mitään merkitystä, vaan ainoastaan niillä, jotka ovat asiaa tutkiskelleet, eli biologit. Esim fyysikko ei välttämättä tiedä evoluutiosta pätkän vertaa, eikä kaikilla ihmisillä ole halua tai edes mielenkiintoa asioita tutkia tai kyseenalaistaa.
2. Oletat, että jonkun ihmisen mielipide kykenisi tekemään joistakin asioista totta. Kyseessä on siis jälleen varsin tyypillinen, evouskovaisen itse itselleen viljelemä harha.
3. Tiedemiehillä, jotka ovat työkseen jollakin evoluutioon liittyvällä alalla, on periaatteessa ei vain koko elämäntyö, vaan myös oma hyvinvointi ja toimeentulo pelissä. Ymmärrät varmaan itsekin, että tarvitaan aika iso muutos elämänarvoissa, kuten esimerkiksi uskoontulo, mikäli pelkältä ideologiselta pohjalta uskaltaa lähteä evoluutiota kyseenalaistamaan, etenkin jos jossakin merkittävässä(esim. yliopistoprofessori) virassa on. Kyse ei ole mistään salaliitosta, vaan yksinkertaisesta elämän realiteetista: ihmiset ovat omahyväisiä, itsekeskeisiä ja pahoja, etenkin näin lopunaikoina, eivätkä kunnioita Jumalaa. Mikäli näitä henkilöitä kuuntelet mieluumin kuin Raamattua, tai tutkisit asioita itse vetääksesi niistä omat, luonnolliset johtopäätökset, evokkiprofessorien päätöksiä siteeraamatta, osoittaa se lähinnä oman luonteesi heikkouden.
Sanomattakin on selvää, ettei mitään sellaista, jonka tällainen evokkoprofessorin sanoja sokeasti seuraava, heikkoluontoinen ihminen kuten tieteenharrastaja sanoo, voida ottaa kovinkaan vakavasti. Ihan hyviä juttuja niistä silloin tällöin tulee, mutta ihan vitsin tasolla näiden henkilöiden esittämät argumenttivirheet, kuten sinunkin AP, pysyvät.- Epäjumalienkieltäjä
1. Tieteellisessä työssään evoluutioteoriaa kritisoinutta biologia onkin palstalla usein etsitty. Ei vain ole löytynyt.
2. Kun biologi ottaa kantaa evoluutioteorian toimivuuteen tieteellisenä teoriana, niin kyseessä ei ole mielipide, vaan johtopäätös.
3. Tieteessä eletään kyseenalaistamisesta. Ei Einstein ole maailmankuulu siksi, että hän todisti fysiikan suurimman ikonin Newtonin teorioiden ylivertaisuuden, vaan hän kuuluisa koska osoitti Newtonin fysiikan puutteelliseksi. Aivan vastaavasti puutteiden osoittaminen evoluutioteorian kaltaisesta tieteen peruskivestä takaisi tekijälleen ikuisen maineen ja huiman urakehityksen. Ongelma on tietenkin siinä, että tuo pitäisi tapahtua pitävin argumentein eikä mikään Jeesus-hörhöily riitä kyseenalaistukseksi. - tieteenharrastaja
Kiitos mainoksesta:
"...ettei mitään sellaista, jonka tällainen evokkoprofessorin sanoja sokeasti seuraava, heikkoluontoinen ihminen kuten tieteenharrastaja sanoo, voida ottaa kovinkaan vakavasti. Ihan hyviä juttuja niistä silloin tällöin tulee, mutta.."
Katsoen kirjoitustesi yleiseen tasoon pidän tätä nälväisy-yritystä tunnustuksena jutuilleni.
- massan_laki
Joukkovoima on voimakas. Mitä se vanha sanonta sanoikaan: joukossa tyhmyys tiivistyy.
Ihmiset odottavat voimakasta johtajuutta. Tämä fakta on nähty historiassa monta kertaa kun kansanjoukot ovat hurraten lähteneet johtajansa perässä kulkemaan.
Massoja hallitaan johtajuuden voimalla ja karismalla. Tiedeyhteisötkin tarvitsevat johtajuutta, auktoriteetteja joita kuunnellaan ja joihin luotetaan.
Miksi tiedeyhteisöt muodostaisivat poikkeuksen muista yhteisöistä? Ei ole mitään syytä olettaa poikkeuksia. Ideologinen sana on laki.
Tosinajattelijoita (kerettiläisiä) ei tarvita näissä tieteiden massayhteisöissä.- Epäjumalienkieltäjä
Kuvittelet että kaikki yhteisöt ovat samanlaisia kuin auktoriteettiuskoiset ja dogmaattiset uskonnolliset yhteisöt. Uskonnolliset yhteisöt ovat kuitenkin ääriesimerkki.
Uskonnot ja uskonnolliset yhteisöt ovat aina auktoriteettiuskoisia. Tämä on väistämätöntä sen takia, että uskonnossa ei ole mitään objektiivisia kriteereitä totuudelle, vaan ainoa kriteeri on mielipiteen esittäjän auktoriteetti.
Tiedeyhteisön säännöt ovat täysin päinvastaiset. Tieteessä sankareita ovat ne jotka löytävät jonkun puutteen tai virheen aikaisemmissa käsityksissä. Pääsääntöisesti tieteentekijä ei saavuta asemaa tieteen historiassa vain toistelemalla edeltäjiensä käsityksiä. Tieteessä kyseenalaistaminen ja kriittisyys on mahdollista, koska tieteessä totuudelle on kriteerit ja kuten tieteen historia osoittaa tieteen suurimpienkin ikonien käsityksiä voi kritisoida ja tiedeyhteisö on valmis omaksumaan uusia käsityksiä jos ja kun ne pystytään perustelemaan. - tieteenharrastaja
Tarkastellaanpä tätä trollivaletta vähän lähempää:
"Ihmiset odottavat voimakasta johtajuutta. Tämä fakta on nähty historiassa monta kertaa kun kansanjoukot ovat hurraten lähteneet johtajansa perässä kulkemaan. ... Tiedeyhteisötkin tarvitsevat johtajuutta, auktoriteetteja joita kuunnellaan ja joihin luotetaan."
Eipä ole nähty tieteilijöitä hurraten kulkemassa johtajiensa perässä niinkuin puolueiden, uskonlahkojen tai kansanliikkeiden kannattajien. Tieteilijäin kunnioittamat aukoriteetit ovat uusien oivallusten ja perustelujen löytäjiä, joiden sanojen hyvin perusteltu haastaminen tai kyseenalaistus antaa tekijälleenkin auktoriteettia. Tieteen historiaan ei pääse toistelemalla auktoriteettien lauseita, vaan kirjoittamalla uusia.
Yhdyn epäkieltäjän ajatuksiin tässä ketjussa, vaikka uskonvakaumuksemme ovatkin päinvastaiset. Totuus ei pala tulessakaan. "Lisääntymisbiologi" päästöilee taas tiedekaunaansa. Avaanpa ikkunan, jotta ilma raitistuu.
- uqfgugug
!00% prosenteista tunnustaa olevansa prosentteja.
- tieteenharrqastaja
Et sitten tiennyt, että melkoinen joukko prosentteja on alennettu dosenteiksi.
- ufwigugud
tieteenharrqastaja kirjoitti:
Et sitten tiennyt, että melkoinen joukko prosentteja on alennettu dosenteiksi.
Promillet ovat kehittyneet prosenteista miljoonien vuosien aikana kertoo evoluutio-sanomat.
- propsentti
97% on varmoja siitä että niitä loppuja 3% ei ole olemassa.
Evoluutioteoria perustuu uskomukseen, ett kaikki on kehittynyt satojen miljoonien vuosien aikana. Yksikään aloittajan mainitsemista 97%:sta tiedemiehiä ei ole ollut todistamassa satojen miljoonien vuosien aikana ainoastakaan evoluutiotapahtumasta.
Yksikään näistä 97%:sta tiedemiehiä ei pysty selittämään, kuinka maailmankaikkeus ja luonnonlait ovat voineet luoda itse itsensä olemattomuudesta ja tyhjyydestä ilman Jumalaa.
Niin kauan kuin heiltä puuttuvat nämä todisteet, heidän muillakaan todisteilla ei ole mitään arvoa.- jhgi
Päättelysi on ala-astetasoisen lapsen päättelyä. Vai luuletko todella, että tieteessä pidetään todistettuna vain sitä, mitä joku on ollut vierestä katsomassa. Jos aikuinen ihminen käyttää tuollaista argumenttia, kertoo se epätoivoisesta yrityksestä puolustaa sellaista, mihin ei järkiperustetta ole.
Maailmankaikkeuden synty luonnonlakeineen on kosmologiassa selitetty äärimmäisen paljon paremmin ja tarkemmin kuin Raamatussa tai missään muussa uskonnollisessa kirjassa. Todisteet ovat kaikkien saatavilla, joskaan eivät näköjään ymmärrettävissä.
Jos luulet, että GDI on tieteellinen selitys jollekin, nin olet todella kujalla.
- auktoriteettiusko
Mikä ihme tämä on? Kuinka moni saksalainen uskoi Hitleriin kun tämä pääsi valtaan? Kannattajien lukumäärä ei ole mikään erityinen todiste. Ihmisten perusominaisuus on etsiä aina joku auktoriteetti johon uskoo.
Skientisteille (tiedeuskovaisille) tieteen yksi auktoriteetti on Darwin. Toinen auktoriteetti on hänen serkkunsa joka loi eugeniikan ("rotuopin"). Skientisteillä on monta erehtymätöntä auktoriteettia. ("tieteen paaveja").
Eikä pidä unohtaa Karl Marxiakaan ja Leniniä. Moni vannoo edelleen marxilais-leninistisen tiedefilosofian perään jos liberalistinen taloustiede ei mahdu kalloon. .- jooppajoo
Mielenkiintoinen usko sinulla.
Onneksi ei tarvitse uskoa samaan. - Uskonnollinen-harha
Mitä ihmeen auktoriteettiuskoa on luottaa tieteen tuloksiin. Olet käsittänyt termin täysin väärin. Ei tieteessä uskota auktoriteetteihin, mutta parhaalla mahdollisella tavalla todennettua tietoa pidetään kyllä luotettavimpana saatavissa olevana.
Kreationismi ja varsinkin nuoren maan kreationismi on aikoja sitten osoitettu naurettavaksi. - euuue
Uskonnollinen-harha kirjoitti:
Mitä ihmeen auktoriteettiuskoa on luottaa tieteen tuloksiin. Olet käsittänyt termin täysin väärin. Ei tieteessä uskota auktoriteetteihin, mutta parhaalla mahdollisella tavalla todennettua tietoa pidetään kyllä luotettavimpana saatavissa olevana.
Kreationismi ja varsinkin nuoren maan kreationismi on aikoja sitten osoitettu naurettavaksi.Minkä ihmeen tieteen tuloksia, ei tiede mitään tuloksia tee vaan tutkijat.
- Epäjumalienkieltäjä
Tieteen tulokset ovat tiedeyhteisön ja tieteellisen menetelmän (prosessin) tuloksia eikä koskaan vain yksittäisen tieteentekijän. Siksi tieteen tuloksien uskominen ei ole auktoriteettiuskoa.
" 97% tiedemiehistä hyväksyy evoluution "
Evoluutioteorian mukaan evoluutio on prosessi, joka on tapahtunut satojen miljoonien vuosien kuluessa. Yksikään näistä 97 % :sta tiedemiehiä ei ole ollut satojen miljoonien vuosien aikana todistamassa ainuttakaan evoluutiotapahtumaa. Yksikään näistä 97 %:sta tiedemiehistä ei ole kyennyt esittämään mitään todistetta, kuinka maailmankaikkeus ja luonnonlait olisivat voineet luoda itse itsensä olemattomuudesta ja tyhjyydestä ilman Jumalaa. Yksikään näistä 97 % :sta tiedemiehistä ei ole kyennyt esittämään ainuttakaan todistetta kuinka elämä voisi syntyä elottomasta aineesta.
Jokainen näistä 97 %:sta tiedemiehistä on siten täysin pihalla maailmankaikkeuden ja elämän perusasioista. Sen sijaan he ovat omasta päästään, mielikuvituksen avulla keksineet erilaisia tarinoita siitä, kuinka kaikki muka on syntynyt ja saanut alkunsa. Näin he tekevät, koska Jumalfobiastaan johtuen, eivät halua tunnustaa Jumalan olemassaoloa ja että Hän on kaiken luoja.- Epäjumalienkieltäjä
Miksi sinä dogmaattisena fundamentalistiuskovaisena et olisi vielä enemmän pihalla kuin järkeen ja havaintoihin luottavat tieteentekijät?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 898226
- 916342
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon586233Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344821- 443284
- 503265
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo572892- 442819
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per482770- 492750