Miten toimivat opetuslapset. Luuk.24:53. Ja he olivat alati pyhäkössä ja ylistivät Jumalaa. Biblia (1776) Ja oilvat aina templissä, kiittivät ja kunniottivat Jumalaa Amen!
Vastaukset 3
- Kastamaton
Se oli silloin,nyt on " nyt ".Ei ole maapallolla ketään taivaallisen hallituksen valtuuttamaa "Apostolia" millään suunnalla,kaikki ne "saarnaajat " ovat itse-valikoituja uskonnollisia "rahan-kerääjiä".Kehtaavat vielä muistuttaa yleisöä," onko teillä varmasti LOMPAKOT mukana ? USA on hyvä esimerkki uskonnon "MYYNNISTÄ".Vatikaanin kirkko on kerännyt rikkautensa köyhiltä,sekä kiinteistö-maakaupoillaan ympäri maapallon.Puolitotuuksien julistajat harhauttavat edelleen miljoonia ihmisiä,luvaten heille taivaallisen palkinnon,pelkastään,kuolemisen tuloksena.Jeesus sanoi ! Löytääkö han mitään USKOA maan päältä,tullessaan ottamaan ohjakset käteensä maan päällä.Uskollisia henkilöitä tulee ilmeisesti olemaan hyvin vähän.Kansat ovat menettäneet uskonsa hallituksiinsa,sekä kirkkoihinsa.Politiikka makaa saman peiton alla kirkon kanssa.
- Risti-riita.
Nää on näitä Raamatun ristiriitoja. Room.10:18. Mutta minä kysyn: eivätkö he ole kulleet? Kyllä ovat: Heidän äänensä on kulkenut kaikkiin maihin, ja heidän sanansa maan piirin ääriin. Matt.24:14. Ja tämä valtakunnan evankeliumi pitää saarattaman kaikessa maailmassa, todistukseksi kaikille kansoille; ja sitten tulee loppu. Loppu on pahasti myöhässä.
- Tämä linkki toimii
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 61986
- 57961
- 93807
- 51748
- 41649
Jasmin vauhdissa
Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois219616- 40560
- 49558
- 66555
Nainen joka haluaa miehen
Näyttää sen selvästi. Hommaa minihameet, pitkät hiukset, laihduttaa ja on iloinen sekä aktiivinen.79543