Tässä tosi mukava raamatunkohta.

Jyri

Sen, mitä Jumalasta voidaan tietää, he kyllä voivat nähdä. Onhan Jumala ilmaissut sen heille. [Ap. t. 14:17, Ap. t. 17:27]
20 Hänen näkymättömät ominaisuutensa, hänen ikuinen voimansa ja jumaluutensa, ovat maailman luomisesta asti olleet nähtävissä ja havaittavissa hänen teoissaan. Sen vuoksi he eivät voi puolustautua.

Eikös ollutkin?

Ja koska asiat ovat näin kuten tässä sanotaan, ja minä entisenä vajaatietoisena evoluutioon uskovana ja nyttemmin hyvinkin tietoisena todellisesta asioiden laidasta olen varmistanut tämän raamatunkohdan paikkansapitävyyden. Ts. ajattelun pitäminen uskomusvapaana luontoa ja kosmosta tarkastellessa ainoa järkevä vastaus kaiken olemassaololle on älykäs luominen. Erittäin älykäs.

13

82

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Briljantti Jyri! Sinun parodioiminen on mahdotonta. Tee sen ihan itse.

"Ts. ajattelun pitäminen uskomusvapaana luontoa ja kosmosta tarkastellessa ainoa järkevä vastaus kaiken olemassaololle on älykäs luominen."

Huhuilet tuossa uskomusvapaata tarkastelua ja samassa virkkeessä kumoat itsesi esittämällä tarkastelun perusteeksi uskomuksen "älykkäästä luomisesta".

Noihin houreisiin ei moni pysty. Esititpä mitä tahansa, niin kaikki sanomisesi perustuu uskomuksiin ilman objektiivista näyttöä.

• yritä uuellee

nolla pointsia vastauksestasi.

• Jyri

Yritä tosiaankin uudelleen netpunkkari.

Et taida olla palstan varsinainen valopää kun et yksinkertaisintakaan asiaa ymmärrä.

Siispä kertaan avauksen pointin paksuinta mahdollista rautalankaa vääntäen.

Eli jos haluat sulkea silmäsi siltä mikä on luomakunnassa erinomaisen ilmeistä, eli rakastavan Luojan loistoisa aly ja voimallisuus, niin olet sitten niin tyhmä että et ole puolustettavissa hiktisseinesi.

Onko tämä nyt selvä?

• Jyri kirjoitti:

Yritä tosiaankin uudelleen netpunkkari.

Et taida olla palstan varsinainen valopää kun et yksinkertaisintakaan asiaa ymmärrä.

Siispä kertaan avauksen pointin paksuinta mahdollista rautalankaa vääntäen.

Eli jos haluat sulkea silmäsi siltä mikä on luomakunnassa erinomaisen ilmeistä, eli rakastavan Luojan loistoisa aly ja voimallisuus, niin olet sitten niin tyhmä että et ole puolustettavissa hiktisseinesi.

Onko tämä nyt selvä?

>Onko tämä nyt selvä?

Selvää on, että näet valtavasti vaivaa todistaaksesi että olet joko trolli tai aivan harvinaislaatuinen typerys.

• Jyri
        RepeRuutikallo kirjoitti:

>Onko tämä nyt selvä?

Selvää on, että näet valtavasti vaivaa todistaaksesi että olet joko trolli tai aivan harvinaislaatuinen typerys.

Ja Repessä näemme toisen hikitissiviisaan, hehheh.

• Jyri kirjoitti:

Ja Repessä näemme toisen hikitissiviisaan, hehheh.

Ja Jyri on apinan sukulainen halusipa hän sitä tai ei

• Hienoa Jyri! Teit sen taas! Onnistuit alittamaan itsesi taas kerran.
      Väännä nyt rautalangasta ne objektiiviset, verifioidut ja uskomusvapaat todisteet.
      Vauhtia nyt, ettei aika tule pitkäksi!

• Jyri

Yliluonnollisia mutta todellisia luomistöitä ei tiede ymmärrä, niin että miksi tivaat sellaista mikä ylittää älykkyydessään parhaimpienkin tiedemiesten älyn? Tyhmä.

• Jyri kirjoitti:

Yliluonnollisia mutta todellisia luomistöitä ei tiede ymmärrä, niin että miksi tivaat sellaista mikä ylittää älykkyydessään parhaimpienkin tiedemiesten älyn? Tyhmä.

Jos se ylittää parhaimpienkin tiedemiesten älyn, niin miten sinä voit tietää tämän asian heitäkin paremmin?

Eli mitäs se "puhdas uskomusvapaa tiede" sitten onkaan, kun sen pitäisi olla puhdas uskomuksista?

• Paavalin tekstit on uskonnollista liirumlaarumia.

• Jyri

Kekkuli tuli tänne rippistuoliin tuunnustamaan olevansa finnteologien totaalisesti aivopesemä ev.lut evokki.

Rippi-isänäsi annan sinulle synninpäästön jos kadut tyhmyyttäsi.

Minä muuten vieläkin ihmettelen ja häpeän itseäni siitä vasta 15.v. ikäisenä aloin hoksata evoluutioteoria huuhaaksi.
        Olen puolustellut itseäni sillä että en vain tullut aikaisemmin lainkaan epäilleeksi bg-open sanoja. En ennenkuin katsoin tarkkaan rinnakkain australopithecusten ja simpanssien ym. nykyapinoiden luurankoja jolloin huomasin että oho, apina mikä apina.

• Jyri kirjoitti:

Kekkuli tuli tänne rippistuoliin tuunnustamaan olevansa finnteologien totaalisesti aivopesemä ev.lut evokki.

Rippi-isänäsi annan sinulle synninpäästön jos kadut tyhmyyttäsi.

Minä muuten vieläkin ihmettelen ja häpeän itseäni siitä vasta 15.v. ikäisenä aloin hoksata evoluutioteoria huuhaaksi.
        Olen puolustellut itseäni sillä että en vain tullut aikaisemmin lainkaan epäilleeksi bg-open sanoja. En ennenkuin katsoin tarkkaan rinnakkain australopithecusten ja simpanssien ym. nykyapinoiden luurankoja jolloin huomasin että oho, apina mikä apina.

En kuulu ev.lut. kirkkoon enkä mihinkään muuhunkaan viralliseen tai epäviralliseen uskonnolliseen yhteisöön, enkä allekirjoita niiden uskonoppeja.

• kekek-kekek kirjoitti:

En kuulu ev.lut. kirkkoon enkä mihinkään muuhunkaan viralliseen tai epäviralliseen uskonnolliseen yhteisöön, enkä allekirjoita niiden uskonoppeja.

Ja sitten Jyri katsoi itseään ja huomasi olevansa apinan sukulainen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      89
      8246
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      92
      6395
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      58
      6243
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      4851
    5. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      44
      3294
    6. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      50
      3265
    7. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      57
      3002
    8. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      44
      2829
    9. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      51
      2796
    10. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      49
      2760
    Aihe