Joel 2:32 "Ja jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu" !!!
Ap. 2:21 "Ja on tapahtuva, että jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu." !!!
Room 10:13. "Sillä jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu." !!!
_____
Oletko sinä HUUTANUT Herran nimeä ?
Jos olet... Sinä PELASTUT ! Raamattu vakuuttaa sen sinulle !
sillä vain Uskova voi HUUTAA avukseen Herran nimeä !
Ja tässä ei tarvita Lakia, Ei Sapattia, Ei mitään ihmisen tekoa tai muuta touhuilua, vaan ainoastaan koko sydämestään HUUTAA Herran nimeä avuksi !
Yksinkertaista mutta niin vaikeaa joillekin: "AUTA JEESUS" !!! :O
Yksinkertainen Evankeliumi = Ilosanoma !
30
76
Vastaukset
- mennään tuosta
Mene, mutta älä syntiä tee. Mitä on synti? Laittomuutta, sanoo IsoKirja.
Mitä sanoo viimeisen tuomion Herra, kun ilmeisesti jossainvaiheessa apua huutaneet lähtivät matkalle. Puhuttelivat ihmisiä sanoilla, että palvelemme Herra, Herra ja teemme ihmeitä.
Siis mitä sanoi näille Herra? Sillä Sana tuomitsee ihmisen, joka nyt antaa tiedon Pyhästä laista.
Menkää pois minun tyköäni te ----- laittomuuden tekijät ----- En tunne teitä.!!
Siis kopittelija. Voidaan huutaa avuksi Herran nimeä, mutta senjälkeen on toteltava Häntä, joka on luonut taivaan ja maan.
Mene, siis oli naisellekin käsky ja kehotus ---- älä enää ---- tee siis mitä?
Laittomuutta..
No tästä alkaa pallonkopittelu ja Sanan kääntäminen toiseksi, koska se kapalooppineisuus täytyy kääntää isien perinnäissäännö voitoksi, jossa julistetaan hyvän ja pahantiedon puun ääressä olevansa jumala.
Siis alahan nyt vääntää sitä perinnäisoppia monin kirjoituksin ihmisenmuotoon, sillä sen taidonhan osaat.Usko.... jotain.... Sitähän se adventismi ikävä kyllä on...
Tämä tässä juuri on se vaikeus ja este Pyhän Hengen työlle !
Mutta Jumalan sana Raamattu ei valehtele !Lainaus: Mitä on synti? Laittomuutta, sanoo IsoKirja
Lainaus: Mitä on synti? Laittomuutta, sanoo IsoKirja
Het = "erottava väliseinä"
Pesha = tulee juuresta askel ja liittyy vaellukseen
Avon = "vääristymä", " kieroon kasvanut"
Avera = "ylitsekäymistä"
Avel = "tarkoittaa iestä"
Ool ja Resha = "väkivaltaista pahuutta"
Mirma = "petturuutta", "kavaluutta"
Aaveen = " vääryyttä"- pyhä, oikea ja hyvä
Kopittelija007 kirjoitti:
Usko.... jotain.... Sitähän se adventismi ikävä kyllä on...
Tämä tässä juuri on se vaikeus ja este Pyhän Hengen työlle !
Mutta Jumalan sana Raamattu ei valehtele !Jumalan sana ei valehtele.
JOS TAHDOT ELÄMÄÄN SISÄLLE PIDÄ KÄSKYT. Jeesus
no, sen verran annan myöten sanoo Kopittelija, että , en tapa, enkä varasta,
enkä potki isääni enkä äitiäni--
Mutta sapattiin en suostu, ja epäjumalankuviani en heitä tuleen.
Menköön Jeesus mäkeen , ylös takaisin vuorelle ja kirjoittakoon lakinsa uudelleen, 2 Moos 31. 18 Ei se Herran laki ole täydellinen sanoo Koppi, eli vanki Ps 19. 7
sapatti asiassa, minä en häntä tottele. t. benkku - mennään tuosta
Näin se tapahtui. Ei kopittelija vastannut raamatunnäkemykseen, vaan lähti tyhjäksitekemään Sanaa ja veruukkeellisti sen nimellä adventismi.
Ts. adventismin takia , minun siis kopittelijan ei tarvitse otaa Sanaa niikuin se on kirjoitettu. Vaan käännän ja väännän sen siihen ajatusvääistymänsä muotoon.
Eli tulihan se sieltä esiin. Myös syy tuli esiin, miksi hän heiluu täällä adventistien sivulla. Mm. adventisteilla on oikeaa näköalaa Jumalan sanaan, mitä opetusta löytyy muaaltakin Suomen srk. sanoittamasta Sananopista.
He ovat siis "muualla" ojentautuneet Sanan kuuliaisuuteen Kristuksessa.
Hekin olisivat kopittelijalle Sananmiekan kautta se kivi, joka Kristuksessa murskaa epäuskoisen, -- kopittelijan-- joka yrittää toistaa Herra,, Herra..
hokemaansa, .... huudan avuksi sinun nimeäsi, mutta en tee sitä, mitä Herra, Sapatin Herran haluat... pidän omat kapalojumalani rinnallasi.
ts. menen ja teen edelleen syntiä ... laittomuutta ja hylkään JumalanSanan opin, mitä on kirjoituksiin muistiinkirjoitettuna tähän aikaan.
Olen heidän rinnalla, jotka ovat hyljänneet ensirakkautensa, ja laittomuuden kautta kylmeenee siinä ryhmässä rakkaus..
--- ¤¤ --
Kynnys Jumalan huoneeseen on SAnan kautta oven ulkopuolella sanassa usko.
Sitten Herranhuoneessa HÄnenkansallaan askelmat jatkuvat eteenpäin, eli Pyhän Hengen kautta Herra vie eteenpäin.
----Sillä niinkuin ruumis ilman henkeä on kuollut, niin myös usko ilman tekoja on kuollut."Jaak. 2..
Jotka kulkevat Herran opetuksessa Pyhän Hengen kautta, he eivät heittelehdi opin tuulissa, moniin kapaloihin käärityissä näköaloissa.
""Kuka on viisas ja ymmärtää nämä!""? "" Kuka taitaa käsittää nämä ?? Sillä Herran tiet ovat s.u.o.r.a.t.. : vanhurskaat niitä vaeltavat, mutta luopiot niillä kompastuvat.. Hoos.
Mitä on SUOLA --- Sanassa. .. sillä jokainen ihminen on suolattava, ja jokainen uhri on suolalla suolattava.
Te olette maailman suola
Mat 5:13 Te olette maan suola; mutta jos suola ..... - ....Mat 5:20 Sillä minä sanon teille: ellei teidän vanhurskautenne ole paljoa suurempi kuin kirjanoppineiden ja fariseusten, niin te ette pääse taivasten valtakuntaan.
lukekaa tuo Jeesuksen MEILLE antama opetus.. ettei tulisi maahan tallatuksi.
Eli kopittelija --- Baabelin valtateitten vieriltä ei kannata käydä sanasotaa Herraansa vastaan ----- Niin, --- !"Kuka pääsee Herran kirkkautta katselemaan"! Ei ainakaan kopitllelijan uskontunnustusten perusteella, jossa kumotaan Jumalan Pyhää kokonaisvaltaista tahtoa vastaan.
Mene, mutta älä enää syntiä tee..
""" lauluntekijä runoilee "" Pauhatkoompa elon meri, purtein kestää sen, purtenani onpi armo, armo ikuinen!" jne.
Pursi sisältää Jumalan rakkauden suojaavan tahdon kokonaisuudessaan
On purren sisällä, mihin on tultu pysyttävä sisällä.
Ei auta maailmanmielisyys, että jokainen tulee uskollaan autuaaksi.
"Ei jokainen, joka sanoo MINULLE: "Herra, Herra,!, pääse taivasten valtakuntaan, v.a.a.n...... ne ..... ja se.... joka t.e.k.e.e.... minun taivaallisen Isäni tahdon"!!! Tämä on muistiinrkittynä IsossaKirjassa Matt. 7:21 mennään tuosta kirjoitti:
Näin se tapahtui. Ei kopittelija vastannut raamatunnäkemykseen, vaan lähti tyhjäksitekemään Sanaa ja veruukkeellisti sen nimellä adventismi.
Ts. adventismin takia , minun siis kopittelijan ei tarvitse otaa Sanaa niikuin se on kirjoitettu. Vaan käännän ja väännän sen siihen ajatusvääistymänsä muotoon.
Eli tulihan se sieltä esiin. Myös syy tuli esiin, miksi hän heiluu täällä adventistien sivulla. Mm. adventisteilla on oikeaa näköalaa Jumalan sanaan, mitä opetusta löytyy muaaltakin Suomen srk. sanoittamasta Sananopista.
He ovat siis "muualla" ojentautuneet Sanan kuuliaisuuteen Kristuksessa.
Hekin olisivat kopittelijalle Sananmiekan kautta se kivi, joka Kristuksessa murskaa epäuskoisen, -- kopittelijan-- joka yrittää toistaa Herra,, Herra..
hokemaansa, .... huudan avuksi sinun nimeäsi, mutta en tee sitä, mitä Herra, Sapatin Herran haluat... pidän omat kapalojumalani rinnallasi.
ts. menen ja teen edelleen syntiä ... laittomuutta ja hylkään JumalanSanan opin, mitä on kirjoituksiin muistiinkirjoitettuna tähän aikaan.
Olen heidän rinnalla, jotka ovat hyljänneet ensirakkautensa, ja laittomuuden kautta kylmeenee siinä ryhmässä rakkaus..
--- ¤¤ --
Kynnys Jumalan huoneeseen on SAnan kautta oven ulkopuolella sanassa usko.
Sitten Herranhuoneessa HÄnenkansallaan askelmat jatkuvat eteenpäin, eli Pyhän Hengen kautta Herra vie eteenpäin.
----Sillä niinkuin ruumis ilman henkeä on kuollut, niin myös usko ilman tekoja on kuollut."Jaak. 2..
Jotka kulkevat Herran opetuksessa Pyhän Hengen kautta, he eivät heittelehdi opin tuulissa, moniin kapaloihin käärityissä näköaloissa.
""Kuka on viisas ja ymmärtää nämä!""? "" Kuka taitaa käsittää nämä ?? Sillä Herran tiet ovat s.u.o.r.a.t.. : vanhurskaat niitä vaeltavat, mutta luopiot niillä kompastuvat.. Hoos.
Mitä on SUOLA --- Sanassa. .. sillä jokainen ihminen on suolattava, ja jokainen uhri on suolalla suolattava.
Te olette maailman suola
Mat 5:13 Te olette maan suola; mutta jos suola ..... - ....Mat 5:20 Sillä minä sanon teille: ellei teidän vanhurskautenne ole paljoa suurempi kuin kirjanoppineiden ja fariseusten, niin te ette pääse taivasten valtakuntaan.
lukekaa tuo Jeesuksen MEILLE antama opetus.. ettei tulisi maahan tallatuksi.
Eli kopittelija --- Baabelin valtateitten vieriltä ei kannata käydä sanasotaa Herraansa vastaan ----- Niin, --- !"Kuka pääsee Herran kirkkautta katselemaan"! Ei ainakaan kopitllelijan uskontunnustusten perusteella, jossa kumotaan Jumalan Pyhää kokonaisvaltaista tahtoa vastaan.
Mene, mutta älä enää syntiä tee..
""" lauluntekijä runoilee "" Pauhatkoompa elon meri, purtein kestää sen, purtenani onpi armo, armo ikuinen!" jne.
Pursi sisältää Jumalan rakkauden suojaavan tahdon kokonaisuudessaan
On purren sisällä, mihin on tultu pysyttävä sisällä.
Ei auta maailmanmielisyys, että jokainen tulee uskollaan autuaaksi.
"Ei jokainen, joka sanoo MINULLE: "Herra, Herra,!, pääse taivasten valtakuntaan, v.a.a.n...... ne ..... ja se.... joka t.e.k.e.e.... minun taivaallisen Isäni tahdon"!!! Tämä on muistiinrkittynä IsossaKirjassa Matt. 7:21Saisko tämän saman selkokielellä... En oikein käsittänyt mikä oli kirjoituksesi pointti... :O
- Pitääkö HUUTAA?
Room 10:13. "Sillä jokainen, joka HUUTAA avuksi Herran nimeä, pelastuu."
Mutta tarkoittaako tämä että jokainen joka ´HUUTAA : 'HERRA HERRA', pääsee taivasten valtakuntaan.
vertaa
Matt. 7:21 "Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra', pääse taivasten valtakuntaan. Sinne pääsee se, joka tekee taivaallisen Isäni tahdon.
Eikö tämäkin taas osoita että liian kirjaimelliset tulkinnat Raamatun sanomasta ei toimi. ??
Eikö hiljainen rukous riitä ?Kopittelija007 kirjoitti:
Mietipä sitä jos et ymmärrä...
" HUUTAA " = Kreikaksi " epikaleó" = " to call upon" = "Vedota" myös "Kutsua nimellä"
Eli voit olla huutamatta tai puhua hiljaa sydämessäsi mutta pääasia että vetoat ja kutsut nimellä Jeesusta koko sydämestäsi avuksesi, niin sinä pelastut !- Älä HUUDA
" HUUTAA " = Kreikaksi " epikaleó" = " to call upon" = "Vedota" myös "Kutsua nimellä"
Eli voit olla huutamatta tai puhua hiljaa sydämessäsi mutta pääasia että vetoat ja kutsut nimellä Jeesusta koko sydämestäsi avuksesi, niin sinä pelastut !" HUUTAA " = Kreikaksi " epikaleó" = " to call upon" = "Vedota" myös "Kutsua nimellä",,
Näin ei kysymys olekaan HUUTAMISESTA - Herraan turvautumisesta ja Jumalan tahdon tekemisestä .
http://www.youtube.com/watch?v=LyJI9xDUYV8 Älä HUUDA kirjoitti:
" HUUTAA " = Kreikaksi " epikaleó" = " to call upon" = "Vedota" myös "Kutsua nimellä",,
Näin ei kysymys olekaan HUUTAMISESTA - Herraan turvautumisesta ja Jumalan tahdon tekemisestä .
http://www.youtube.com/watch?v=LyJI9xDUYV8Muista lääkitys :O
Muista lääkitys :O
Herää kysymys... Miksiköhän adventistit ymmärtää aina kaikki aivan selvätkin asiat aivan väärin... :O
Minä olen "huutanut" henkilökohtaisesti avukseni Herran nimeä Joutjärven kirkossa 17.3.1989 keskellä päivää ja samalla sain profetian ja kirkkosalissa ei ollut tuolloin muita kuin minä ja Hän !
Ja siksi tiedän mistä puhun !Kopittelija007 kirjoitti:
Herää kysymys... Miksiköhän adventistit ymmärtää aina kaikki aivan selvätkin asiat aivan väärin... :O
Minä olen "huutanut" henkilökohtaisesti avukseni Herran nimeä Joutjärven kirkossa 17.3.1989 keskellä päivää ja samalla sain profetian ja kirkkosalissa ei ollut tuolloin muita kuin minä ja Hän !
Ja siksi tiedän mistä puhun !- pyhä, oikea ja hyvä
Ja siksi tiedän mistä puhun !Oliko yhtään epäjumalaa todistamassa profetiaasi.
Tiedätkö siitä mitään, ..puhu kopittelija , palvelijasi kuulee,
Vaelsitko uskossa, etkä näkemisessä- Jos näit siellä jeesus kuvia, niin miksi itse sitten opetat. ..´Já miten soveltuvat yhteen Jumalan temppeli ja epäjumalat 2 Kor 6. 16
Majtaako Jeesuksen Henki esiintyä yhdessä epäjumalain kanssa ja antaa profetioita, kun et tiedä kumman jumalan profetia oli kyseessä, epäjumalanko joka näkyy, vai Henken joka ei näy t. b Henget jäi tutkimatta pyhä, oikea ja hyvä kirjoitti:
Oliko yhtään epäjumalaa todistamassa profetiaasi.
Tiedätkö siitä mitään, ..puhu kopittelija , palvelijasi kuulee,
Vaelsitko uskossa, etkä näkemisessä- Jos näit siellä jeesus kuvia, niin miksi itse sitten opetat. ..´Já miten soveltuvat yhteen Jumalan temppeli ja epäjumalat 2 Kor 6. 16
Majtaako Jeesuksen Henki esiintyä yhdessä epäjumalain kanssa ja antaa profetioita, kun et tiedä kumman jumalan profetia oli kyseessä, epäjumalanko joka näkyy, vai Henken joka ei näy t. b Henget jäi tutkimattaSinä joudut vastaamaan sanoistasi Jumalan edessä...etkö yhtään pelkää sitä... ?
Muuta nimeä kuin Jeesus ei ole meille annettu pelastukseen, huudettiimpa sitä sitten hiljaa tai kovempaa. Kun olemme pelastuneet ja lähdemme kulkemaan Jeesuksen kanssa elämäntietä, tulee kuuliaisuus Sanalle kuvioihin mukaan. Kuuliaisuus ei ole mitään ihmisen tekoa / touhuilua.
Saar 3:1 "Kaikella on määräaika, ja aikansa on joka asialla taivaan alla."
Ihmisen kasvaminen Armossa jo pelastettuna Jumalan lapsena on ns. "ikuisuusprojekti" jossa kukaan ei koskaan ole täysin valmis tässä ajassa !
Mutta pitää aina muistaa tämä:
Room 11:29 " ei Jumala armolahjojansa ja kutsumistansa kadu." ! :)))- Adv. lisäykset
Ihmisen kasvaminen Armossa jo pelastettuna Jumalan lapsena on ns. "ikuisuusprojekti" jossa kukaan ei koskaan ole täysin valmis tässä ajassa !
Room 11:29 " ei Jumala armolahjojansa ja kutsumistansa kadu." ! :)))Tämähän se adventismin ongelma on, ettei yksin Jeesus riitä, vaikka Raamattu ilmiselvästi todistaa: USKO HERRAAN JEESUKSEEN NIIN SINÄ PELASTUT!
Adventismin motto on "Jeesus PLUS adventistinen teologia kaikkine epäraamatullisine konstruktioineen ja toinen toistaan omituisempine lisäoppeineen". Tämä "Jeesus PLUS" on myrkyllinen eksytys! Kun armon evankeliumi ei sellaisenaan kelpaa. - pyhä oikea ja hyvä
Room 11:29 " ei Jumala armolahjojansa ja kutsumistansa kadu." ! :)))Otakoppi sanoi, Armon kautta, ei tekojen kautta, pelastuin monesta ahdingosta, kun olin tungeilemassa toisen miehen vaimon luona yöllä.
Armosta ettei kukaan kerskaisi.
Toisessa seurakunnsssa ARMON saanut opettaa. ´ Sillä me olemme hänen tekonsa,
luodut Kristuksessa Jeesuksessa hyviä töitä varten, jotka Jumala jo edeltäpäin valmistanut, että me niissä vaeltaisimme Ef 2. 10
Otakoppi kysyy Köpittelijältä. ´ Hei, missä se Jeesus valmisti ne hyvät teot´
Kopittelija sanoo että ristillä, toisesta seurakunnasta sanotaan, että vuorella Jumalan sormella 2 Moos 31. 18 t. b
- ei kun näin
"Tämähän se adventismin ongelma on".
Ei ole - se on sinun ongelmasi.Sak. 1:3 Sano heille: Näin sanoo Herra Sebaot: Kääntykää minun tyköni, sanoo Herra Sebaot, niin minä käännyn teidän tykönne, sanoo Herra Sebaot.
Jaak 4.8. Lähestykää Jumalaa, niin hän lähestyy teitä. Puhdistakaa kätenne, te syntiset, ja tehkää sydämenne puhtaiksi, te kaksimieliset.Kopittelija007 kirjoitti:
Sak. 1:3 Sano heille: Näin sanoo Herra Sebaot: Kääntykää minun tyköni, sanoo Herra Sebaot, niin minä käännyn teidän tykönne, sanoo Herra Sebaot.
Jaak 4.8. Lähestykää Jumalaa, niin hän lähestyy teitä. Puhdistakaa kätenne, te syntiset, ja tehkää sydämenne puhtaiksi, te kaksimieliset.1 Joh 4:7 Rakkaani, rakastakaamme toinen toistamme, sillä rakkaus on Jumalasta; ja jokainen, joka rakastaa, on Jumalasta syntynyt ja tuntee Jumalan.
4:8 Joka ei rakasta, se ei tunne Jumalaa, sillä Jumala on rakkaus.- Adv.lisäykset
Nimim. ei kun näin, sinulle. En ole adventisti, joten adventismin harhaopit eivät ole minun ongelmani. Se on adventistiparkojen ongelma, joille on aivopesun kautta syötetty ja iskostettu kaikki se puppu, mitä adventismi sisältää mutta jota ei Raamatussa ole.
Elävässä uskossa olevalle Jumalan lapselle riittää JEESUS YKSIN, sillä Hänessä meillä on kaikki, mitä elämään tarvitsemme niin ajassa kuin iankaikkisuudessakin. Näin vakuuttaa JUmalan Pyhä Sana, Raamattu.
- pyhä, oikea ja hyvä
Vastaus. ´Minä kuulen niitä, jotka totuudessa minua avuksi húutavat´´
Otakoppi tarkoitta että jos olet laittomilla teillä, esim. sapattina ja ryöstämässä. toisen omaisuutta, tahi panemassa toisen miehen vaimoa, ja mies tuleekin yllättäen kotiin, ja ampuu minkä ehtii ladata, niin Otakopin totuus ja evankeliumin sanoma on
´Jeesus auta´.. niin totta on, luodit eivät osu Otakopin otsaluuhun, vaan hän pelastuu, ei lain avulla , vaan Jeesuksen ja nopeitten jalkojensa avulla.
J kun hän sitten rehellisten seurakunnassa todistaa tästä, niin hän sanoo . ´Kiittäkää Herraa, nopeista jaloistani,.. nopeus tuli varmaan sieltä kun jalkani pestiin, sapattina ehtoollisella, niin olin kokonaan puhdas, ja siksi vaimon miehen ampumat luodit eivät minuun osuneet.
Vaimon huokauksista, ja ihanaaa sanojen perusteella olin tekemässä hyvää,
ja hyvää tekeväinen sielu tulee ravituksi, ja nyt täällä Herran seurakunnassa, ravitsen, teitä rakkaat kuulijani omilla kokemuksillani, t. bBenedi : " tahi panemassa toisen miehen vaimoa,
Ef 4:26 "Vihastukaa, mutta älkää syntiä tehkö." Älkää antako auringon laskea vihanne yli,
4:27 Älkääkä antako perkeleelle sijaa.
Ef. 4:31 - Kaikki katkeruus ja kiivastus ja viha ja huuto ja herjaus, kaikki pahuus olkoon kaukana teistä. ...
Hebr 12:14 Pyrkikää rauhaan kaikkien kanssa ja pyhitykseen, sillä ilman sitä ei kukaan ole näkevä Herraa;
12:15 ja pitäkää huoli siitä, ettei kukaan jää osattomaksi Jumalan armosta, "ettei mikään KATKERUUDEN JUURI pääse kasvamaan ja tekemään häiriötä", ja monet sen kautta tule saastutetuiksi"
Ei kai sinussa Benedi asu nyt joku "Katkeruuden juuri" ?
Sinun kannattaisi kiinnittää siihen huomiota...ystävän neuvona...Kopittelija007 kirjoitti:
Benedi : " tahi panemassa toisen miehen vaimoa,
Ef 4:26 "Vihastukaa, mutta älkää syntiä tehkö." Älkää antako auringon laskea vihanne yli,
4:27 Älkääkä antako perkeleelle sijaa.
Ef. 4:31 - Kaikki katkeruus ja kiivastus ja viha ja huuto ja herjaus, kaikki pahuus olkoon kaukana teistä. ...
Hebr 12:14 Pyrkikää rauhaan kaikkien kanssa ja pyhitykseen, sillä ilman sitä ei kukaan ole näkevä Herraa;
12:15 ja pitäkää huoli siitä, ettei kukaan jää osattomaksi Jumalan armosta, "ettei mikään KATKERUUDEN JUURI pääse kasvamaan ja tekemään häiriötä", ja monet sen kautta tule saastutetuiksi"
Ei kai sinussa Benedi asu nyt joku "Katkeruuden juuri" ?
Sinun kannattaisi kiinnittää siihen huomiota...ystävän neuvona...Oletko Benkku kuullut sellaisen sanonnan, että
"kukaan ei voi tulla kahden ihmisen väliin jos siinä ei ole tilaa"...
Mietipä myös sitä vaihtoehtoa...
- pyhä oikea ja hyvä
Tarkoittaako vankeudessa eli kopissa oleva, että hän pitää yhtä
jumalattomuuden kanssa, miksipä muuten olisit heitetty vankeuteen maan päälle
odottamaan suuren päivän tuomiota.. yhdessä adventti veljiesi kanssa, jotka rakastavat laittomuutta..
ymmärrätkö edes tämän. ´Papit suostuivat siihen, etteivät ottaisi rahaa kansalta,
mutta, eivät myöskään korjaisi sitä, mikä temppelissä oli rappeutunutta. 2 Moos 12. 8..Mutta tuhannesta löytyy yksi lain tuntija, joka ymmärtää tämän, mutta siinä joukossa, ei ole yhtäkään naista.
Kopittelija jos kuka, laittomuuden ihmisenä, sopii hyvin asumaan ja elämään rappeutuneessa temppelissä , on tämän aamupäivän profetia Herralta terv. b- pyhä, oikea ,hyvä
Onko Jumala väärämielinen jos on syystä katkera. ´Hän teki sitä mikä on pahaa Herran silmissä, hän ei luopunut Jerobeamin Nebatin pojan synneistä, joilla hän oli saattanut Israelin tekemään syntiä 2 Kuning 15. 24
Kerropas nyt sinä vuorostasi isäsi nimi, ja kenen poika sinä olet. Jeesus kutsui Salomoa Jumalan pojaksi, ..mutta kenenkä poika sinä olet.
Israelilaiset tulivat kerran Maaraan, mutta eivät voineet juoda sen vettä sillä se oli karvasta. 2 Moos 15. 23
Sen vuoksi minä en käy adventtikirkossa,kopittelijan kanssa, kuten hän on yodistanut itsestään, sillä se vesi , jota Kopittelija yhdessä adventti veljiensä kanssa tarjoilee on karvasta, eli katkeraa juotavaa,.. siksi Jeesus kieltäytyi
juomasta omiensa vettä, ensin sitä maistettuaan.
Voisitteko mitenkään palkata minut ohjaamaan teidät makean veden lähteelle, vai juotteko jatkossakin Maaran vettä terv. benedi pyhä, oikea ,hyvä kirjoitti:
Onko Jumala väärämielinen jos on syystä katkera. ´Hän teki sitä mikä on pahaa Herran silmissä, hän ei luopunut Jerobeamin Nebatin pojan synneistä, joilla hän oli saattanut Israelin tekemään syntiä 2 Kuning 15. 24
Kerropas nyt sinä vuorostasi isäsi nimi, ja kenen poika sinä olet. Jeesus kutsui Salomoa Jumalan pojaksi, ..mutta kenenkä poika sinä olet.
Israelilaiset tulivat kerran Maaraan, mutta eivät voineet juoda sen vettä sillä se oli karvasta. 2 Moos 15. 23
Sen vuoksi minä en käy adventtikirkossa,kopittelijan kanssa, kuten hän on yodistanut itsestään, sillä se vesi , jota Kopittelija yhdessä adventti veljiensä kanssa tarjoilee on karvasta, eli katkeraa juotavaa,.. siksi Jeesus kieltäytyi
juomasta omiensa vettä, ensin sitä maistettuaan.
Voisitteko mitenkään palkata minut ohjaamaan teidät makean veden lähteelle, vai juotteko jatkossakin Maaran vettä terv. benediKopittelija jos kuka, laittomuuden ihmisenä, sopii hyvin asumaan ja elämään rappeutuneessa temppelissä , on tämän aamupäivän profetia Herralta terv. b
____________________________-
Saatkos sinä useinkin näitä "profetioita" kun tämä oli "aamupäivän profetia" ?
" Sen vuoksi minä en käy adventtikirkossa,kopittelijan kanssa, kuten hän on yodistanut itsestään, sillä se vesi , jota Kopittelija yhdessä adventti veljiensä kanssa tarjoilee on karvasta, eli katkeraa juotavaa,.. siksi Jeesus kieltäytyi
juomasta omiensa vettä, ensin sitä maistettuaan."
- 813678
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t322459Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä932083Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian201607Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261448- 281441
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71394Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu671347Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101247Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?191103