Ylimielinen kokoomus

vaalit tulossa

Kokoomuksen ylimielinen oireyhtymä on tarttunut myös lapualaisiin kokoomuslaisiin. Sillä ei kannatusta kyllä nosteta.

11

211

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sdf

      Entäs tämä Lapuan kepulaisten ylimielisyys....nimetään ittensä nuan vaan tutkimusjohtajaksi....vaikka on jo eläkkellä....eikä ole koskaan mikään johtaja ollutkaan

      • Hyvä huomio

        Juuri niin!


      • mää

        Ottakaa nyt kepulaaset kantaa mitenkä teidän ykkösmiehestä tuli äkkiä tutkimusjohtaja....se on jo ylimielisyyttä jos ette siihen ota kantaa


    • ei luottamusta

      Nähtäväksi jää ensi vuoden alussa, valitseeko Lapuan kaupunginvaltuusto puheenjohtajakseen epäluottamuksen saaneen nykyisen puheenjohtajan (kok) ja Lapuan kaupunginhallituksen puheenjohtajaksi kaupungin virkamiehen (kepu) oman virkansa ohella.

    • Kok. maanpetospuolue

      Kokoomuksen tuhovoima näkyy niin Lapualla kuin koko Suomessa. Tuottava omaisuus on myyty ja velka kasvanut pilviin.

    • ihmettelijä

      Ei näköjään keskustalaiset moiti yhtään vaikka heidän ykkösnimi vääräntää ammattinimkikkeensä....eli kummassa puoluessa sitä ylimielisyyttä on kepu vai kok ???

    • otti ja tuota

      Selittäkää kepulaiset nyt jotenkin asia....kyseleepi epätietoinen

    • Mestari itsekin

      Niin mestari on oikea nimitys. Kumpi sitten on parempi. Mielestäni mestari on aina johtajaa parempi. Taas turhaa puhetta.

    • ex. kokoomuslainen

      Kyllä minua itseäni harmittaa ja hävettää. Ei sitä nyt maata saada nousu-uralle sillä, että yksi nulkki twiittailee kisatuloksia ja nimittää epäpäteviä naisia ministereiksi. Pitäisi ajaa maan asiaa eikä Kokoomuksen menestystä seuraavissa vaaleissa.

      Olen aiemmin äänestänyt Kokoomusta, mutta nyt tuli mitta täyteen.

      • mä vaan

        Toivottavasti et ole virkamies.....niitä on 10 000 hlöä liikaa....sanoo kepun puheenjohtaja


      • ex. kokoomuslainen
        mä vaan kirjoitti:

        Toivottavasti et ole virkamies.....niitä on 10 000 hlöä liikaa....sanoo kepun puheenjohtaja

        Työnnä se virkamies vaikka sinne. Jos olenkin tyytymätön Kokoomuksen nykyjohdon politiikkaan se ei tarkoita automaattisesti sitä, että nyt pitää äänestää Kepua.

        Kokoomuksessa on myös tolkun poliitikkoja, mutta nykymenolla he ovat survaistu sivuraiteelle ja kokematon nuorisoketju on päässyt pullistelmaan.

        Tulokset näkyvät, valitettavasti.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5055
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3187
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1295
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1276
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe