mitäs mitäs... onko ihan normaalia että nyt kolmannella liuskalla tulee kesken liuskan vuoto? ja vatsa kramppaa kuin ois kunnolla menkat alkamassa! ennen ei oo mitään tämmösiä ollu. syön melianea.
menkat kesken pillereiden
minähän tässä
7746
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 7
Vanhimmat
Oletko siis syönyt kolme liuskaa putkeen vai oletko pitänyt välissä taukoviikot normaalisti? Kahta liuskaa enempää ei kannattais putkeen syödä.
oon pitäny tauot normaalisti.. mut silti vuodan ku mikä! :(
..viimeisenä pilleripäivänä viimex menkat,onkos se normaalia? Ku sitä edellisen listan jälkeen meni kax päivää ja sitte vasta menkat alko. Eli meil on vähä sama ongelma,olix sulla paljo syömättä vielä listasta pillereitä ku menkat alko? Vai oisko se vaan sitä välivuotoa vielä??? Ja luulen et pillerit aiheuttaa mulle myös vatsakipuja,ja ummetusta, sulla semmoisia? (mulla siis myös melianet)
mulla oli yli viikko syömättä kun alkoivat. ja jatkuvat yhä! tyhjennysvuoto pitäs tulla siis viikon päästä...
ei mulla mitään muita oireita ole ollut näiden kanssa muuta kun joskus kiukuttaa :)
mulla tyhjennysvuoto tulee parin kolmen päivän päästä viimesestä pilleristä, ei sentään viikon päästä.Ku jo viikon päästähän alkaa seuraava lista...
Ne ei ole menkat vaan ovat nimeltään välivuodot, ne on ihan normaaleja pillereitä käyttäessä.
siis kyllähän tässä 23 ikävuoteen mennessä on tullu kokeiltuu monii eri merkkejä.. eikä minkään kanssa tämmöstä. siks kyselin. eli mä oon vuotanu joku viikon pian ja nyt pitäs alkaa tyhjennykset. sairastun varmaan pian anemiaan!!!