Entä mistä saa edullisesti Suomessa viinaa ....

haluanryypätäkännit?

Tekee niin mieli juoda puhdasta Koskenkorvan viinaa otta kunnon lärvit sillä?

Joisin sitä sitten ravintola Vakkurin en tosin ole käynyt enään ravintolassa juomassa.
Lentokoneissa se ei tullut mieleenikään vetää lärvit ilmaaluksessa. Merialuksella kerran vetänyt oikein kunnon lärvit nuorenpana. Nyt olis paikallaan perskänni. Minkäkän hintainen Kossupullo on Pieksämäen Alkossa?
Tää aika thmä kysymys. Mutta kun ei tietoo. Olut jota olen S - marketista ostanut hinnaltaan 2.19 - 2.99e kaksi tölkkiä. Ei siitä saa kun ihtesä pöhnään mutta ei perkäniä. Joisin sen raakana tai laimennettuna vedellä. 30 milliä kossuviinaa 20 milliä vettä per lasi. Pullon koko 500 ml. prosentti 60% kossuviina.

Vastauksia: Olen 45 vuotias nainen. Ei se yksi kerta haittaa saa ainakin tunteen että on juonut jotakin muuta kuin vettä.

7

234

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 14+9

Tekstisi perusteella olet juonut jo aivosi niin mätään kuntoon, että parempi jättää vaan väliin koko homma.

• Hyi!Saatanapirnavett

Huono idea. Vielä hölmömpi idea on juoda. Kun olla raitis. Näin se vaan on ei tie enään mitään mieli. Vain Hartwallin Jaffaa. Mehu sekä vettä. Maito sekin Hyla - tuoteena. Turkanen kun tuli edes kokeiltuakin. Ei siitä hyvä seurannut tämäkin päivä meni kotona oleskeluun kunpiti mennä töihin. Eipä sitten menty. HYI YÄK! Sanan minä viinalle. Ei sopinut minulle eikä sovi. En ole juoppu niin kuin jotkut minua semmoseksi luulevat. Erehtyvät pahan kerran. Olevatkin piti viemäristä heittää mäkeen. HYI! Pahaa viina ja vodka Yäk!

• kannu kouraan

E85 pumpusta taitaa lähteä n.euron litra, jos pieni bensapitoisuus ei haittaa. Henki tuon juomisesta varmaan lähtee, mutta onpa edullista.

• parsaa aatelisille

Ei pieksämäellä ole alkoa. siellä on rautatie asema

• Erä asukas

Mitä sää väität paskaa! Ompas viinakauppa myös Pieksämäellä. Se on Cytimaketin yhteydessä. Mun ei tie enään mieli mennäkkään sinne. Muutoin käyn ruokia ostamassa. Se on heti seinän takana saman katon alla. Sinä tosipölvästi. Et ole paikkakuntalainen.

• Viinaa Viinaa Viinaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      3
      2718
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      158
      1351
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1165
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1028
    5. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      18
      1016
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      207
      1010
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    8. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      299
      908
    9. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      899
    10. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72