Olen kreationistinen professori. Sitkeä maallikoiden parissa elävä harhaluulo tuntuu olevan, että kreationismi ei ole tieteellistä vaan peräti luonnonfaktat kieltävää pseudotiedettä. Olen tullut palstalle oikaisemaan tuon harhaluulon. Voitte kysyä minulta mitä tahansa tieteellisestä kreationismista.
Kysymyksiä kretutiedemiehelle
15
66
Vastaukset
- tieteenharrastaja
Missä vertaisarvioiduissa tiedekanavissa tuon tieteen julkaisuja voi katsella?
- hahhahha`ahhaaaa
Missä vertaisarvioidussa AA-kerhossa sinä käyt luennoimassa?
Millä vertaisarvioinnilla evokkitiedettä kumottaisiin?
Niilläkö jotka kuuluvat samaan hyvä-veli mafiaan? Aatteleppa ite ennenkuin suollat sontaasi. hahhahha`ahhaaaa kirjoitti:
Missä vertaisarvioidussa AA-kerhossa sinä käyt luennoimassa?
Millä vertaisarvioinnilla evokkitiedettä kumottaisiin?
Niilläkö jotka kuuluvat samaan hyvä-veli mafiaan? Aatteleppa ite ennenkuin suollat sontaasi.Olisiko mahdollista, että kun vastauksina rukouksiimme olemme saaneet tänne sellaisen ihmeen kuin kretionistiprofessorin, saisimme kysellä häneltä ilman että möliset joka väliin älyttömyyksiäsi?
- lplpl
Professori sm kirjoitti:
Mikä on jumalan luomisen matemaattinen malli, jolla luomisen ensimmäistä sekuntia voitaisiin tarkastella objektiivisesti ja todennettavasti niin, että malli, hypoteesit, teorianmuodostus ja mallin testattavuus ilmenisi kaikille tutkijoille samalla tavalla?
- Hohhoijakkatahoh
Kreationismi on nimenomaan pseudotiedettä..katso vaikka wikipediasta. Et sinä oikeasti ole mikään professori vaan tyhmä trolli.
- Jean Paul Valley
Miksi ammattitiedemiehet pitävät kreationismia pseudotieteenä joka ei edes noudata tieteellistä metodia?
- vastaappa tähän ensi
Miksi kaikki viisaat tiedemiehet pitävät evokkitiedettä pseudotieteenä?
- Olet pelle
vastaappa tähän ensi kirjoitti:
Miksi kaikki viisaat tiedemiehet pitävät evokkitiedettä pseudotieteenä?
Missä harhoissa sinä ressukka elät? Kukaan ei pidä evoluutiota pseudotieteenä..taitaa asia olla liian kova pala sinulle.
Olet pelle kirjoitti:
Missä harhoissa sinä ressukka elät? Kukaan ei pidä evoluutiota pseudotieteenä..taitaa asia olla liian kova pala sinulle.
Perähikiän houreisiin kannattaa kiinnittää huomiota vain soveltuvin osin jos sitenkään. Yksinäinen, vainoharhainen vanhus.
- Professori sm
Yllättävän suuri osa tiedemiehistä on kreationisteja, vaikka evoluutioteoria toki onkin vallitseva dogma. Syitä tähän on monia, mutta paradigman muutokset ovat tieteessä yleisiä ja kreationismin kannatus on tiedemaailmassa vahvassa kasvussa.
- tyrgdfsa
Professori sm kirjoitti:
Yllättävän suuri osa tiedemiehistä on kreationisteja, vaikka evoluutioteoria toki onkin vallitseva dogma. Syitä tähän on monia, mutta paradigman muutokset ovat tieteessä yleisiä ja kreationismin kannatus on tiedemaailmassa vahvassa kasvussa.
Professori antaa linkkiä tuohon väittämään että suuri osa tiedemiehistä on kretuja..ei taida löytyä.
>Voitte kysyä minulta mitä tahansa tieteellisestä kreationismista.
Kiitos! Voimme siis kysyä ja kysymmekin.
Minun kysymykseni kuuluu: Saammeko myös vastauksia?Heikosti näyttää tulevan. Eikä niiden vähienkään vastausten taso ole kovin kaksinen.
Jos tämä on parasta, mitä kreationistinen professori kykenee antamaan, niin kreationismi ei kovin vahvoilla kantimilla ole. Niinkuin ei oikeasti olekaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1078843
- 936770
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon656520Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345371Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo634567- 553521
- 503365
- 513112
- 562932
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512906