Citroën Jumper

Pidänkö tunkin ?

Diesel miehet hoi ! Toisinaan menee liian iso vaihde päälle ja moottori menee ikään kuin johonkin vika tilaan. Ei sammu, muuta ei ota kuin 2000 kierrosta ja moottori valo alkaa palamaan. Vika poistuu kun sammuttaa ja starttaa uudelleen. suodattimet vaihdettu. Auto on 10 v vanha ja 300 000 km Muuten pelaa kuin Buickki.
Pitää ilmeiseti käyttää vaan reilusti kierroksia ? Mikä vika, onko muilla ilmenny samaa vikaa.

4

2668

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • e.somervuori

EGR venttiili??

• Mersumies 69

Vika on merkissä.ranskalaiset tekevät vain patonkia ja viiniä...

• Entinen Mersumies

Tulihan se taas sieltä Mersutädin tauti esiin siis luulotauti.On kuule ollut useampikin Mursu ja kyllä on vikaa riittänyt.Kyllä katsastusmiestäkin nauratti kun lähti jarrutesteriltä niin Mursusta katkesi vetoakseli.Oli ruostepeikko syönyt suojakumin alta.Seuraavasta Mursustani oli kuskinpuoli tippunut yön aikana alas kun oli jousi katkennut.Taas hinurilla verstaalle.Sitten seuraavana vuonna oikea puoli tippui oli koko jousekorvake revennyt irti. Ym viat.Olenkin huomannut että ei kaikki ole kultaa mikä kiiltää.

• Minulla 100.000km ajetussa skodassa sama vika. vika koodit luettu eli EGR venttiili. Veholla hinta 1100 euroa sisätäen osan työn. venttiiliä ei saa mistään AD tai osaset liikeistä, eli alkuperäinen venttiili a 450 euroo työ yhteensä 1100 euroo ei oikein nappaa.. samaan hintaa saa lastutuksen jossa otettaan egr venttiili pois käytöstä.
      EGR karstoittuu kun nyky dieselit säästää ja mullakin jos ajelee 100km/h niin on 1800r/min siinä vika pitäis antaa enemmän kenkää niin ei karstoittuisi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      90
      3474
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      44
      2857
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      74
      2366
    4. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2318
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      51
      2261
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      116
      2246
    7. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      21
      2133
    8. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      20
      2077
    9. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      114
      1966
    10. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      62
      1964
    Aihe