Diesel miehet hoi ! Toisinaan menee liian iso vaihde päälle ja moottori menee ikään kuin johonkin vika tilaan. Ei sammu, muuta ei ota kuin 2000 kierrosta ja moottori valo alkaa palamaan. Vika poistuu kun sammuttaa ja starttaa uudelleen. suodattimet vaihdettu. Auto on 10 v vanha ja 300 000 km Muuten pelaa kuin Buickki.
Pitää ilmeiseti käyttää vaan reilusti kierroksia ? Mikä vika, onko muilla ilmenny samaa vikaa.
Citroën Jumper
4
2786
Vastaukset
- e.somervuori
EGR venttiili??
- Mersumies 69
Vika on merkissä.ranskalaiset tekevät vain patonkia ja viiniä...
- Entinen Mersumies
Tulihan se taas sieltä Mersutädin tauti esiin siis luulotauti.On kuule ollut useampikin Mursu ja kyllä on vikaa riittänyt.Kyllä katsastusmiestäkin nauratti kun lähti jarrutesteriltä niin Mursusta katkesi vetoakseli.Oli ruostepeikko syönyt suojakumin alta.Seuraavasta Mursustani oli kuskinpuoli tippunut yön aikana alas kun oli jousi katkennut.Taas hinurilla verstaalle.Sitten seuraavana vuonna oikea puoli tippui oli koko jousekorvake revennyt irti. Ym viat.Olenkin huomannut että ei kaikki ole kultaa mikä kiiltää.
Minulla 100.000km ajetussa skodassa sama vika. vika koodit luettu eli EGR venttiili. Veholla hinta 1100 euroa sisätäen osan työn. venttiiliä ei saa mistään AD tai osaset liikeistä, eli alkuperäinen venttiili a 450 euroo työ yhteensä 1100 euroo ei oikein nappaa.. samaan hintaa saa lastutuksen jossa otettaan egr venttiili pois käytöstä.
EGR karstoittuu kun nyky dieselit säästää ja mullakin jos ajelee 100km/h niin on 1800r/min siinä vika pitäis antaa enemmän kenkää niin ei karstoittuisi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.724924Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.113349Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j202632Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.571685- 471556
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441336- 941302
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2191083Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.71995IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra51875