Vuonna 1846 painettiin ensimmäinen adventtikirjallisuudeksi katsottava kirjanen ja se sisälsi Ellen G Whiten ensimmäisen näyn ja oli osoitettu " hajalla olevalle jäännökselle". Tämä kirjasen ensimmäisen 250kpl sisältävän painoksen/painatuksen kustansivat H.S.Gurney ja James White, julkaisijana viimeksi mainittu.
Adventistit "diasporassa" !? :O
18
79
Vastaukset
Adventistit ei ole Pyhä Jäännös !
Roomalaiskirje:
11:1 Minä sanon siis: ei kaiketi Jumala ole hyljännyt kansaansa? Pois se!
11:2 Ei Jumala ole hyljännyt kansaansa, jonka hän on edeltätuntenut.
11:5 Samoin on nyt tänäkin aikana olemassa JÄÄNNÖS armon valinnan mukaan.
11:7 Miten siis on? Mitä Israel tavoittelee, sitä se ei ole saavuttanut, mutta valitut ovat sen saavuttaneet; muut ovat paatuneet,
11:8 niinkuin kirjoitettu on: "Jumala on antanut heille uneliaisuuden hengen, silmät, etteivät he näkisi, ja korvat, etteivät he kuulisi, tähän päivään asti".
11:25 Veljet, jotta ette olisi oman viisautenne varassa, teidän tulee tuntea tämä salaisuus: paatumus, joka on kohdannut OSAA ISRAELIN KANSASTA, kestää siihen asti kun MUISTA KANSOISTA koottava määrä on tullut täyteen.!!!!
11:26 Sen tapahduttua koko Israel on pelastuva, niin kuin on kirjoitettu: -- Siionista on tuleva Pelastaja, hän poistaa jumalattomuuden Jaakobin jälkeläisistä.
11:27 Ja tämä on minun liittoni heidän kanssaan: minä otan pois heidän syntinsä.
11:28 Evankeliumin kannalta he kyllä ovat vihollisia teidän tähtenne, mutta valinnan kannalta he ovat rakastettuja isien tähden.
11:29 Sillä ei Jumala armolahjojansa ja kutsumistansa kadu."
11:17 Jos jalosta oliivipuusta on katkaistu oksia ja jos sinut, joka olet peräisin villistä oliivipuusta, on oksastettu oikeiden oksien joukkoon niin että olet päässyt osalliseksi puun juurinesteestä,
11:18 älä ylvästele alkuperäisten oksien rinnalla! Mutta jos ylvästelet, muista, ettet sinä kannata juurta vaan juuri kannattaa sinua.
11:19 Sanot ehkä, että nuo oksat katkaistiin, jotta sinut voitaisiin oksastaa.
11:20 Se on totta. Ne katkaistiin pois epäuskonsa tähden, mutta sinä pysyt, kun uskot. Älä silti ole ylimielinen, vaan pelkää!
11:21 Jos Jumala ei säästänyt luonnollisia oksia, ei hän säästä sinuakaan."
Vertaa myös:
1 Moos10:20-22
"Sinä päivänä ei Israelin jäännös eivätkä Jaakobin heimon pelastuneet enää turvaudu lyöjäänsä, vaan totuudessa he turvautuvat Herraan, Israelin Pyhään.
Jäännös palajaa, Jaakobin jäännös, väkevän Jumalan tykö.
Sillä vaikka sinun kansasi, Israel, olisi kuin meren hiekka, on siitä palajava ainoastaan jäännös."
Jes10:21 "Jäännös palajaa, Jaakobin jäännös, väkevän Jumalan tykö."
SIIS me pakanauskovat muista kansoista emme suinkaan ole se "Pyhä jäännös", vaan se tarkoittaa niitä juutalaisia uskovia, jotka ovat kääntyneet Jeesuksen Kristuksen puoleen !
He ovat se ns." Pyhä jäännös" !
JEESUKSEEN USKOVAT JUUTALAISET ! = " JAAKOBIN JÄÄNNÖS" !
be·nei- = son, root = Juuri !
http://biblehub.com/lexicon/genesis/10-21.htm- hyh! hyh!
Adventistit ovat sapattiinsa ja väärään profeettaan uskova kultti joka odottaa kolmea enkeliä.
Jer 9:16 "Minä hajotan heidät kansojen sekaan, joita he eivät tunne ja joita heidän isänsäkään eivät tunteneet."
Jer 3:14 Palatkaa takaisin, te luopuneet lapset, sanoo Herra, sillä minä olen ottanut teidät omikseni, ja minä noudan teidät, yhden ainoankin kaupungista ja kaksi sukukunnasta, ja tuon teidät Siioniin.
3:15 Ja minä annan teille paimenet oman sydämeni mukaan, ja he kaitsevat teitä ymmärryksellä ja taidolla.
3:16 Ja kun te lisäännytte ja tulette hedelmällisiksi maassa niinä päivinä, sanoo Herra, niin ei enää puhuta Herran liitonarkista, se ei enää ajatukseen astu, eikä sitä enää muisteta; ei sitä enää kaivata, eikä sellaista enää tehdä.
3:17 Siihen aikaan sanotaan Jerusalemia Herran valtaistuimeksi, ja KAIKKI KANSAT kokoontuvat sinne, Jerusalemiin, HERRAN NIMEN TÄHDEN eivätkä enää vaella pahan sydämensä paatumuksessa.
3:18 Niinä päivinä on Juudan heimo kulkeva Israelin heimon kanssa, ja he tulevat yhdessä pohjoisesta maasta siihen maahan, jonka minä annoin teidän isillenne perinnöksi.
3:19 Minä ajattelin: Kuinka asetankaan sinut LASTEN joukkoon ja annan sinulle suloisen maan, ihanan perintöosan, ihanimman kansojen maista! Ja ajattelin: Sinä olet kutsuva minua isäksi etkä ole koskaan kääntyvä minusta pois.
Uusi liitto
Jer 31:9 He tulevat itkien, hartaasti rukoillen, ja minä itse johdatan heitä. Minä vien heidät runsasvetisten purojen äärelle tasaista tietä, jolla he eivät kompastu. Minä olen Israelin isä,
Jer 31:31 "Tulee aika", sanoo Herra, "jolloin minä teen uuden liiton Israelin kansan ja Juudan kansan kanssa.
31:32 Tämä liitto ei ole samanlainen kuin se, jonka tein heidän isiensä kanssa silloin kun tartuin heidän käteensä ja vein heidät pois Egyptin maasta. Sen liiton he rikkoivat, vaikka minä olin ottanut heidät omakseni, sanoo Herra.
31:33 "Tämän liiton minä teen Israelin kansan kanssa tulevina päivinä, sanoo Herra: Minä panen lakini heidän sisimpäänsä, kirjoitan sen heidän sydämeensä. Minä olen heidän Jumalansa, ja he ovat minun kansani.
31:34 Silloin ei kukaan enää opeta toista, veli ei opeta veljeään sanoen: 'Oppikaa tuntemaan Herra!' Sillä kaikki, pienimmästä suurimpaan, tuntevat minut, sanoo Herra. Minä annan anteeksi heidän rikoksensa enkä enää muista heidän syntejään." !
be·nei = Son
http://biblehub.com/hebrew/1121.htmotakoppi kirjoitti:
Jer 9:16 "Minä hajotan heidät kansojen sekaan, joita he eivät tunne ja joita heidän isänsäkään eivät tunteneet."
Jer 3:14 Palatkaa takaisin, te luopuneet lapset, sanoo Herra, sillä minä olen ottanut teidät omikseni, ja minä noudan teidät, yhden ainoankin kaupungista ja kaksi sukukunnasta, ja tuon teidät Siioniin.
3:15 Ja minä annan teille paimenet oman sydämeni mukaan, ja he kaitsevat teitä ymmärryksellä ja taidolla.
3:16 Ja kun te lisäännytte ja tulette hedelmällisiksi maassa niinä päivinä, sanoo Herra, niin ei enää puhuta Herran liitonarkista, se ei enää ajatukseen astu, eikä sitä enää muisteta; ei sitä enää kaivata, eikä sellaista enää tehdä.
3:17 Siihen aikaan sanotaan Jerusalemia Herran valtaistuimeksi, ja KAIKKI KANSAT kokoontuvat sinne, Jerusalemiin, HERRAN NIMEN TÄHDEN eivätkä enää vaella pahan sydämensä paatumuksessa.
3:18 Niinä päivinä on Juudan heimo kulkeva Israelin heimon kanssa, ja he tulevat yhdessä pohjoisesta maasta siihen maahan, jonka minä annoin teidän isillenne perinnöksi.
3:19 Minä ajattelin: Kuinka asetankaan sinut LASTEN joukkoon ja annan sinulle suloisen maan, ihanan perintöosan, ihanimman kansojen maista! Ja ajattelin: Sinä olet kutsuva minua isäksi etkä ole koskaan kääntyvä minusta pois.
Uusi liitto
Jer 31:9 He tulevat itkien, hartaasti rukoillen, ja minä itse johdatan heitä. Minä vien heidät runsasvetisten purojen äärelle tasaista tietä, jolla he eivät kompastu. Minä olen Israelin isä,
Jer 31:31 "Tulee aika", sanoo Herra, "jolloin minä teen uuden liiton Israelin kansan ja Juudan kansan kanssa.
31:32 Tämä liitto ei ole samanlainen kuin se, jonka tein heidän isiensä kanssa silloin kun tartuin heidän käteensä ja vein heidät pois Egyptin maasta. Sen liiton he rikkoivat, vaikka minä olin ottanut heidät omakseni, sanoo Herra.
31:33 "Tämän liiton minä teen Israelin kansan kanssa tulevina päivinä, sanoo Herra: Minä panen lakini heidän sisimpäänsä, kirjoitan sen heidän sydämeensä. Minä olen heidän Jumalansa, ja he ovat minun kansani.
31:34 Silloin ei kukaan enää opeta toista, veli ei opeta veljeään sanoen: 'Oppikaa tuntemaan Herra!' Sillä kaikki, pienimmästä suurimpaan, tuntevat minut, sanoo Herra. Minä annan anteeksi heidän rikoksensa enkä enää muista heidän syntejään." !
be·nei = Son
http://biblehub.com/hebrew/1121.htmhttps://www.youtube.com/watch?v=-EDnrwN9DwM
" How can a stranger a remnant of nations
Belong to this Royal Line
You showed Your grace when the
branches were broken and I grafted into the vine "- oleellinen huomio
Tuossa olet täysin oikeassa. Jäännös viittaa juutalaisiin. Pakanakristityt muodostavat suuren joukon (ei vain pienen, pienen adventistiporukan) ja kun heidän määränsä on täysi, pelastuu koko Israel.
- Sanan ääreltä
oleellinen huomio kirjoitti:
Tuossa olet täysin oikeassa. Jäännös viittaa juutalaisiin. Pakanakristityt muodostavat suuren joukon (ei vain pienen, pienen adventistiporukan) ja kun heidän määränsä on täysi, pelastuu koko Israel.
Löytääkö Hän uskoa maanpäältä paluunsa hetkellä?
Menkää pois minun tyköäni te laittomuuden tekijät, en tunne teitä.
Siis koko kristikunta. Tehkää parannus ja ottakaa koko Jumalan tahto elämäänne, älkääkä poistako siitä piirujanne ja niin opeta.
Siis tässä ei ole kyse adventismista, eikä kristittyjen omasta opista, vaan Jumalan Sanasta, joka lähtee tuomoissaan Jumalan huoneesta.
ja ---- voi heitä ---- jotka ovat ulkopuolella.
Siis Jumalan Sana on tuomitseva teidät ja Israelin kansa, joka napisi ja oli epäuskoinen, on tänäpäivänä lopun aikaa elävälle Jumalan nimeä huutavalle varoittava esimerkki.
Siis, tunnustaako suu Jumalan lain kokonaisuutta, jonka pätevyys on Raamattuun Uudessaliitossa Jeesuksen sanoin sanottu kestäväksi loppuun asti.
Jopa kehotti opettamaan niin, että suureksi tulisi kutsutuksi taivaassa.
*Vai onko suun tunnustus ihmisten oppi ja opin pyhät, sunnuntaki jne.
Moni kristitty uskovien ryhmä, niin helluntaista, baptisteista, evl. kirkon piiristä on lähtenyt kuuliaisuuden tielle ja pitävät Pyhän Hengen kautta sapatin, Sapatin Herra on heidän lunastajansa, voimansa, armonantajansa.
Siis, on Isän edessä suun tunnustuksesta.
Onko Herra, Herra, sanojen takana sydämissä Jumalan tahto. Se on jokaisen oma asia ja elämänsuunta, vai onko siellä ihmiskäskyt joiden perään hallelujataan ja pidetään kiinni.. vaikka esim. Luterilaisen kaavan mukaan.
Jos suu tunnustaa ihmisoppia, niin turhaa on vaa'aitus mittaoja laittaa, sekä mitata mitalla, jossa on ihmisennäköinen tarkastusleima kyljessä. Sanan ääreltä kirjoitti:
Löytääkö Hän uskoa maanpäältä paluunsa hetkellä?
Menkää pois minun tyköäni te laittomuuden tekijät, en tunne teitä.
Siis koko kristikunta. Tehkää parannus ja ottakaa koko Jumalan tahto elämäänne, älkääkä poistako siitä piirujanne ja niin opeta.
Siis tässä ei ole kyse adventismista, eikä kristittyjen omasta opista, vaan Jumalan Sanasta, joka lähtee tuomoissaan Jumalan huoneesta.
ja ---- voi heitä ---- jotka ovat ulkopuolella.
Siis Jumalan Sana on tuomitseva teidät ja Israelin kansa, joka napisi ja oli epäuskoinen, on tänäpäivänä lopun aikaa elävälle Jumalan nimeä huutavalle varoittava esimerkki.
Siis, tunnustaako suu Jumalan lain kokonaisuutta, jonka pätevyys on Raamattuun Uudessaliitossa Jeesuksen sanoin sanottu kestäväksi loppuun asti.
Jopa kehotti opettamaan niin, että suureksi tulisi kutsutuksi taivaassa.
*Vai onko suun tunnustus ihmisten oppi ja opin pyhät, sunnuntaki jne.
Moni kristitty uskovien ryhmä, niin helluntaista, baptisteista, evl. kirkon piiristä on lähtenyt kuuliaisuuden tielle ja pitävät Pyhän Hengen kautta sapatin, Sapatin Herra on heidän lunastajansa, voimansa, armonantajansa.
Siis, on Isän edessä suun tunnustuksesta.
Onko Herra, Herra, sanojen takana sydämissä Jumalan tahto. Se on jokaisen oma asia ja elämänsuunta, vai onko siellä ihmiskäskyt joiden perään hallelujataan ja pidetään kiinni.. vaikka esim. Luterilaisen kaavan mukaan.
Jos suu tunnustaa ihmisoppia, niin turhaa on vaa'aitus mittaoja laittaa, sekä mitata mitalla, jossa on ihmisennäköinen tarkastusleima kyljessä.Sinä siis kuulut "juutalaisten pyhään jäännökseen" ja muut kristityt eivät kuulu... ja adventistien "lähetystehtävä" onkin käännyttää muut kristityt adventisteiksi ja liittää tähän ns."tosi uskovaisten" lahkoon...
Näinhän tämä Ellen G Whiten harhanäyn ja Adventistien opin mukaan menee ! :O
Kovin olet eksyksissä sinäkin...oleellinen huomio kirjoitti:
Lainaus: nimimerkki "Oleellinen huomio": " Jäännös viittaa juutalaisiin. Pakanakristityt muodostavat suuren joukon (ei vain pienen, pienen adventistiporukan) ja kun heidän määränsä on täysi, pelastuu koko Israel. "
Vrt: Ilm 5:9 ja he veisasivat uutta virttä, sanoen: "Sinä olet arvollinen ottamaan kirjan ja avaamaan sen sinetit, sillä sinä olet tullut teurastetuksi ja olet verelläsi ostanut Jumalalle ihmiset KAIKISTA sukukunnista ja kielistä ja kansoista ja kansanheimoista"
7:4 Ja minä kuulin sinetillä merkittyjen luvun, sata neljäkymmentä neljä tuhatta merkittyä kaikista Israelin lasten sukukunnista:....jne
....7:9 TÄMÄN JÄLKEEN minä näin, ja katso, oli SUURI JOUKKO, jota ei kukaan voinut lukea, kaikista kansanheimoista ja sukukunnista ja kansoista ja kielistä, ja ne seisoivat valtaistuimen edessä ja Karitsan edessä puettuina pitkiin valkeihin vaatteisiin, ja heillä oli palmut käsissään,
7:10 ja he huusivat suurella äänellä sanoen: "Pelastus tulee meidän Jumalaltamme, joka valtaistuimella istuu, ja Karitsalta".
Eli... tässä Raamattu selvästi osoittaa, että on kaksi erilaista ryhmää jotka ovat Jumalan edessä...
1) Alkuperäiset Jeesuksen Messiaakseen uskovat Juutalaiset ! ja
2) Muista kansoista koostuvat koostuva "suuri joukko" ns. Pakanakristittyjä !
Ellen G White ja adventistit ns ."suljetun oven" opissaan (1844-51) opetti, että nämä
144 000 olisivat juuri näitä " seitsemännen päivän adventisteja" eikä siis Jeesukseen uskovia Juutalaisia Juudaan, Ruubenin, Gaadin, Asserin, Naftalin, Manessan, Simeonin, Leevin, Isaskarin; Sebulonin, Joosefin ja Benjaminin sukukunnasta !Kopittelija007 kirjoitti:
Lainaus: nimimerkki "Oleellinen huomio": " Jäännös viittaa juutalaisiin. Pakanakristityt muodostavat suuren joukon (ei vain pienen, pienen adventistiporukan) ja kun heidän määränsä on täysi, pelastuu koko Israel. "
Vrt: Ilm 5:9 ja he veisasivat uutta virttä, sanoen: "Sinä olet arvollinen ottamaan kirjan ja avaamaan sen sinetit, sillä sinä olet tullut teurastetuksi ja olet verelläsi ostanut Jumalalle ihmiset KAIKISTA sukukunnista ja kielistä ja kansoista ja kansanheimoista"
7:4 Ja minä kuulin sinetillä merkittyjen luvun, sata neljäkymmentä neljä tuhatta merkittyä kaikista Israelin lasten sukukunnista:....jne
....7:9 TÄMÄN JÄLKEEN minä näin, ja katso, oli SUURI JOUKKO, jota ei kukaan voinut lukea, kaikista kansanheimoista ja sukukunnista ja kansoista ja kielistä, ja ne seisoivat valtaistuimen edessä ja Karitsan edessä puettuina pitkiin valkeihin vaatteisiin, ja heillä oli palmut käsissään,
7:10 ja he huusivat suurella äänellä sanoen: "Pelastus tulee meidän Jumalaltamme, joka valtaistuimella istuu, ja Karitsalta".
Eli... tässä Raamattu selvästi osoittaa, että on kaksi erilaista ryhmää jotka ovat Jumalan edessä...
1) Alkuperäiset Jeesuksen Messiaakseen uskovat Juutalaiset ! ja
2) Muista kansoista koostuvat koostuva "suuri joukko" ns. Pakanakristittyjä !
Ellen G White ja adventistit ns ."suljetun oven" opissaan (1844-51) opetti, että nämä
144 000 olisivat juuri näitä " seitsemännen päivän adventisteja" eikä siis Jeesukseen uskovia Juutalaisia Juudaan, Ruubenin, Gaadin, Asserin, Naftalin, Manessan, Simeonin, Leevin, Isaskarin; Sebulonin, Joosefin ja Benjaminin sukukunnasta !Vrt Keskustelu Avattu ja suljettu ovi ?!
http://keskustelu.suomi24.fi/node/12210451#comment-67529151- että sillee se meni
Oletko sinä "pyhä jäännös" kopittelija?
että sillee se meni kirjoitti:
Oletko sinä "pyhä jäännös" kopittelija?
Kaikki se mitä kirjoitit on "sitä itteesä" vaikka tarjoilisitkin sen konvehtipaperissa. ... ;)
Terv. Pakanakristitty ! :)))
- survotut aivot
Pääkonferenssi ja profetaan henki kokoaa adventistit yhteen huhmareeseen.
Hurmahenkinen Jeesuksen odotus tiiviistyy yhteiseen sapattiin. - Näin se pyörii
Sapatti on "rahanvaihtopäivä". Silloin raha vaihtaa omistajaa siten, että jäsenistö maksaa ja pastorikunta sekä muu lahkon päällystö saa nauttia makeasta elämästä mm. palkattomien maallikoiden kustannuksella.
- pyh!
MEITÄ EI OTAKOPIN VALHEET KIINNOSTA.
Mikä on valhetta Pyh ? Perustele ? Vai ymmärsitkö mistä on edes kysymys ?
Oletko Sinä ja Adventistit tämä "Pyhä Jäännös" ? Näinkö uskot ?
" Ellenin väärän profeetan ura alkoi joulukuussa 1844, kun hän näki ensimmäisen näkynsä. Tuo Raamatun vastaisuuksia sisältävä näky oli hänen mukaansa muka Jumalan hänelle näyttämä. Tuossa näyssä oli perusta seuraaville adventistiopeille: keskiyön huuto, korvausteologia, pyhäkköoppi, iankaikkinen elämä materiaalisessa paikassa, suljettu ovi, 144.000 juutalaista on adventistit jäännöskansana, muiden ihmisten on polvistuttava adventistien jalkojen juureen, synnittömänä seisominen, kuolleiden uni eli tuonela poistettu ja jalkojen pesu."- Ei erityisroolia!
Kopittelija007 kirjoitti:
Mikä on valhetta Pyh ? Perustele ? Vai ymmärsitkö mistä on edes kysymys ?
Oletko Sinä ja Adventistit tämä "Pyhä Jäännös" ? Näinkö uskot ?
" Ellenin väärän profeetan ura alkoi joulukuussa 1844, kun hän näki ensimmäisen näkynsä. Tuo Raamatun vastaisuuksia sisältävä näky oli hänen mukaansa muka Jumalan hänelle näyttämä. Tuossa näyssä oli perusta seuraaville adventistiopeille: keskiyön huuto, korvausteologia, pyhäkköoppi, iankaikkinen elämä materiaalisessa paikassa, suljettu ovi, 144.000 juutalaista on adventistit jäännöskansana, muiden ihmisten on polvistuttava adventistien jalkojen juureen, synnittömänä seisominen, kuolleiden uni eli tuonela poistettu ja jalkojen pesu."Kopittelija007 kuin myös otakoppi! Kirjoitat juuri, kuten asia on: juutalaiset, Israel ovat Jumalan valittu kansa ja silmäterä. Adevntistit eivät sitä ole, eivät ole koskaan olleet eivätkä siksi koskaan tule!
Totta kai tämä adventistien käsitys itsestään "valittuna pyhänä jäännöskansana" (johon muutkin kristityt olisi saatava käännytettyä ja liittymään) kuullostaa heidän korvissaan mahtavalta ja maistuu kehuttaessa makealta. Siinä ihan adventistiset rinnat rottingille nousevat, nenät kohoavat pystyyn ja peiliin katsoessa pikkukisua tuijottaakin takaisin leijona... Mutta petosta kaikki, itsepetosta, paholaisen metkuja! Adventisteilla EI OLE minkäänlaista erityisasemaa Jumalan edessä tai silmissä, ei erityisroolia maailmassa eikä kristikunnan sisällä. Ei ainakaan mitään, joka olisi Jumalasta lähtöisin. Omassa aivopestyssä mielikuvituksessa kyllä voi olla, mutta sen takanahan ovatkin sitten väärän profeetan mielipuoliset näyt.
Nimim. pyh! kirjoittelee toisten vain valehtelevan, muttei osaa antaakitään perusteluja - ei varsinkaan Raamatusta. No, kuinkapa antaisikaan, kun perusteluja ei ole olemassakaan....
" Ei erityisroolia" puhut asiaa... näin se menee...
Raamatusta ei näitä erityisoppeja löydy eikä myöskään tätä adventistien erityisasemaan "pyhänä jäännöksenä" !
http://www.suomi24.fi/yhteisö/otakoppi/keskustelut
Ja siis tällä Kopittelija007 profiililla aina yleensä vain kommentoin siellä täällä !
Historiaa, miksi tämä toinen profiili ?
Tämä perustuu jo tuonne rakkausrunot ja runot sivuille, joilla kommentoin usein epävirallisella "Kopittelija" nimimerkillä mutta siellä alettiin käyttämään minun nikkiäni trollaustarkoituksessa ja meitä Kopittelijoita alkoi olla enemmän ja vähemmän... eli minun nimissäni vastailtiin siellä ja siksi tein tämän toisen "virallisen" nikin Kopittelija007 että kukaan ei voisi esiintyä minuna ja puhua nimissäni mitä sattuu ! ;D~ VINCAT AMOR ~
Kultaseni
Niin paljon voisin sanoa sinulle
niin paljon sinulle kertoa
koko yön vain istua vierelläsi
kertoa kaikki elämästäni
jakaa kanssasi muistojeni kirjon
Kuulla myös kuinka sinä
lapsena jalkasi kiveen löit
ja kuinka nuorikkona itkien kuljit
Sen kaiken
Kuinka herkkyytesi sai ensi kolhun
ja senkin kuinka ihastuit ensi kerran
ja myös niistä tyhjistä vuosistasi
kun maailma ei haaveisiisi vastannutkaan
Sen kaiken haluaisin kanssasi kuulla
Mutta nyt on vain tämä päivä
ja sekin on kaartumassa iltaa kohden
ja kohta on taas aikamme käydä nukkumaan
Siks tyydyn nyt vain tähän
koska Rakkaani, vain tämä ilta
on meille liian vähän
♥♥
https://www.youtube.com/watch?v=U_pW2UVQIqQ
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi1333373Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen382653Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap302485Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631192376Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .322150- 1151800
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k1741458Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3141452Aatteleppa ite!
Jos ei oltaisikaan nyt NATOssa, olisimme puolueettomana sivustakatsojia ja elelisimme tyytyväisenä rauhassa maassamme.3121341- 661198