Onko KETÄÄN joka PITÄÄ Debbiestä?

en mä ainakaan!

?

27

540

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sääriluuranko

      Taitaa olla tällä hetkellä vihatuin hahmo valituksineen...

    • 16+5

      Ulkonäöllisesti todellakin, luonteellisesti en.

    • ,.-

      Osittain, tekee rehellistä työtä Dingleksi.

    • Deborah Dingle

      Minä. Tietysti on välillä hetkiä, jolloin Debbie käyttäytyy huonosti ja tekis mieli sanoa, että et nyt viittis, mutta kaiken kaikkiaan pidän kyllä hahmosta.

      • dingelingdong

        Kyllä yleensä minäkin pidän, mutta liian usein on puujumala, kivikasvo, epäinhimillisen ilmeetön.


    • emmelotta

      Hei no mä olen joskus pitänyt hänestä, nykyään en ehkä niinkään. Kaikki on niin Sarah sitä, Sarah tätä. Tottakai lapsen sairaus on iso juttu, mutta joka välissä pitää aina vedota Sarahin sairauteen.

    • paljon pökäleitä

      tulin tuolla vessassa istuessa siihen tulokseen, että kyllä mä vielä vähän pidän tosta debbiestä.

    • Leyla B

      Ma en kestä kun Debbiee haukutaan.. Ei se oikeesti niin kauhee ole,. Sil ei vaan käy tuuri miesten suhteen, eikä oikeen minkään muunkaan suhteen. Se oli kuiteski onnellinen sen yhden tumman tytön Jasminen kanssa silloin joskus.

    • leila k

      mä kestän oikein hyvin

    • ..???

      Minä olen pitänyt Debbiestä aikaisemmin. Nyt on outoa, kun hän on niin välinpitämätön lähes vastasyntyneen vauvansa suhteen. Puuhaa kaikkea epämääräistä ja lapset ovat ties missä.

      • oh baby baby

        Missä se vauva on, kun sitä ei koskaan näy?


    • mies..

      Ne tekoblondatut hiukset ei istu yhtään sille, jotenkin luonnottoman näköinen, jopa vanhentavan näköinen kuin ennen

      • Kundi Nakkilasta

        Mun mielestä Debbietä ois tosi siistii nussii...


    • .-,.-,.,l-

      Kampaamaton harja päässään, niskojaan nakellen, naama kuin petolinnun peräpeili, vaikea on tykätä.

      Kuin olisi normaaliyhteiskunnan yläpuolella, moraalin saavuttamattomissa.
      Eihän hänellä sarjassakaan ole ainuttakaan ystävää.
      Eipä ihme.

      • Hiusharja

        "Kampaamaton harja päässään"
        Heh, en ole huomannut...


    • Nick Hill

      Onhan toi ollut nyt pari kertaa nolon näköinen Damin aikoihin. Kyl muakin kylmäisi, jos mokaan osan firmaani jollekin, jota olen yrittänyt kusettaa.

      Koko Dam-keissi näyttää olevan kyhätty uuden tyypin tuomiseksi sarjaan, mitä ei sinänsä voi tuomita.

      • sukupolvien kierre

        Dam- keissi on ihan hyvä jatko kaikelle sille, mitä tämä Debbie on saanut elämässään läpikäydä. Kaiken sen kaameuden jäkeen ei mikään ihme että pää sekoaa, ja lähtee koston tielle.
        Ympärillä olevilla ei auktoriteettia ja eväitä mihinkään, kun ovat itsekin roistonneet. Eihän aikuiselle ihmiselle voi mitään.
        Idioottimainen käänne, kun D vasta oli niin ÄITI, teki kaikkensa lastensa eteen, nyt vauvaa lykkii kaduilla roistomummo, jonka oma rakkauslapsi on menossa kybällä sivuraiteelle.
        Sarjassakin epäsosiaalinen aines sikiää holtittomasti ja varakkaat joutuvat varastamaan hetkiä vauvansa kanssa. Eikö tuo ongelma ole ihan todellinen ko. maassa.
        Molemmat äidit ovat masentuneet raskauden jälkeen, minä laittaisin käsikirjoittajana heidät heti hoitoon, että vauvat pelastuisvat. Ettei kierre jatkuisi.
        .


    • Säynätsalo

      Mukava että Deppie tuli takasin Emmerdalen maisemiin,

    • kxft

      Ei ole ketään.

      • Damekuur

        Sulla ei ole ketään kotona?


    • RestingBitchFace

      Ei.

    • Näin_se_on

      On. Ross.

    • namutytsi

      minä ja david

    • DaleEmmer

      Jos depsukka hymyilisi joskus niin voisi ehkä vastata että pidän, mutta kun ei se koskaan hymyile, edes seksinkään jälkeen, niin vastaus on EI.

      Deborahin pitäisi unohtaa nykyiset miehensä ja palata yhteen Jasminen kanssa. Ehkä saisi hymynkin takaisin hänen kasvoilleen. Uskallan veikata, että valtaosa katsojista olisi ainakin tyytyväisiä.

    • huuhhuhh

      Debbie tuli Moiran taloon likasilla navetta saappailla... Voiko tuo olla todellista? Navetta hommia tehneenä ne jää aina sinne navettaan. saappaat haalarit...

      • mutkatsioriksi

        Moiran farmilla on vain yksi kylpyhuone ja wc yläkerrassa. Ulkoa tultaessa navetta yms hommista kädet pestään keittiön hanan alla. Pyykkikone on keittiössä ja kuivaustila kai ulkona.
        Willapakassakin on asunut ja asuu toukokuuhun asti 6 ihmistä viidessä mh huoneessa 1kph ja pyykkikone on keittiössä ja kuivausteline nähty kerran lattialla kun Chas pesi Aaronin lomareissu vaatteita. Sarjoissa ei asiat ole muutnkaan niin kuin kotona.


      • Katukylttejä

        Näitkö saappaiden olevan likaiset?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      59
      2110
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      57
      1793
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      59
      1654
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      7
      1586
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1555
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1475
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1336
    8. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      101
      1314
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1301
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1193
    Aihe