Totuus Tinder-deittailusta??

Mary-Jane-80

Samaa mieltä tästä??

"Naiset myöntää avoimesti että parasta Tinderissä on sen pinnallisuus, eli miehet valitaan muutamassa sekunnissa pelkän ulkonäön ensivaikutelman perusteella. Tämä paljastaa naisten pinnallisuuden ja tekopyhyyden, eli tietyntyyppisille naisille ulkonäkö on tärkein.

Naisten mielestä miehen pitää tehdä Tinderissä aloite niinkuin tosielämässäkin. Tinder paljastaa miten seksistisiä ja vanhentuneita sukupuolirooleja nykyajan nuoret naiset edustaa.

Moni nainen ei oikeasti edes hae seuraa Tinderistä, nainen haluaa vaan katsastaa miesmarkkinoita ja blokata sitten mies tai antaa surutta pakit. Tästä torjumisesta nainen saa henkistä nautintoa kun saa teeskennellä olevansa tavoiteltu.

Sen jälkeen kun nainen on blokannut miehen Tinderissä, ei mies voi vastata siihen mitenkään. Tinder antaa vihamiehisille naishäiriköille entistä enemmän negatiivista valtaa parinmuodostuksessa."

14

548

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuliaisia

Kikkeliä ne naiset tinderistä etsii, unelmien miehen profiililla ja jälleen on vähän aikaa hyvä mieli.

Täydellisyyden tavoittelu on naurettavaa ylimielisyyttä.

• Olisiko antaa lähdettä tuohon tekstiin, vai ihan omasta päästäsikö tuon keksit?

• 12+16

Onko Stellarialla erilaisia kokemuksia tinderistä?

• 12+16 kirjoitti:

Onko Stellarialla erilaisia kokemuksia tinderistä?

Ei minulla ole Tinderistä minkäänlaisia kokemuksia, kun olen käsittänyt ettei siellä juuri kukaan mitään oikeaa elämänkumppania etsi. Kunhan muuten vain sieppaa tuollaiset avaukset joissa on lainattu jotain tekstiä ilman mainintaa lähteestä, vaikka ei olisi monta klikkausta tarvittu sen lähteen linkkaamiseksi mukaan.

• mitä hittoa
        stellaria81 kirjoitti:

Ei minulla ole Tinderistä minkäänlaisia kokemuksia, kun olen käsittänyt ettei siellä juuri kukaan mitään oikeaa elämänkumppania etsi. Kunhan muuten vain sieppaa tuollaiset avaukset joissa on lainattu jotain tekstiä ilman mainintaa lähteestä, vaikka ei olisi monta klikkausta tarvittu sen lähteen linkkaamiseksi mukaan.

naiset hakee siis panoja tinderistä, ei mitään elon kumppaneita.

• Rodan
        stellaria81 kirjoitti:

Mistä deittipaikoista sinulla sitten on kokemusta?

• Rodan kirjoitti:

Mistä deittipaikoista sinulla sitten on kokemusta?

No muutamista mitä tälläkin sivustolla mainostetaan, mutta olen kyllä poistanut profiilini niistä paskimmista palveluista joissa ei voi edes lukea saamiaan viestejä ennen kuin maksaa jäsenyydestä.

S24:ssä on nytkin profiili mutta eipä siitä enää mitään hyötyä ole, kun on ollut jo niin pitkään. Olen siis niinsanottu ”kuuluu kalustoon” –profiili joka ei enää kiinnosta ketään. Tiedän kyllä että jos pistäisin uuden profiilin uudella tekstillä ja kuvalla, niin kyllä niitä kiinnostuneita taas jonkin aikaa löytyisi, mutta minusta siinä on kuitenkin jotenkin huijauksen maku. Itse tuolla on aivan turha ketään lähestyä elleivät omat speksit (esim. työssäkäynnin suhteen) ole täydelliset.

• Rodan
        stellaria81 kirjoitti:

No muutamista mitä tälläkin sivustolla mainostetaan, mutta olen kyllä poistanut profiilini niistä paskimmista palveluista joissa ei voi edes lukea saamiaan viestejä ennen kuin maksaa jäsenyydestä.

S24:ssä on nytkin profiili mutta eipä siitä enää mitään hyötyä ole, kun on ollut jo niin pitkään. Olen siis niinsanottu ”kuuluu kalustoon” –profiili joka ei enää kiinnosta ketään. Tiedän kyllä että jos pistäisin uuden profiilin uudella tekstillä ja kuvalla, niin kyllä niitä kiinnostuneita taas jonkin aikaa löytyisi, mutta minusta siinä on kuitenkin jotenkin huijauksen maku. Itse tuolla on aivan turha ketään lähestyä elleivät omat speksit (esim. työssäkäynnin suhteen) ole täydelliset.

Ei kai siinä mitään huijaamista ole, jos päivittää profiilinsa ajan tasalle. Vanhat profiilit varmasti vajoavat unholaan jo teknisistäkin syistä. Ihmiset kuitenkin kehittyvät ja muuttuvat ajan saatossa ja vanha profiili ei välttämättä enää kuvaa sitä ihmistä, joka nyt olet. Uusi profiili olisi vähän kuin uusi alku.

Mitä tarkoitat sillä, ettei itse kannata lähestyä? Ovatko "speksisi" työssäkäynnin suhteen jotenkin puutteelliset? Mihin verrattuna?

• Aika kurjaa

Tämän aamun tinder saldoa:

1. Nainen (29v):
      Keskustelu sujui todella hyvin ja juttua riitti, kysyin naista n. 15min keskustelun jälkeen tänään lenkille tai sitten vaikka sunnuntaille. Nainen vastasi ettei uskalla tavata ketään Tinderin kautta. Huoh.

2. Nainen (32v):
      Erikoinen tapaus, fiksu, koulutettu, nätti ja ottipa vielä itse minuun ensin yhteyttä. Kun aloin ehdottaa treffejä tälle tai huomiselle päivälle, niin nainen listasi minulle sopimansa 6:t eri treffit jotka on sovittu tulevalle la-to väliselle ajalle ja sanoi että voitais ehkä ens viikon perjantaina nähdä. Heippa hei...

3. Nainen (22v):
      Todella hidas vastailija vaikka olikin koko ajan online. Etäisyyttä vain 1km ja ihan nätiltä vaikutti. Keskustelu oli vain todella väkinäistä eikä nainen oikein osannut jutella yhtään mitään, vastaili vain hyvin lyhyesti viesteihini ja laitteli ärsyttävän paljon pelkkiä hymiö-vastauksia. Yritin ehdottaa tälle päivää lounas treffejä, ei kuulemma ehtinyt kun oli jo sopinut muuta, eikä oikein mikään muukaan päivä tuntunut sopivan joten jätin sikseen koko homman kun keskustelukin oli niin väkinäistä.

4. Nainen (27v):
      Koulutettu, asui viereisellä kadulla, toisteli usein kuinka on juuri eronnut pitkästä parisuhteestaan ja kertoili exästään vaikken yhtään mitään noista asioista kysynytkään. Ei oikein tiennyt miksi on Tinderissä ja että haluaako ketään tavata, aikoi laitella illemmalla viestiä jos tulee kaverin kanssa tylsä ilta. Ilmeisesti siis sopinut jo treffit tai paritkin tälle iltaa ja jätti minut ns. back-up vaihtoehdoksi roikkumaan. No, eipä siinä mitään, asun lähellä ja voin hänet tavata jos hän niin haluaa. Todennäköisesti etsii vain seksiä, mutta oli sen verran nätti tapaus että se ei minua haittaa.

5. Nainen (19v):
      Olin sopinut jo viime viikon maanantaille treffit hänen kanssaan. Nainen kuitenkin perui 2h ennen treffien alkua kun oli kuulemma saanut keuhkoputkentulehduksen. Kyselin nyt kuulumisia, oli tehnyt ja ollut vaikka missä, eikä maininnut sanaakaan siitä että oli ollut reilu viikko sitten sairaana. Tekosyy siis treffien perumiselle. En ehdottanut uusia, kuten ei hänkään. Jääkööt.

Ja sitten oli ehkä n. 10 naista joiden kanssa juttelu jäi 1-3 viestin mittaiseksi kunnes nainen katosi ja ehkä toisen 10 jotka eivät vastanneet viestiini vaikka olivatkin online koko aamun.

No, illalla ehkä onnistaa paremmin.

• -MikGo-

Tinder vie perinteisen "lihatiskin" uudelle ulottuvuudelle. ;)

Enää ei tarvitse raahautua yökerhoon jahdille, vaan matchaamalla mielenkiintoisia henkilöitä aamuyön huuruinen jumppa on helpolla siirrettävissä vaikka ruokatunnille. Helppoa ja taloudellista! Tinder on vapaamielisten paratiisi.

Silmiin pistävintä on ollut, että vaikka parikymmentä matchia on niin yksikään nainen ei ikinä ole keskustelua aloittanut.

• fbsdfbs

"Silmiin pistävintä on ollut, että vaikka parikymmentä matchia on niin yksikään nainen ei ikinä ole keskustelua aloittanut. "

No eipä tietenkään kun naiset on nynnyjä ja vastuu ja itsensä nolaamisen riski on aina niin helppo siirtää miehen niskoille joihinkin naurettaviin perinteisiin vedoten.

• huoohh...

Naisia on kuitenkin Tinderissä enemmän kuin perinteisissä nettideiteissä. Tuskin ne miehetkään kauhean syvällisemmin ko. palveluun suhtautuu. Toki juuri naisia voi alkaa moralisoimaan ja ajaa heidät pois koko palvelusta. Sitten taas itketään, kun naisia on käyttäjistä niin vähän...

• 7+11

Totta. Missään muualla ei varmaan ihan näin hyvät suhde ole mies- ja naisdeittailijoiden välillä. Itse Helsingissä 2kk ajan tinderöineenä voisin väittää että naisia on ehkä jopa enemmän kuin miehiä tuolla, tosin mitään varmuutta asialle ei ole, mutu tuntuma vain.

Välillä kyllä tulee todella liukuhihna tunne kun käy naisen kanssa treffeillä, välillä taas sellainen tunne että nainen on ehkä ekaa kertaa treffeillä tinderin kautta. Parasta tuossa tinderissä on se että sitä kautta saa sovittua treffejä ihan joka viikolle, usein jopa paritkin. Olen treffannut reilusti yli 20 naista viimeisen 2kk aikana tuolta, suurin osa on ollut sellaisia ettei kiinnostusta ole ollut, mutta 4 on kyllä saanut minut kiinnostumaan. Harmi vain ettei se ole sitten ollut molemminpuolista.

Paljon on myös noita "em mä tiiä, ehkä, nyt on kiire" -tyyppisiä naisia. Niiden kanssa on kyllä aika paljon tullut hukattua aikaa. Pitäisi vain vähän rankemmalla kädellä karsia noita naisia pois Tinderissä eikä ylläpitää sitä vanhaa "pakko treffata kaikki naiset jotka lähtee ulos mun kaa" -ajattelutapaa mitä on tullut naisten niukkuudesta johtuen nettideittailussa ja baarissakin harrastettua.

• irual

Jaah.no mun lyhyen tinder käynti osoitti ettei mulla ollut hirveesti pelimerkkejä.tosin mun kuva ois voinut olla parempi etc etc mutta mulle ei herunut edes yhtäkään reittiä.itsekkin laitoin tykkäyksiä tosi hyvännäköisille naisille ja olisi se ollut kiva jos olisin deiteille päässyt tai saanut.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      385
      8458
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      173
      2810
    3. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      13
      1152
    4. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      76
      998
    5. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      61
      903
    6. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      25
      896
    7. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      863
    8. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      64
      832
    9. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      46
      806
    10. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      72
      792
    Aihe