APUA Tärkeä tapaaminen edessä.

m1982

En ehket kysele oikealta palstalta mutta nyt ois hyvät neuvot tarpeen.
Muutama päivä sitten laitoin treffipalstalla yhdelle naiselle aloitteen ja seuraavassa viestissä jo vaiheltiin numeroita naisen pyynnöstä. Ja nyt ollaan viestitelty pitkin päiviä. Ollaan muutama vuosi sitten tavattu joitain kertoja kispalla nainen myyjänä ja minä asiakkaana. Joten näöltä tunnetaan eli siitä ei pitäisi kummallekkaan tulla pettymyksiä.
Ja nyt ois huomen illalla tarkoitus sit tavata naisen aloitteesta. Ja nyt nainen sanoikin että pallo ois minun käsissäni. Eli ois hyvä saada vinkkejä minne mennä, mitä tehdä ja mistä kannattaa puhua. Nainen on kyllä aika puhekone että hiljasta ei varmaan tule. Pitäskö hommata jotain kukkapuskaa tai muuta. Minä asun naapur kaupungissa ja menen naisen kaupunkiin ja en kovinkaan hyvin tunne niitä seutuja.
Nainen on 28 ja minä 32.

16

162

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ätmi

Vie se puistoon tai hiekkakentälle heittelemään frisbeetä ja käytte vaikka Siwasta ostamassa puolen litran limut. Sitten käytte jossain pizzalla ja lopuksi nussitte.

• Vink vink

Kukkapuska tekee aina vaikutuksen.
      Minkälainen nainen on kyseessä? Mitä harrastaa, minkälaisissa paikoissa viihtyy?
      Entä jos menisitte vaikka johonkin leffaan (tietysti sellainen raina, joka naista kiinnostaa) ja sitten vaikka kahville tai syömään. Voitte keskustella vaikka leffasta.
      Tässä vain yksi ehdotus.. :)

• m1982

Hän on poikkeuksellisen kaunis deittisivuille jotain voi jo päätellä siitä että suomi24 treffeillä sai kahteen päivään yli 100 viestiä 80 ukollta. Mutta on varmaan minusta aika kiinnostunut kun minä laitoin hänelle viestiä niin ei ollut muille näköjään vastannut ja poisti jo profiilin kun ruvettiin muuten yhteyttä pitämään. Hän on normaali töissä ja lisäksi opiskelee. Harrastaa vähän salia lenkkeilyä. Tähän aikaan vuodesta on vaan aika hankala mitään ulkona tekemistä illalle keksiä.
      Mut ois semmonen pakkaus että pitäs ihan oikeesti keksiä kunnon rehvit. Tämmösiä tilaisuuksia harvoin minulle tulee. Pitää varmaan se kukkapuska hommata tuskin siitä haittaakaan ole.

• Ikisinkku M

Itse pitäisin kukkapuskaa vähän liioitteluna, siinä on vaara että tekee itsestään pellen. Jos menisin naisen kaupunkiin veisin syömään jonnekin, ehkä vähän parempaan kuin vitosen pizza-paikkaan mutta ei kuitenkaan mihinkään hienostoravintolaankaan ettei tule ylilyöntiä, semmoinen hyvä safkapaikka jossa hyvä ruoka ja hyvä tunnelma, jos itse autolla ei passaisi ottaa olutta ja sillä tekisi hyvän vaikutelman. Syönnin päälle ehdottaisin tähän vuodenaikaan vaikka jotain leffassa käyntiä.

• Ikisinkku M kirjoitti:

Itse pitäisin kukkapuskaa vähän liioitteluna, siinä on vaara että tekee itsestään pellen. Jos menisin naisen kaupunkiin veisin syömään jonnekin, ehkä vähän parempaan kuin vitosen pizza-paikkaan mutta ei kuitenkaan mihinkään hienostoravintolaankaan ettei tule ylilyöntiä, semmoinen hyvä safkapaikka jossa hyvä ruoka ja hyvä tunnelma, jos itse autolla ei passaisi ottaa olutta ja sillä tekisi hyvän vaikutelman. Syönnin päälle ehdottaisin tähän vuodenaikaan vaikka jotain leffassa käyntiä.

Se kukkapuska ihan uppo-outoa ihmistä ekakerran treffatessa voi tosiaan vaikuttaa vähän hätiköidyltä ja ehkä aiheuttaa naiselle semmoisen olon että jää jotain velkaa. Tällaisessa tapauksessa tosin, kun ovat kuitenkin jollain lailla tuttuja, niin se voisi ehkä toimiakin, jos mies on suht varma naisen kiinnostuksesta. Mutta ei se nyt mitenkään välttämätöntä minusta kuitenkaan ole, että ehkäpä olisi turvallisinta jättää se johonkin myöhempään tapaamiseen.

Muuten ihan hyviä ehdotuksia nuo ikiksen mainitsemat.

• neiti ruiskukka
        Ikisinkku M kirjoitti:

Kukkapuska eka treffeillä on kyllä vähän liioiteltua. Mihin sen puskan edes tunkee jos tarkoituksena hengata kaupungilla. Sehän ehtii jäätyä, nuupahtaa ja ties mitä..

• Ikisinkku M
        stellaria81 kirjoitti:

Se kukkapuska ihan uppo-outoa ihmistä ekakerran treffatessa voi tosiaan vaikuttaa vähän hätiköidyltä ja ehkä aiheuttaa naiselle semmoisen olon että jää jotain velkaa. Tällaisessa tapauksessa tosin, kun ovat kuitenkin jollain lailla tuttuja, niin se voisi ehkä toimiakin, jos mies on suht varma naisen kiinnostuksesta. Mutta ei se nyt mitenkään välttämätöntä minusta kuitenkaan ole, että ehkäpä olisi turvallisinta jättää se johonkin myöhempään tapaamiseen.

Muuten ihan hyviä ehdotuksia nuo ikiksen mainitsemat.

Millon lähetään?

• Ajat muuttunu?
        neiti ruiskukka kirjoitti:

Kukkapuska eka treffeillä on kyllä vähän liioiteltua. Mihin sen puskan edes tunkee jos tarkoituksena hengata kaupungilla. Sehän ehtii jäätyä, nuupahtaa ja ties mitä..

Minun nuoruudessain (abt 10 v. sitten) täysin tuntemattomatkin miehet toivat ruusuja ravintolassa (joissa kävi sellaisia ruusumyyjiä) ja treffeillä sai kukkapuskia. Helsingissä näin.

• Parittaja

Menkää ABC:lle syömään pihvit. Kumpikin maksaa omansa, koska olette feministejä. Aloita kysymällä monenko nussima se on, niin selviää heti aluksi onko se vakavasti otettava vai pelkkä panopillu. Sitten vaan annat sen jauhaa ja sanot välillä joo joo. Sitten viet sen kotiin ja panet. Paina paljaalla ja spermat sisään, kumit on teinien pelleilyä.

Jos se on monen panema, äpäriä ja kaikkea, niin aamulla pyyhit mulkun verhoihin ja sanot: "Kiitti pillusta huora, se oli siinä, hyvästi." Jos on tyttöystäväainesta, niin älä pyyhi mulkkua niin että se huomaa ja sanot kauniisti: "Kiitos neiti, pillu oli hyvää ja sitä oli riittävästi." Sama setti pari kertaa uudestaan ja voit ostaa jonkun halvan pääsiäismunan, jossa on sormus sisällä ja menet ja kosit. Naiset tykkää tuollaisista romanttisista eleistä.

• 3+4

Ota huomioon että suurin osa täällä kirjoittelijoista on epäonnistuneita ikisinkkuja. Mutta luulen että et ihmeempiä kikkoja tarvitse kun nainen on noin innokas. Syömään ja siitä se lähtee. .

• 1+6

Tilanteesi vaikuttaa niin lupaavalta ettei varmaan mitään ihmeellistä tarvitse keksiä oot vaan oma itsesi. Nainen kuitengin melko varmaan pitää sinun näöstäsi ja aikaisemmasta käytöksestä. On nimittäen aika harvinaista että olet jo selvinnyt 80 miehestä jatkoon ja noin nopeasti.
      Tähän aikaan vuodesta ei ole oikein muuta järkevää kun vaikka kävelylle ja syömään tai toisin päin. Se vois olla kova juttu jos vaikka syönnin jälkeen kävelette jonkun paikan ohi mistä voit hommata niitä kukkia tai sukulaatia. Sillä tavalla voi sille naiselle tulla itselleen silleen onnistumisen fiilis kun ja sit sinua viedään.

• jens.

Joo voin kuvitella kohdan 5. Kaveri pääsee just ja just huulille ennen ku laukee. "Oho, mites se nyt noin", päälle paskaset naurut ja homma loppuu siihen.

• 3+5

Oon melkein kateellinen jos olet netistä noin päättäväisen naisen löytänyt. Yleensä ne jää jahkaamaan ja roikkumaan vuosiksi nettiin. Syömään vaan .

• 3+9

Huono ajankohta viedä neitoa minnekkään ulos. Vois parhaiten toimia kun haet neidon autolla kotoa sit menette vaikka syömään ja sit jos vaikuttaa hyvältä niin ajelette autolla ja keskustelette.

• 36n

Tärkeintä on että et kysele siltä naiselta minne se haluaa vaan viet sen. Paikalla ei ole hirveesti väliä sinun asenne ratkaisee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      385
      8458
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      173
      2810
    3. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      13
      1152
    4. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      76
      998
    5. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      61
      903
    6. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      25
      896
    7. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      863
    8. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      64
      832
    9. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      46
      806
    10. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      72
      792
    Aihe