Iskurin ihmiset

hulluja ei hallita

Kerroin tyypille että valitettavasti hän ei kolahtanut, jolloinka:

mies: Joo joo unohdettu on!

nainen: No höh. Jos olisin unohtanut, en olisi vastannut yhtään mitään, koska olisin unohtanut. Kaikki eivät päivystä tietokoneen äärellä vastatakseen posteihin välittömästi, koska muutakin tekemistä on. :P

mies: Koita ny saada jo poikki....!
En ole sinusta kiinnostunut enää!!!

nainen: Ok, eli SINÄ unohdit minut. Käsitin että väitit että olin unohtanut vastata. Yleensä pyrin korjaamaan jos katson että tulee vääriä väitteitä. Asia selvä.

mies: Jos haluut tänään muhkeaa kyrpää, piankin...meilaile!

mies: Saisit lisäksi todella ison spermalastini...vaikka naamallesi!
Runkkailen täällä jo valmiiksi- laukeamatta....!

- Ja sitä rataa, saa nähdä montako kommenttia vielä tulee. Ajoittain Iskurissa kyllä tulee vastaan ihan täyspäisiäkin ihmisiä, mutta näiden kanssa on sitten se että he yleensä lopettavat kirjoittelun syytä kertomatta (löytynyt kaiketi kiinnostavampi ihminen). Itse yritän aina jokaiselle jotain vastata ja asiat selittää jos epäselväksi uhkaa jäädä, mutta eipä taida hyödyttää...? Eli siis kannattaa liittyä joukkoon tummaan eli jos ei vaan kiinnosta, niin ei enää kirjoita yhtään mitään, vai?

Ei noita kyrpäjuttuja näetsen oikein s-postiinsa kauheaa läjää kaipaa.

14

257

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 9+20

      No pitikö alkaa tinkaamaan kun mies kerran sanoi että unohdettu on antaa olla. Itseäs saat syyttää kun jatkoit höhöttelylläs asiaa.
      Hittoako sitä pitää miehiä aina syyttää ja toisekseen naiset on täysiä idiootteja iskurissa. Jos eivät ole maksullisia niin ovat käsittämättömän rumia ilmestyksiä. Ilmankos eivät muilla saiteilla pyöri kun tuossa epätoivon iskurissa yrittävät edes jotain.
      Kerran kyllä löysin ikäiseni aika hottis blondin Tampereelta juurikin iskurista. Harmi kun hän halus vaan seksiä sillä itse olisin halunnut enemmänkin mut menihän se pari kuukautta paneskellessa rattoisasti

    • gkllnbcfbnnkkb

      Et kai tosissasi miestä syytä siitä että hän jatkoi kirjoittelemista??!

    • hulluja ei hallita

      Ette sitten ymmärtäneet että käsitin tuo "joo joo unohdettu on" väitteeksi että olen unohtanut vastata hänelle?

      Ja väärinkäsitys sitten oikeuttaa höpisemään kyrvästä ja spermasta? Ei ihme että nettideittailu on vaikeaa, jos mikä tahansa on heti ok jos tulee väärinkäsityksiä. Ajatelkaas, miekkoset, miltä tämä yhteiskunta vaikuttaisi jos eläisimme päivittäistä elämäämme samaan tyyliin kuin nettideiteissä on teidän mielestänne ihan ok toimia:

      asiakas: Saisinko hampurilaisen kahdella nakilla?

      myyjä: Meillä ei myydä pakkeja!

      asiakas: Siis nakilla...?

      myyjä: JOO JOO!!!

      asiakas: Tarkoitin tosiaan nakilla, paljonko tämä maksaa?

      myyjä: V-TTU KYRPÄ SPERMA TISSI P-RSE MUNA SAATANA!!!

      Taikka näin:

      pomo: Voisitko Kalle antaa nuo rukkaset tuolta seinältä?

      Kalle: Haista sinäkin kusipää kukkanen!!!

      Ihanko totta tällä tavalla kuuluu edetä?

      • dsbsb

        no ehkäpä mies tarkoitti että olet jo unohtunut ja asia sillä selvä? Mulle ainakin varsin selkeä juttu. Naiset... ja varmaan miehellä meni hermo sun jauhamiseen niin siks alkoi pelleilemään kustannuksellasi.


      • hulluja ei hallita
        dsbsb kirjoitti:

        no ehkäpä mies tarkoitti että olet jo unohtunut ja asia sillä selvä? Mulle ainakin varsin selkeä juttu. Naiset... ja varmaan miehellä meni hermo sun jauhamiseen niin siks alkoi pelleilemään kustannuksellasi.

        Niin tarkoittikin, mutta enhän sitä alkuunsa arvannut. Jos ihmiset käyttävät monitulkintaista kieltä, silloin pitää tietenkin täsmentää ja tarkentaa mistä on kyse. Tähän olen tottunut netissäkin keskustellessa, mutta ilmeisesti näissä nettideiteissä on ihan erilaiset luonnonlait. Sellaiset että pitää olla joko kaikkitietävä nero, taikka välittömästi vaieta jos ei ihan varma ole mistä on kyse - ei ainakaan vahingossakaan mennä itse sanomaan enää mitään, vaikka olettaisikin että toinen siellä moittaa ja omasta mielestä aiheetta.


    • 66y67outghjjhg

      Eli piti yrittää saada viimeinen sana ssnotuksi ja osoittaa olevasi oikeassa, muuten olisit ensimäiseen takaisinheittoon jättänyt vastaamatta.

    • Jösses :o

      Ihan vinkiksi seuraavaa kertaa varten: kun ilmoitat toiselle, ettei hän kolahtanut, niin sen jälkeen kuuluu olla ottamatta enää yhteyttä vastasi toinen mitä tahansa. Ja tuo mieshän vastasi, että on jo unohtanut sinut, joten miksi ihmeessä jäit vielä jauhamaan hänen kanssaan?! En yhtään ihmettele, että loppuviimein hän alkoi jo kirjoittaa törkyä.

      • hulluja ei hallita

        Onko tämä tosiaan näin vaikea tajuta?

        Oletin että mies väitti että olen unohtanut hänet. Olen kyllästynyt miesten motkotuksiin milloin minkäkin asian johdosta, kun he syyttävät muita naisia siitä mitä joku toinen nainen on tehnyt. Sen vuoksi pääsi tuo "no höh". Toisaalta halusin kuitenkin alleviivata että en ollut unohtanut, jotta hänen mielensä siitä jotenkin paranisi.

        Imeisesti ei sitten parantunut.

        Tämä sama tyyppi oli muuten tuossa ennen tuota konfliktia lähetellyt useita posteja joissa ei oikein muuta asiaa ollut kuin raportti siitä että kohta hän laittaa kuvansa, ja minusta tuntui vähän oudolta että samaa asiaa pitää toitottaa useamman postin verran. Sitten kun tuli noita härskiyksiä aloin ajattelemaan että lieneeköhän hänellä päässä vikaa. Ei olisi nimittäin eka kerta kun Iskurissa pyörivällä miehellä ei ihan ole pultit paikoillaan.

        Mutta otan toki opikseni, tuli mitä tahansa kommenttia pakkien jälkeen, en sano enää yhtään mitään koskaan kenellekään, vaikka olisi jäänyt täysin väärään käsitykseen jostain asiasta. Ehkäpä tuikituntemattomille ei ole selvitys- eikä selitysvelvollinen.

        Mykkyyshän on nettideittien avainsana. Siihen kannattaa turvautua heti kun mahdollista.


    • Ite olen tuolla muutamille naisille joskus vastannut, mutta yksi asia on tuolla määräävä tekijä nimittäin se ettei koskaan tule minkäänlaista vastausta takas keneltäkään naiselta. Ilmeisesti viesti aina hukkuu massaan, kun laittaa vain yhden vastauksen.

    • niinpä niin

      Miehenä sanoisin ettei sillä sinulle viestiä laittanut kaveri ihan täysillä valoilla tosiaan mennyt.
      Oli sitten väärinymmärryksestä tai ei kyse.

    • Nainen-77777

      Joo ihme runkkareita iskurissa.Ja eräs väitti "sun vittus haisi pahalle" hahahaaa kun hänellä ei seisonu:D:D
      Niin syy oli minussa ja ei tosiaan "vittuni haise" ,mutta tarkotti varmaan loukata.
      Ei onnistunut.
      Mulla jo uusi panija ja ei oo sanonu että haisisin;)

      • huh hui...

        Ei mene hyvin sitten niilläkään jotka hakevat sieltä pelkkää seksiseuraa... Hyvä tietää jos joskus kyllästyy kumppanin hakemiseen ja päättää tyytyä noihin lihan iloihin. :P


      • naurattaa::)))
        huh hui... kirjoitti:

        Ei mene hyvin sitten niilläkään jotka hakevat sieltä pelkkää seksiseuraa... Hyvä tietää jos joskus kyllästyy kumppanin hakemiseen ja päättää tyytyä noihin lihan iloihin. :P

        Iskurihan on tunnetusti epätoivoisten rumien ihmisten temmellyskenttä.Ansaitsevat täydellisesti toinen toisensa.


      • huh hui...
        naurattaa::))) kirjoitti:

        Iskurihan on tunnetusti epätoivoisten rumien ihmisten temmellyskenttä.Ansaitsevat täydellisesti toinen toisensa.

        On sitten varmaan silmissä paskoa kun olen siellä ollut ihan normaalin näköisiäkin havaitsevinani. Jos siis puhutaan ihmisten kuvista, ei munien kuvista.

        Muutenkin suhtaudun vähän epäilyksellä noihin väitteisiin että se ja se saitti on tunnetusti sitä ja tätä, koska olen itse havainnut että kaikilla saiteilla on kaikenlaisia ihmisiä. Kahelit vaan pitävät itsestään eniten meteliä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1685
    2. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1332
    3. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      283
      1237
    4. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      112
      1072
    5. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      917
    6. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      4
      865
    7. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      229
      824
    8. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      20
      749
    9. Mikä kaivatullasi on WA tai Insta profiilikuva?

      Millainen ?!? asiallisesti häh ?!?
      Ikävä
      24
      739
    10. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      39
      722
    Aihe