Raskaana sampanjaa?

höh

Voiko tosiaan raskaana juoda viinaa? Ja pitääkö sitä näyttää töllössä?

15

2680

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 10 vuotiaille mallia?

huh

• Jenni

Mun mielestä tuo antoi ERITTÄIN huonon kuvan, kun raskaana oleva joi alkoholijuomaa nuorten katsomassa TV-ohjelmassa!
        Buu.

• ..se..
        Jenni kirjoitti:

Mun mielestä tuo antoi ERITTÄIN huonon kuvan, kun raskaana oleva joi alkoholijuomaa nuorten katsomassa TV-ohjelmassa!
        Buu.

.. ei ollutkaan shamppanjaa..

• Hosuli

olisitte onnellisia et Daniela pääs jatkoon!!!!!kait ny vähä voi shappanjaa ottaa bändin alulle!!!!REPIKÄÄ SIITÄ!!!!ja jos sua häiritsee et töllös näytetään et otetaan viinaa laita vaikka silmät kii!!!!

• tietävä'''

pienet määrät alkoholia raskaudenaikana ei haittaa. eli esim. saunakalja tai shamppanjalasillinen silloin tällöin.

• Hönö

Mistä tiedätte et se oli shamppanjaa?
        Ja jos olikin se saattoi aivan hyvin olla ALKOHOLITONTA shamppanjaa, sellaistakin kun tänä päivänä löytyy.

• tarkkasilmäinen
        Hönö kirjoitti:

Mistä tiedätte et se oli shamppanjaa?
        Ja jos olikin se saattoi aivan hyvin olla ALKOHOLITONTA shamppanjaa, sellaistakin kun tänä päivänä löytyy.

Eipä sillä asikaisella ollut kuin yksi pullo kädessään.

• on sallittua raskauden aikana silloin tällöin. Toiset juovat ruuan kanssa viiniä, toiset silloin tällöin pullon siideriä tai bissee.
      Sellainen on sallittua. Itse en joisi pisaraakaan, mutta jo neuvolassa olen tuollaiset ohjeet saanut että saa, silloin tällöin.

• Liäkäri

Kyllä silloin tällöin voi pienet kännit ottaa. Ei kuitenkaan joka päivä, eikä mitään monen päivän putkea. Ei ainakaan suositella.

• Fas
        Liäkäri kirjoitti:

Kyllä silloin tällöin voi pienet kännit ottaa. Ei kuitenkaan joka päivä, eikä mitään monen päivän putkea. Ei ainakaan suositella.

Eipä ihme että suomi johtaa maailmantilastoissa Fas- lapsissa kun "lääkärinä" esiintyvät pöljänät antavat tuollaisia neuvoja.

• tilanteesta
    • Sanna

Raskaudeb aikana voi juoda viinaa erittäin pienissä määrin, mutta en suosittele juotavaksi ollenkaan. Eikä sekään ollut hyvä veto näyttää tuollaista kohtausta tv:ssä, vaikka kyseessä ei ollut ryyppääminen vaan maljan kohotus juhlan kunniaksi.

Ja Danielasta: ellei tarkkasilmäiset nähneet, Daniela ei juonut lasistaan. Kunhan kilisti laseja jonka jälkeen laittoi lasin pöydälle ja oli ilman.

• 17v

Olihan siellä myös alaikäinen tyttö joukossa...

• hänkään...
        17v kirjoitti:

Olihan siellä myös alaikäinen tyttö joukossa...

ei juonut, et sillai

• ...

Vaikka se vauva onkin siellä mahassa niin ei pieni alkoholinmäärä tapa sitä! Tuskin Daniela rupes ryyppäämään kuvausten jälkeen. Lopettakaa jo toi jauhaminen tästä asiasta!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      82
      3193
    2. Mikä haluat olla kaivatullesi?

1. Kaveri 2. Ystävä 3. Panokaveri 4.puoliso 5 jokin muu
      Ikävä
      92
      2905
    3. Kosiako meinasit?

Voi sua rakas ❤️
      Ikävä
      53
      2152
    4. Mietin että

Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin
      Ikävä
      20
      1605
    5. Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon

Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..
      Vimpeli
      6
      1379
    6. Oot ilkee paha noita

Paha babushka Luulitko etten tienny
      Ikävä
      15
      1369
    7. Sytyttikö hallin lapsi vai joku mielipuoli

Onko tietoa? Toivon jälkimmäistä
      Vimpeli
      19
      1354
    8. Aaamu on täällä taas!

Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa
      Ikävä
      13
      1321
    9. Tajusin vaan...

Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein
      Ikävä
      14
      1317
    10. Noin ulkonäkö-jutut ei multa

Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin
      Ikävä
      35
      1275
    Aihe