vankilaan

onnellinen111

Musta kaikki fundamentalisti kristityt (ja fundamentalisti muslimit) pitäs työntää tyrmään eikä ikinä päästää ulos. Olen nyt 40 vuotta seurannut kuinka paljon loukkausta kipua tuskaa henkistä väkivaltaa nämä fundamentalisti kristityt saavat aikaan. Ainakin heidän sananvapautensa pitäisi rajottaa minimiin! Muistatte varmaan homokeskustelunkin. Siinä räsänen ym puhuivat homoista kuin tavaroista, aivan törkeän likaista ja alhaista touhua puhua tuntevasta ihmisestä niin.
Ja ei, fundamentalistit eivät ole satuttaneet minua nyt....16 vuoteen!!!! Thank God!!!! Olen vihainen muiden puolesta joita fundamentalisti kristityt lyövät kuin vierasta sikaa!!!!

1

121

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Se ei ole oikein kristityltäkään olla tahditon (mihin syyllistyy itse kukin joskus ehkä tarkoittamattaankin.) Tunteet pitäisi ottaa huomioon, mutta tinkimättä totuudesta (ja kaikkea ei tarvitse heti pläjäyttää vasten kasvoja). Kaikki sanat pitäisi olla "suolalla höystettyjä", siis lempeydellä, viisaudella ja nöyryydellä sanottuja. Itse olen aikamoinen fundamentalisti nykyään, mutta ennen muistan miten kristyttyjen sanat viilsivät kuin tikarit sydämeen. Tuntui, että enemmän toivoa vietiin kuin annettiin ja kiitos Jumalan, jos niistä sanoista olisikin ollut minun kohtaloni ja ratkaisuni kiinni, en välttämättä olisi päässyt tähän pisteeseen. Onneksi Jumala on sellainen kuin on, Jeesus kertoi vertauksessaan tuhlaajapojasta kuinka isä jo puolivälissä juoksi tätä vastaan ja niin koen Jumalankin tekevän. Jeesus on lempeä ja nöyrä, uskossa ei ole kyse kestään muusta ihmisestä, kuin minusta ja Jumalasta kahden. Siitä se alkaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?

Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv
      Maailman menoa
      144
      3641
    2. "Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?

Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?
      Ikävä
      72
      2206
    3. Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin

Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p
      Maailman menoa
      64
      1938
    4. Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!

Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am
      Maailman menoa
      97
      1911
    5. Tiedän ettei

Meistä mitään tule. Toinen oli sinulle tärkeämpi
      Ikävä
      19
      1869
    6. Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %

Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.
      Maailman menoa
      9
      1714
    7. Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin

Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m
      Maailman menoa
      17
      1581
    8. Laitetaan nyt kirjaimet kohdilleen

kuka rakastaa ja ketä ?
      Ikävä
      79
      1564
    9. Kyllä mä suren

Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko
      Ikävä
      11
      1370
    10. Mahonselän jäät - Saaristokunta Lieksa brutaalisti kriisin partaalla!

Lieksan loppuvuoden hyvän kehityksen jälkeen ei olisi uskonut että palstan ahkerista kommentoijista huolimatta matkailu
      Lieksa
      125
      1353
    Aihe