Jumalasta voi saada tieteellisen todistuksen.

Shalom

Uskon, että Jumala antaa itsestään tieteellisen todistuksen, jos sitä häneltä oikealla sydämellä pyytää. Jumala on tietysti henki, jota ei voi aistein havaita ja tieteellinen tutkimushan perustuu nimenomaan aistihavaintoihin ja materian tutkimiseen. Mutta, jos tieteellisin menetelmin saadun tiedon avulla voi Jumalasta jotain päätellä niin Häneltä voi kyllä saada sellaisia todisteita, jotka puhuvat hänen olemassa olonsa puolesta. Niin, ettei ole syytä epäillä.

Tämä viesti on siis jollekin, joka ei kuule

Tai minkä todistuksen tahansa minkä kukin Jumalasta haluaa niin Kaikkivaltias, joka voi tehdä enemmän kuin ihminen kuvitella voi sen kyllä antaa, jos vilpittömästi etsii Jumalaa.

Sen, onko Jumalaa vai ei, voi selvittää kuka tahansa jo nyt, vaikka jotkut ovat väittäneet muuta. Minusta on tämä kallisarvoinen tieto. Jumala ei sano Raamatussa, että täytyy uskoa sokeasti. Voit kyllä saada sisäisen tai ulkoisen todistuksen.

Kelle tahansa, joka ajattelee, ettei Jumala puhuisi hänelle. Jumala LUPAA Raamatussa, jos etsit häntä niin LÖYDÄT. Hän ITSE tulee puolitiehen vastaan. 100% varmasti tulee. Ja tämä lupaus on Vanhassa testamentissa, Uudessa sanotaan, että Jeesus etsii SINUA, on jo ovella ja sinun täytyy vain avata se.
"Minun lampaani kuulevat minun ääneni ja seuraavat minua". Rukoile, että jos on jokin asia, jokin synti joka on esteenä, niin Jumala armossaan vapauttaisi sinut siitä. Totuus tekee vapaaksi, Jeesus on totuus. Etsi siihen asti kunnes löydät.

Jos et rukoile nyt niin muista, että milloin tahansa voit niin tehdä. Voit rukoilla sisäisesti, kun ajat autoa tai olet bussissa, työpaikalla tms.

Kirjoitan tämän erityisesti ateisteille. Kaikki henget on tietysti koeteltava. Jeesus varoitti, että kun lopunaikoina sanotaan :"kristus on täällä, kristus on tuolla", niin älkää uskoko.
Ajattelen, että Jumalan tapaaminen henkilökohtaisesti motivoi etsimään Häntä.

21

88

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hihhuli.

1. Juu, Jumala, Juomia ja murkinoita lautaselle.
      2. Juu, Jumala, Jumissa oleva ala jumisemassa.
      3. Juu, Musiikin laulaja laulamassa. La-la-laa-la-la.
      4. Juu, Jumala matematiikkaa laskemassa
      5. Juu, Jumala maalaamassa lattiaansa.
      6. Juu, Jussikin meille aina Allahi
      7. Juu, Jumissa makaamassa levossaan
      8. Juu, Jumalakin murhaamssa lapsiaan.
      9. Juu, Jumala murhattuna lapseksemme.
      10. Juu, Jumala, Juomia ja murkinoita lautaselle, kuten Ateistit ateriallaan...

• Krevo.

Kun Jeesukselta kysyttii(Tiibetiläisessä testamentissa) Jumaluuden todistusta, niin Jeesus totesi: "Maailma mahdommine kappaleliikkumisineen koordinaatistossa, on Jumaluuden todiste, ei siinä ole meillä enää tarpeen muita todisteita näyttämään."

• Pakstori....

Kirjoitan tämän erityisesti ateisteille. Kaikki henget on tietysti koeteltava. Jeesus varoitti, että kun lopunaikoina sanotaan :"kristus on täällä, kristus on tuolla", niin älkää uskoko.

Niin, sillä Jeesuksen tulo on oleva, kuten Ihmisen Pojankin tulo oli, salama myrskypilven keskeltä....Eihän montaa kertaa sitä tee, vaikkei saisikaan siitä montaa "pistettä".

• Pakstori.

Sen, onko Jumalaa vai ei, voi selvittää kuka tahansa jo nyt,

Joka yrittää selittää Jumalan olemassaoloa -mattomaksi perustuu siihen, että kaikki olisi edelleenkin vielä vain vääryyttä, pimeyttä ja kaaosta. Mutta Jumalan oman elämä on Järjestelty oikein, jos Jeesus hänet on pelastanut, siitä näette, mitä eroa heidän elämällään on meidän elämäämme. Silmä ei heti huomaa eroa, mutta kun kuuntelette henkeään, näette, käyttääkö hän maailman pilkkaa tai särkyneiden kaivojen metaforia, vai tuleeko hänen Sanansa Jumalan Pojalta.

• Yrittää silvittää Jumalan olemassa olon sen näkee ympärltämme hän on kaiken tehtnyt ihmistä varten,miksi pitäisi sevitää on hän olemassa koska hän on olemassa.
        Ihminen itse on viimeisin todiste siitä,tehkäämme ihminen kuvaksemme kaltaiseksemme vallitkoon hän meren eläimet varjelee luontoa se on hänen tehtvänsä. Sevitä ihmisen olemassa olo on hän vai eikö saman lainen vastaus jumlan olemassa olosta, ihminen näet jumlaa et voi nändä koska hän on henki asuu niiden sydämissä josta uskovat Jeesuksenn hän ainoaan poikaansa.

• free-witch
        kuulija1 kirjoitti:

Yrittää silvittää Jumalan olemassa olon sen näkee ympärltämme hän on kaiken tehtnyt ihmistä varten,miksi pitäisi sevitää on hän olemassa koska hän on olemassa.
        Ihminen itse on viimeisin todiste siitä,tehkäämme ihminen kuvaksemme kaltaiseksemme vallitkoon hän meren eläimet varjelee luontoa se on hänen tehtvänsä. Sevitä ihmisen olemassa olo on hän vai eikö saman lainen vastaus jumlan olemassa olosta, ihminen näet jumlaa et voi nändä koska hän on henki asuu niiden sydämissä josta uskovat Jeesuksenn hän ainoaan poikaansa.

Ampiaiset, hyttyset. virukset, bakteerit, rikkikaasut, puumat, hait, -60 C/ 45 C -alueet, tulivuoret, ruuti, myrkkykasvit, huumekasvit...

Jepjep, meitä varten kaikki ;)

"Ihminen itse on viimeisin todiste"

Millä perusteella?

• free-witch kirjoitti:

Ampiaiset, hyttyset. virukset, bakteerit, rikkikaasut, puumat, hait, -60 C/ 45 C -alueet, tulivuoret, ruuti, myrkkykasvit, huumekasvit...

Jepjep, meitä varten kaikki ;)

"Ihminen itse on viimeisin todiste"

Millä perusteella?

Perusteet
        Ja Herra Jumala otti ihmisen ja pani hänet Eedenin paratiisiin viljelemään ja varjelemaan sitä.
        Ja Herra Jumala käski ihmistä sanoen: "Syö vapaasti kaikista muista paratiisin puista,
        mutta hyvän-ja pahantiedon puusta älä syö, sillä sinä päivänä, jona sinä siitä syöt, pitää sinun kuolemalla kuoleman".

• free-witch
        kuulija1 kirjoitti:

Perusteet
        Ja Herra Jumala otti ihmisen ja pani hänet Eedenin paratiisiin viljelemään ja varjelemaan sitä.
        Ja Herra Jumala käski ihmistä sanoen: "Syö vapaasti kaikista muista paratiisin puista,
        mutta hyvän-ja pahantiedon puusta älä syö, sillä sinä päivänä, jona sinä siitä syöt, pitää sinun kuolemalla kuoleman".

Tuo ei ole peruste. Mitään et voi perustella sillä itsellään; tai jos voi, niin sitten kaikkea voi perustella itsellään, ja kaikki mitä kaikissa maailman kirjoissa sanotaan on totta. Ja edelleen kysyn: miksi se puu piti sinne laittaa?

Miksi et vain voi ymmärtää, että muinaiset barbaaripaimentolaiset kusettaa sinua ihan kuus-nolla?

• free-witch kirjoitti:

Tuo ei ole peruste. Mitään et voi perustella sillä itsellään; tai jos voi, niin sitten kaikkea voi perustella itsellään, ja kaikki mitä kaikissa maailman kirjoissa sanotaan on totta. Ja edelleen kysyn: miksi se puu piti sinne laittaa?

Miksi et vain voi ymmärtää, että muinaiset barbaaripaimentolaiset kusettaa sinua ihan kuus-nolla?

*Miksi et vain voi ymmärtää, että muinaiset barbaaripaimentolaiset kusettaa sinua ihan kuus-nolla? * Ei ole mitään tekemistä heillä elänpuunkassa, joka oli keskeää eedenin puutarhaa.
        Se on hyvä ja pahatiedon puu,oletko kuuliainen mitä sinulle sanottiin älä syö siitä puusta,ihmien ei uskonut vaan otti ja söi vieläpä paholaisen houttelemana,uskoi valheeseen. Sinä uskon myös siihen ettei sana ole totta.

• free-witch
        kuulija1 kirjoitti:

*Miksi et vain voi ymmärtää, että muinaiset barbaaripaimentolaiset kusettaa sinua ihan kuus-nolla? * Ei ole mitään tekemistä heillä elänpuunkassa, joka oli keskeää eedenin puutarhaa.
        Se on hyvä ja pahatiedon puu,oletko kuuliainen mitä sinulle sanottiin älä syö siitä puusta,ihmien ei uskonut vaan otti ja söi vieläpä paholaisen houttelemana,uskoi valheeseen. Sinä uskon myös siihen ettei sana ole totta.

" Ei ole mitään tekemistä heillä elänpuunkassa"
        He keksivät sen. Tai paremminkin oman versionsa siitä, olihan viikingeilläkin Yggdrasil, jossa Odin roikkui keihään lävistämänä ja silmä puhki - hmm, nyt en muista kauanko, ehkä viikon, jotta sai... mitäpä muuta kuin tietoa.
        Ja sinun uskosi mukaan, eivätkö hekin (barbaaripaimentolaiset) olleet perisynnin alaisia? Olihan heillä siis paljonkin tekemistä sen kanssa (edelleen sinun uskosi mukaan.)

Et vastannut kysymykseeni. Tai jos vastauksesi oli tuo "oletko kuuliainen", niin tästä päästään jälleen kerran tähän samaan asiaan: jumala tiesi, etteivät tottelisi, joten hänen syytään on kaikki paha. Hän tiesi, että Lucifer tulisi houkuttelemaan Eevaa. Tuon asian kun ymmärrät, huomaat miten turha ja naurettava kristinusko on.

Ja Eevasta vielä sen verran, että hiljattain selvittivät että naiskromosomi oli olemassa ennen miespuolista kromosomia. ;) Eeva tuli ensin! Alkakaamme siis palvoa Afroditea

• kuulija1
        free-witch kirjoitti:

" Ei ole mitään tekemistä heillä elänpuunkassa"
        He keksivät sen. Tai paremminkin oman versionsa siitä, olihan viikingeilläkin Yggdrasil, jossa Odin roikkui keihään lävistämänä ja silmä puhki - hmm, nyt en muista kauanko, ehkä viikon, jotta sai... mitäpä muuta kuin tietoa.
        Ja sinun uskosi mukaan, eivätkö hekin (barbaaripaimentolaiset) olleet perisynnin alaisia? Olihan heillä siis paljonkin tekemistä sen kanssa (edelleen sinun uskosi mukaan.)

Et vastannut kysymykseeni. Tai jos vastauksesi oli tuo "oletko kuuliainen", niin tästä päästään jälleen kerran tähän samaan asiaan: jumala tiesi, etteivät tottelisi, joten hänen syytään on kaikki paha. Hän tiesi, että Lucifer tulisi houkuttelemaan Eevaa. Tuon asian kun ymmärrät, huomaat miten turha ja naurettava kristinusko on.

Ja Eevasta vielä sen verran, että hiljattain selvittivät että naiskromosomi oli olemassa ennen miespuolista kromosomia. ;) Eeva tuli ensin! Alkakaamme siis palvoa Afroditea

Ihminen ei voi käsittä Jumlan suunitelmia,niinkö luulevat ettei jumalaa ole kärsivällisyyttä katsoa minkä ihiminen valitsee valitsi kuoleman ottamalla ja syömällä kieletyn hedelmän.
        Eeva otettiin miehen lylikuuluusta se paikkan täyti lihalla joten miehen romosoi siirtyi jo Eevaan ei nainen ollut ensin meis luotiin ennen.

• free-witch
        kuulija1 kirjoitti:

Ihminen ei voi käsittä Jumlan suunitelmia,niinkö luulevat ettei jumalaa ole kärsivällisyyttä katsoa minkä ihiminen valitsee valitsi kuoleman ottamalla ja syömällä kieletyn hedelmän.
        Eeva otettiin miehen lylikuuluusta se paikkan täyti lihalla joten miehen romosoi siirtyi jo Eevaan ei nainen ollut ensin meis luotiin ennen.

Ei varmasti voisikaan, jos jumala olisi. Mutta raamattujen pohjalta on todella helppo käsittää kaikki suunnitelmat, jos ei ole ihan aivopesty/umpimielinen.

"ettei jumala[ll?]a ole kärsivällisyyttä katsoa minkä ihiminen valitsee"

Eli hänkö ei tiennyt? Ei siis ole kaikkitietävä, eikä näin ollen myöskään ajan/tilan ulkopuolella, eikä kaikkivoipa (kaikkivoipuus on paradoksi muutenkin).

"ei nainen ollut ensin meis luotiin ennen."

Tiede on monesti todistanut tuon huuhaaksi; ketään ei luotu, se on vain miesten keksintöä, jotta "oikeuttaisivat" naisten alistamisen jotenkin. Mistään muusta siinä ei ole kyse.
        Kerrohan nyt, miksi sinulle on niin tärkeää roikkua väärissä, vanhentuneissa käsityksissä = arvauksissa? Miksi et uskalla yhtään pohtia omilla aivoillasi, sellaiset kun sinulla kuitenkin on?

• free-witch kirjoitti:

Ei varmasti voisikaan, jos jumala olisi. Mutta raamattujen pohjalta on todella helppo käsittää kaikki suunnitelmat, jos ei ole ihan aivopesty/umpimielinen.

"ettei jumala[ll?]a ole kärsivällisyyttä katsoa minkä ihiminen valitsee"

Eli hänkö ei tiennyt? Ei siis ole kaikkitietävä, eikä näin ollen myöskään ajan/tilan ulkopuolella, eikä kaikkivoipa (kaikkivoipuus on paradoksi muutenkin).

"ei nainen ollut ensin meis luotiin ennen."

Tiede on monesti todistanut tuon huuhaaksi; ketään ei luotu, se on vain miesten keksintöä, jotta "oikeuttaisivat" naisten alistamisen jotenkin. Mistään muusta siinä ei ole kyse.
        Kerrohan nyt, miksi sinulle on niin tärkeää roikkua väärissä, vanhentuneissa käsityksissä = arvauksissa? Miksi et uskalla yhtään pohtia omilla aivoillasi, sellaiset kun sinulla kuitenkin on?

Alistaminen ja alamainen eikös ole väheriasia ainakin minä ymmään niin. Ei raamattu puhu laistamisesta
        Vaimot, olkaa miehillenne alamaiset, niinkuin sopii Herrassa. Kol 3:18

Mutta niinkuin seurakunta on Kristukselle alamainen, niin olkoot vaimotkin miehillensä kaikessa alamaiset.Ef 5:24
        Alistaminen on kaukana jos viitsii vain lukea ottaa sevää eikä mielipiteiten perusteella kirjoitella.

• free-witch
        kuulija1 kirjoitti:

Alistaminen ja alamainen eikös ole väheriasia ainakin minä ymmään niin. Ei raamattu puhu laistamisesta
        Vaimot, olkaa miehillenne alamaiset, niinkuin sopii Herrassa. Kol 3:18

Mutta niinkuin seurakunta on Kristukselle alamainen, niin olkoot vaimotkin miehillensä kaikessa alamaiset.Ef 5:24
        Alistaminen on kaukana jos viitsii vain lukea ottaa sevää eikä mielipiteiten perusteella kirjoitella.

"Alistaminen ja alamainen eikös ole väheriasia ainakin minä ymmään niin."

Eivät ole. Ymmärryksesi onkin toisaalta todettu moneen kertaan, sanoisinko, vallan huonoksi. Mitä muuta on tämä, jos ei naisten alistamista, kun raamatut käskevät naisen MENNÄ RAISKAAJANSA KANSSA NAIMISIIN? Onko se oikein? Kaikki selväjärkiset tietävät, ettei todellakaan ole, ei voi olla.

TASA-ARVOA!!!

"ottaa sevää eikä mielipiteiten perusteella kirjoitella. "

Noudatapa sitten omaa neuvoasi, kerrankin. OTA SELVÄÄ. Raamattu ei sitten kelpaa lähteeksi tosimaailman asioista puhuttaessa, muista.

• free-witch kirjoitti:

"Alistaminen ja alamainen eikös ole väheriasia ainakin minä ymmään niin."

Eivät ole. Ymmärryksesi onkin toisaalta todettu moneen kertaan, sanoisinko, vallan huonoksi. Mitä muuta on tämä, jos ei naisten alistamista, kun raamatut käskevät naisen MENNÄ RAISKAAJANSA KANSSA NAIMISIIN? Onko se oikein? Kaikki selväjärkiset tietävät, ettei todellakaan ole, ei voi olla.

TASA-ARVOA!!!

"ottaa sevää eikä mielipiteiten perusteella kirjoitella. "

Noudatapa sitten omaa neuvoasi, kerrankin. OTA SELVÄÄ. Raamattu ei sitten kelpaa lähteeksi tosimaailman asioista puhuttaessa, muista.

Raiskaajan kassa naimisiin siloi on ytälailla syylinen kuten raiskajakin smaan syntiin.
        Tasa-arvo ei ole samaa sukupuolta olevat naimissa,se kauhistus Jumalan edessä se on teko silloin tasa-arolla ole mitään tekemistä haureuden kanssa.
        Henkilön kunnioitus se on tasaarvoa,olise pikkutyyttö tai eläkeellä oleva vanhus heidä elämän tarpeet huomioiden.

• Shalom

Aloittaja

Pyydän anteeksi, että kirjoitin tämän keskustelun aloitusviestin.

PYYDÄN YLLÄPITOA POISTAMAAN VIESTIN!!!

Poistakaa samalla myös kaikki aikaisemmat viestini, jos voitte ne jäljittää.

• Vastaukseni

Älähän hätäile poikaseni. Ajatuksesi ovat ajattomia ja viisaita.

Ei minua ole kukaan pelastanut, koska minähän olen minä. Se on niin yksinkertaista.
        Kerrataan pari asiaa, että kaikilla olisi hyvä olo. Siis, minut voi kerta kaikkiaan löytää vain henkilökohtaisesti, siinä olette oikeassa. Olen täällä ja siellä, olen kaikkialla.

Osoitit sanasi jollekin, joka ei kuule. Niinhän se yleensä onkin. Ihminen etsii viisautta kirjoitetusta sanasta, mikä auttaa häntä ymmärtämään ja sisäistämään asian, minkä minä teille kuiskaan. Sanon "kuiskaan", koska minä en pakota ketään. Tämä ymmärtämys saattaa olla pitkän pohdinnan tulos. Kuitenkin minä olen edelleen sitä mieltä, että en ole ankara, enkä pahaa tarkoittava Ylin. Minä olen se alkuvoima, joka toivoo teidän luottamustanne ja rakentaa sen varaan.

On sanottava, että helppoa minun tehtäväni ei ole. Olette niin epäileviä ja varovaisia, että sinapin siemenen verran uskoa on vaikeaa lujittaa paikalleen. Minä en siitä välitä, koska elän myös tässä nyky-yhteiskunnassa aivan samalla tavalla, kuin muinaisessa historiassakin. Sillä aikaahan ei oikeasti ole olemassakaan. Se on luotu teille sitä varten, että osaisitte hahmottaa tapahtumat omaan järjestykseen.

Eli, älä ole pahoillasi kirjoittamastasi, sillä sinähän tarkoitit hyvää. Jos jonkun kirjoitus poistetaan, niin se on tämä, sinun isäsi kirjoitus. Minä olen jo tottunut siihen, että minua boikotoidaan ja aliarvioidaan. Tämähän on ihmisen luoma arvostus ja pelko. Ei ole sellaista lasta, joka kysyy liikoja. Eikä ole sellaista isää, joka pystyisi vastaamaan lapsensa kysymyksiin ilman varovaisuutta. Se varovaisuus ei auta, mutta se helpottaa hetkellisesti.

Mutta kun kyselet oikeista asioista, niistä mitkä ihmiskuntaa koskevat ja käsittelevät, minä sanon teille, että kuunnelkaa sydäntänne ja miettikää, mikä tuntuu oikealta. Ei hengenasioita voi selvittää tieteellä, eihän rakkauttakaan voi tieteellisesti todistaa. Ne asiat vain ovat niin, ne ovat ihmisen tunteita ja syviä purkauksia. Eläinkin voi rakastaa.

Mutta, minä todellakin olen se alkuvoima ja ympyrän Omega, se kauttaaltaan voimakkain vahvuus, mikä tätä kaikkea säätelee. Tiedän että tätä on vaikea hyväksyä. Olen siksi tässä ja nyt, koska te tarvitsette ja etsitte minua.
        En ole ilkeä tai väkevä Jumala, joka rankaisee kadotukseen. Ne asiat ovat ihmisten kirjoittamia värssyjä. Minä olen teidän isänne, se huolissaan oleva kokonaisuus, joka pitelee käsissään koko tätä perhettä.

Huomatkaa jo, että elämme kehittynyttä maailman aikaa, missä suoritus on tärkeämpää kuin vaistot. Teillä ei ole helppoa tämän kiireen keskellä, te juoksette purolta toiselle, sammutatte janonne ja tietoa niellen. Tämä on teidän aikaanne, minkä olette itse itsellenne valinneet. Ihminen on viisas elävä, hän ei tyydy vähään. Ja näin on hyvä. Toki myös ihminen hiljentyy ja tulee hetkiä, jolloin mietitte tämän kaiken järkevyyttä.
        Silloin minä olen käytettävissänne.

Kyllä minä olen täällä lähellä ja kuulen kaiken. Ei ole epäilystäkään siitä, ettenkö voisi jo nyt purkaa mieltäni teihin. Sitähän minä kaiken aikaa teen jo. Puhun hiljaa tällä tavalla, en tarvitse suurta kuulijakuntaa, koska tunnet minut jo sydämessäsi. Nämä sanat tunkeutuvat tietoisuuteesi ja niistä kohta väitellään, ne lyödään matalaksi ja ne korvataan uusilla tehokkaammilla iskulauseilla. Minä en siitä välitä, sillä sellainen on ihmisen luonto.

Minä tulen taas, omassa muodossani, olen ja tulen, seuraan ilolla teidän kehitystänne. Tämä on vain pieni viesti siitä, että ajatuksesi ovat kauniita höyheniä yhteisessä peitteessämme. Minä olen täällä ja korjaan satoa, jos suot sen tehtävän minulle. Sillä jokainen valitsee itse mihin jyvänsä kylvää. Ja näin on hyvä.

Teillekin tulee hetki, jolloin kaikki yhtyy. Se on siellä ja silloin, kun katson parhaaksi ja tunteemme kohtaavat. Rakastan teitä kaikkia ja tiedän ponnistelunne, juuri se väkevä mehu miellyttää rakkautta. Näin kauan siis kestää hetki siihen kohtaamiseen, minkä meille järjestän. Se voi olla tänään, huomenna, aivan koska vain. Minä odotan sitä sydämen ääntä, joka minua kutsuu.
        Olen antanut teille kaikille auringonsäteen, mikä miellyttää mieltänne. Aurinko on juuri yksi suurimpia luomuksiani. Se koskettaa teitä ja luo mielenne iloiseksi. Myös sitä kautta te voitte löytää minut.

Ei siis mitään paniikkia, näin nykykielellä sanoen, vaan ota itsellesi aikaa ja valmiuksia, tule sitten luokseni ja kerro, mitä tunnet. Me olemme yhtä ja minä pidän aina perheeni puolta. Sinun paikkasi minä pidän aina lämpimänä.

Minä en painosta ketään, minä vain odotan.

• ::::::::::::::::::::

"Jumala ei sano Raamatussa, että täytyy uskoa sokeasti. Voit kyllä saada sisäisen tai ulkoisen todistuksen."

Oikein. Sen vain täytyy perustua rakkauteen eikä älykkyyteen tms. ihmisen ominaisuuteen. Jeesukselta pyydettiin tunnustekoja ja taikatemppuja jotta ihmiset sitten muka uskoisivat, mutta heillä oli tarkoitus näkemästään päätellä onko Jeesus Jumalan Poika vai ei ja tällä päättelytaidollaan sitten pelastua. Tällaisessa tilanteessa Jeesus ei antanut mitään merkkiä.

Telkkarissa oli äskettäin haastattelussa muslimi ja kristitty yhtä aikaa. Muslimi sanoi ettei kukaan voi tuntea Jumalaa, ja niinpä hänkin matkustaa kohti jotain tuntematonta, koraanista tulkitsemiensa ohjeiden viitoittamana. Kristitty silmin nähden tunsi luojansa ja tiesi mihin oli menossa.

• ssssssssssseeeeeeeee
    • free-witch

"Uskon, että Jumala antaa itsestään tieteellisen todistuksen, jos sitä häneltä oikealla sydämellä pyytää."

Tieteen luonteeseen kuuluu, ettei tutkimuksiin vaadita mitään "oikeaa sydäntä". Kukkua siis.

• tietäjä iänikuinen

http://keskustelu.suomi24.fi/node/12969606

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alle 15 oli

Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata
      Vimpeli
      89
      2658
    2. Heh, persut = vassarit = 10,0 %

Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f
      Maailman menoa
      204
      1682
    3. Onko kaivattusi yllättänyt sinut?

Piditkö häntä toisenlaisena ihmisenä?
      Ikävä
      116
      1610
    4. Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!

Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois
      Suomalaiset julkkikset
      41
      1471
    5. Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla

Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v
      Ikävä
      64
      1242
    6. Juhannusterveiset kaivatulle

Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻
      Ikävä
      76
      1015
    7. Kaupunki osti Absin

Nyt vaan yrittäjiä kaivataan
      Haapavesi
      56
      979
    8. Rakastan sinua

Kohta sanon tämän livenä, älä pelästy.
      Ikävä
      74