syyllistynyt samaan mistä teitä arvioin..
Noin 20 vuotta sitten eräs mies hakkasi minut. Olen tänään kuolinpesässä hänen suhteensa, koska meillä on yhteinen lapsi.
Se ei tiennyt silloin että olin manaaja-kirjasta lukenut että hänen tyylinsä vääntää pää nurin niskoin olis suoraan siitä kirjasta.
Sen rajun pahoinpitelyn jälkeen koin pyhän hengen. Eli tästä kirjoitan.
Se ei olllut pyhä henki.
Luulin silloin, 19-vuotiaana että ansaitsin kaiken ja jumala oli hakkaajani puolella.
Että näin.
Olen nimittänyt jumalaa sadistiksi ym.kun en ole ymmärtänyt että kokemukseni pyhästä hengestä oli vain sielullisuutta.
Minä koin monta vuotta että pyhä henki tahtoi että minua kuritetaan eli että mies hakkaa minut, koska petin miestäni.
Miehen motiivi hakata minut oli se että petin häntä. Se oli totta.
Agnostismi/ateistisuus on ainoa suojani.
Olen itse
6
66
Vastaukset
- einoarmas
Mitä tällä haluat sanoa, kerrot menneestä kun meillä muillakin on menneisyys ja sen kanssa on tultava toimeen
- Arto T
Tuo on koskettava aloitus ja täytyy kysyä miten aiot nyt jatkaa eteenpäin?
En tiedä...
- hellari...
Miehen hakkaamisen syynä oli inhimillinen viha, jota sielunvihollinen terästi. Ei Jumala vaikuta että rangaistaan väkivallalla. Ei se ole Uuden testamentin opetus. Jumalakin olisi halunnut armahtaa ja antaa anteeksi. Ei ihme, että sieluasi on painanut vuosia vaikea trauma.
Jospa lopulla nyt saat asian käsiteltyä ja totuus saa hoitaa ja tehdä sinut vapaaksi.
- trivia
Aloittajalle rohkeutta avauksestaan.
hellari...:
"Ei Jumala vaikuta että rangaistaan väkivallalla. "
Kaikkivaltias- ja -näkevä tiesi, että hakkaaminen oli väärin mutta katsoi vierestä.
Jumala ei ole kaikkivaltias jos salli pahoinpitelyn. Jos salli sen tietoisesti, hän on sadisti.
Jos Jumala ei voinut estää pahaa tekoa, hän ei ole kaikkivaltias.
Joko niin tai näin. Molemmin päin ei kuvio sovi yhteen.
Uskon että aloittaja pärjää. Muutakaan vaihtoehtoa ei ole. Tapaus ei lähde pois mielestä joten se matkustaa mukana mutta sille ei enää saisi antaa valtaa.
Tsemppiä.- hellari...
En ota kantaa noihin eipäs juupas- väittelyihin. Ihmisellä on ruumis, sielu ja henki. Ei varmaan haittais, jos aloittaja juttelisi kokemuksestaan ihan psykiatrian ammattilaisen kanssa. Uskovaisen voin tätäkin apua suositella samoin kuin kehotan fyysisesti sairasta menemään lääkäriin. Triviallakaan ei paljoa neuvoja heru, miten sitten uskomaton voi tällaisessa pulassa oloansa helpottaa. Luulen että aloittaja on noita keinoja jo vuosien varrella yrittänyt soveltaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod172071Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2281684Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3021167- 65929
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai53885- 39824
Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?
Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.53795J miehelle viesti menneisyydestä
On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e31686Valitse, kenen kanssa seurustelet
Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan273653Paikat tapeltu
Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh33622