Olen itse

syyllistynyt samaan mistä teitä arvioin..

Noin 20 vuotta sitten eräs mies hakkasi minut. Olen tänään kuolinpesässä hänen suhteensa, koska meillä on yhteinen lapsi.

Se ei tiennyt silloin että olin manaaja-kirjasta lukenut että hänen tyylinsä vääntää pää nurin niskoin olis suoraan siitä kirjasta.

Sen rajun pahoinpitelyn jälkeen koin pyhän hengen. Eli tästä kirjoitan.

Se ei olllut pyhä henki.

Luulin silloin, 19-vuotiaana että ansaitsin kaiken ja jumala oli hakkaajani puolella.

Että näin.

Olen nimittänyt jumalaa sadistiksi ym.kun en ole ymmärtänyt että kokemukseni pyhästä hengestä oli vain sielullisuutta.

Minä koin monta vuotta että pyhä henki tahtoi että minua kuritetaan eli että mies hakkaa minut, koska petin miestäni.

Miehen motiivi hakata minut oli se että petin häntä. Se oli totta.

Agnostismi/ateistisuus on ainoa suojani.

6

54

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • einoarmas

      Mitä tällä haluat sanoa, kerrot menneestä kun meillä muillakin on menneisyys ja sen kanssa on tultava toimeen

    • Arto T

      Tuo on koskettava aloitus ja täytyy kysyä miten aiot nyt jatkaa eteenpäin?

    • En tiedä...

      • hellari...

        Miehen hakkaamisen syynä oli inhimillinen viha, jota sielunvihollinen terästi. Ei Jumala vaikuta että rangaistaan väkivallalla. Ei se ole Uuden testamentin opetus. Jumalakin olisi halunnut armahtaa ja antaa anteeksi. Ei ihme, että sieluasi on painanut vuosia vaikea trauma.
        Jospa lopulla nyt saat asian käsiteltyä ja totuus saa hoitaa ja tehdä sinut vapaaksi.


    • trivia

      Aloittajalle rohkeutta avauksestaan.

      hellari...:
      "Ei Jumala vaikuta että rangaistaan väkivallalla. "

      Kaikkivaltias- ja -näkevä tiesi, että hakkaaminen oli väärin mutta katsoi vierestä.
      Jumala ei ole kaikkivaltias jos salli pahoinpitelyn. Jos salli sen tietoisesti, hän on sadisti.
      Jos Jumala ei voinut estää pahaa tekoa, hän ei ole kaikkivaltias.
      Joko niin tai näin. Molemmin päin ei kuvio sovi yhteen.

      Uskon että aloittaja pärjää. Muutakaan vaihtoehtoa ei ole. Tapaus ei lähde pois mielestä joten se matkustaa mukana mutta sille ei enää saisi antaa valtaa.
      Tsemppiä.

      • hellari...

        En ota kantaa noihin eipäs juupas- väittelyihin. Ihmisellä on ruumis, sielu ja henki. Ei varmaan haittais, jos aloittaja juttelisi kokemuksestaan ihan psykiatrian ammattilaisen kanssa. Uskovaisen voin tätäkin apua suositella samoin kuin kehotan fyysisesti sairasta menemään lääkäriin. Triviallakaan ei paljoa neuvoja heru, miten sitten uskomaton voi tällaisessa pulassa oloansa helpottaa. Luulen että aloittaja on noita keinoja jo vuosien varrella yrittänyt soveltaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      310
      7041
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2154
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1591
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      26
      1403
    5. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      71
      1117
    6. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      111
      1113
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      329
      989
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      833
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      47
      818
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      274
      777
    Aihe