Anna esimerkki uskonkuuliaisuudesta Jeesuksen nimeä kohtaan. Tämä ei ole Jumalan tahtoa vastaan rikkovaa syntiä .
Anna esimerkki epäuskonkuuliaisuudesta Jeesuksen nimeä kohtaan. Tämä on Jumalan tahtoa vastaan rikkovaa syntiä vaan hyvä asia totella Jumalaa.
http://www.youtube.com/watch?v=5DYkA-sK7aY
Asia tuli mieleen kun Eino luki Raamattua ihan tuossa alussa mainitaan uskonkuulisuus Jeesuksen nimeä kohtaan. Ilmeisesti Raamattu kansalle. Koitin eilen katsella Malmin prismasta muuten Raamatu kansalle teosta kun olen siitä kuullut hyvää puhetta mm. Leo Meller sanonut että se on hengelliselle viisaudelle tau ymmärrykselle, en muista varmuudella ku min sanoi, olevan erittäin hyvän kirjan.
Itse luen parjattua 1992 käännöstä. Olen siellä kyllä huomannut tarkoituksellista tai tarkoituksetonta hommaa mm. Seurakunnasta alkuperäiskielellä puhutaan kirkosta. Eihäm siinä mun kannalta muuta mutta haluan lukea tarkkaan käännettyä Raamattua. Jos kenellä olisi neuvoa mistä saiisn ostaa Raamatun kansalle niin hyvä olisi, en netin kautta osta vaan suoraan paikan päältä alueena Mellunmäki - Itäkeskus- Käpylä- Malmi ja kaikki paikat näiden paikkojen muodostaman kuvion sisällä.
Einolle erikoiskiitos kun ei ole sitä kiusalliseksi kokemaani häiritsevää musiikkia soimassa tässä taustalla.
Uskonkuuliaisuus, epäuskonkuuliaisuus
Lampunjalka hki
0
62
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2006148Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442857- 442317
- 932079
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382021Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2311427- 771402
Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa3031387Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131326Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j61256