Uskonkuuliaisuus, epäuskonkuuliaisuus

Lampunjalka hki

Anna esimerkki uskonkuuliaisuudesta Jeesuksen nimeä kohtaan. Tämä ei ole Jumalan tahtoa vastaan rikkovaa syntiä .

Anna esimerkki epäuskonkuuliaisuudesta Jeesuksen nimeä kohtaan. Tämä on Jumalan tahtoa vastaan rikkovaa syntiä vaan hyvä asia totella Jumalaa.

http://www.youtube.com/watch?v=5DYkA-sK7aY

Asia tuli mieleen kun Eino luki Raamattua ihan tuossa alussa mainitaan uskonkuulisuus Jeesuksen nimeä kohtaan. Ilmeisesti Raamattu kansalle. Koitin eilen katsella Malmin prismasta muuten Raamatu kansalle teosta kun olen siitä kuullut hyvää puhetta mm. Leo Meller sanonut että se on hengelliselle viisaudelle tau ymmärrykselle, en muista varmuudella ku min sanoi, olevan erittäin hyvän kirjan.

Itse luen parjattua 1992 käännöstä. Olen siellä kyllä huomannut tarkoituksellista tai tarkoituksetonta hommaa mm. Seurakunnasta alkuperäiskielellä puhutaan kirkosta. Eihäm siinä mun kannalta muuta mutta haluan lukea tarkkaan käännettyä Raamattua. Jos kenellä olisi neuvoa mistä saiisn ostaa Raamatun kansalle niin hyvä olisi, en netin kautta osta vaan suoraan paikan päältä alueena Mellunmäki - Itäkeskus- Käpylä- Malmi ja kaikki paikat näiden paikkojen muodostaman kuvion sisällä.

Einolle erikoiskiitos kun ei ole sitä kiusalliseksi kokemaani häiritsevää musiikkia soimassa tässä taustalla.

0

106

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sannan kirja USA:n bestseller!

"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä
        Maailman menoa
        212
        12007
      2. Oikeistolainen luki Med mod att leda : en biografi

...ei tykänny Sanna Marinista
        Maailman menoa
        29
        8238
      3. Metsäalan rikolliset

Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.
        Sotkamo
        60
        6398
      4. Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"

Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..
        Maailman menoa
        178
        5329
      5. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
        Maailman menoa
        58
        5020
      6. Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata

Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai
        Maailman menoa
        52
        4548
      7. Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi

Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas
        Maailman menoa
        121
        4472
      8. Missä vaiheessa

Päätit luovuttaa suhteeni?
        Ikävä
        123
        3998
      9. Juuri muiston ne

Rakastuneet katseesi. Huh
        Ikävä
        83