Salilla juteltiin kaverin kanssa naisten voimanostosta niin hän sanoi että Suomessa on nainen joka kyykkää ja vetää pitkälti yli 200kg,penkkitulosta hän ei muistanut mutta kyllä senkin täytyy olla yli 150kg.Painoluokka on alle 100kg.Ei taida ihan tavallisella ruokavaliolla saada aikaan tuollaisia tuloksia.Nimeä ei sanonut mutta kysyn täältä.Vastauksia kiitos,muuten häviän vedon.
Naisten voimanosto
8
2448
Vastaukset
- hmmmm
No kukaan suomalainen nainen ei penkkaa 150kg siis jos raw-tuloksista puhutaan.. Kati Luoto ja Anna Khudayarov taitaa olla kovimmat penkkaajat ja molemmat punnertaa sinne 130-140 väliin.. Maastavedos kyllä löytyy useampi 200kilon vetäjä ihan rawina ja kaippa kyykyssäki jonkilaisen pyllistyksen joku on 200 kilolla tehny raakana.. mutta mikä on sitte pitkälti yli? kukaan nainen ei maastavedä suomes lähellekkä 250 kiloa.. ja eipä noi naiset kilpaile kisoissa missä doping testejä tehtäisiin,joten siitäki voi jotain johtopäätöksiä vetää ;)
- joku jannu
Katariina Nokua on kyykännyt ensimmäisenä naisurheilijana 200kg raakana sarjaan 84kg. Anni Vuohijoki taasen veti ensimmäisenä naisena maasta 200kg raakana.
Molemmat tulokset tältä syksyltä voimanostoliiton kisoissa.
Noihin ammattilaisten touhuihin en ota mitään kantaa.- jannu 2
Joku jannu kertoi oleellisen. Voimanostoliitossa eli ainoassa virallisessa lajiliitossa urheilevat nostajat ovat useammat dopingtestit selvittäneet ja siis sitoutuneet antidopingsääntöihin, eli voivat kutsua itseään urheilijoiksi. Tuo Annin 200 kg:n veto sarjaan 72 kg on kova saavutus.
On voimanostoliiton kisoissa 400 kg:n yhteistulos ja 105 kg:n penkki puhtain keinoin urheilevalta 16-vuotiaalta, useampaan kertaan testatulta ja tytöltäkin hyvä tulos. (www.livescoresheet.com-sivuilta löyty kaikkien antidopingiin sitoutuneiden suomalaisten voimanostajien tulokset).
- Keijoeijo
Anna käyttää aineita enemmän kuin lääkäri määrää. Kukaan nainen penkistä kilpailussa työnnä 142kg ja kyykystä saa 240 ilman anabolisia. Toki lahjoja pitää olla ja kovaa treenata tulosten eteen mutta noi tulokset ei tule ilman aineita. Joskus Anna sanoi iltalehden nettisivuilla anabolisille terveydellisistä syistä ei. Tänään tilanne on eri. Jokainen meistä tekee omat ratkaisut.
- Anonyymi
Anna khudauarov on vain niin lahjakas huomaan että heikot miehet kateuksissaan vähättelevät kovalla harjoittelulla saatuja tuloksia.Oikeassa painonnostossa on tiedossa erittäin vahvoja nostamia esim meri Ilmarinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anna khudauarov on vain niin lahjakas huomaan että heikot miehet kateuksissaan vähättelevät kovalla harjoittelulla saatuja tuloksia.Oikeassa painonnostossa on tiedossa erittäin vahvoja nostamia esim meri Ilmarinen.
Niinpä. Lahjakkuus näkyy leukaperissä asti ja jopa ääni on madaltunut...
- Anonyymi
Kertokaa vielä niiden nimet, jotka nostavat raakana OIKEALLA nostotekniikalla jalat kapeana eikä hupiliittojen sallimilla sammakkonostoilla (kyykyssä ja vedossa jalat leveänä kuin Turun moottoritie, ja penkissä selkä kaarella u-kirjaimen muotoisena) joissa kaikissa vähenee nostomatka yli puolella (penkissä ehkä vielä paljon enemmänkin). Voisi voimanostajillakin vähetä vammat huomattavsti, kun panostettaisi kunnon nostotekniikoihin. Vai eikö voima riitä?
- Anonyymi
Kuolleet luut
1 Herran käsi tuli minun päälleni ja vei minut pois Hengessä ja laski minut keskelle laaksoa, joka oli täynnä luita. Ezek.3.12Ezek.3.22
2 Hän kuljetti minua kaikkialla, niiden ympärillä ja minä näin, että niitä oli hyvin paljon pitkin laaksoa ja että ne olivat hyvin kuivia.
3 Hän kysyi minulta: ”Ihmislapsi, voiko näistä luista tulla eläviä?” Minä vastasin: ”Herra, Herra, sinä sen tiedät.”
4 Hän sanoi minulle: ”Profetoi näistä luista ja sano niille: Kuivat luut, kuulkaa Herran sana!
5 Näin sanoo Herra, Herra, näille luille: Katso, minä annan teihin tulla hengen, ja teistä tulee eläviä. Gen.2.7Ps.104.30
6 Minä kasvatan teihin jänteet ja lihan, peitän teidät nahalla ja annan teihin hengen. Niin teistä tulee eläviä, ja te tulette tietämään, että minä olen Herra.”
7 Minä profetoin niin kuin minua oli käsketty. Profetoidessani kuului ääntä, kuului kolinaa, ja luut lähenivät toisiaan.
8 Minä katselin niitä ja näin, kuinka niihin kasvoi jänteet ja liha, ja niiden päälle tuli nahka. Niissä ei kuitenkaan ollut vielä henkeä.
9 Herra sanoi minulle: ”Profetoi hengestä. Ihmislapsi, profetoi ja sano hengelle: Näin sanoo Herra, Herra: Tule, henki, neljältä tuulelta ja puhalla näihin surmattuihin, että he heräisivät eloon.”
10 Minä profetoin niin kuin hän oli minua käskenyt. Silloin surmattuihin tuli henki; he heräsivät eloon ja nousivat jaloilleen. Heitä oli hyvin suuri joukko.
11 Herra sanoi minulle: ”Ihmislapsi, nämä luut ovat koko Israelin heimo....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1591394Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491205Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä241159Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111090- 1261051
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307957- 42929
- 72895
- 73879