Asunnottomuuskin uhkaa?
Mitä se itkee. Onkohan kaikista ennustuksistaan kirjoittanut virallista kuittia, ihan kaikista? On oletettavaa että tuloja on salattu velkojilta voutia myöden kun on pitänyt elää leveää ja loistokasta elämää. Suomen ulosottolaki nyt on sellainen, että se otetaan, mikä on määrätty otettavaksi. Pulinat pois.
Claudia Eve itkee kohtaloaan.
25
3744
Vastaukset
- 11+18
Eipä itkenyt rahanmenoa kun laitettiin Tallinnassa 6-desiset J-kupit
- KELANsossun TÄDIT
Naikkosella on jo liian monta nim,eä käytössään ja lapsia eri miesten kaa.kuka maksaa menot ku lapsilisät loppuvta 17 vuotiaana.??
- gjbfg
Tuollaisia nuo ennustaja eukot ovat. Kusettavat ihan kaikkia! Niin kuin tämä palstalla huseeraava Railikin. Lieköhän silläkin laskut piikissä?
Ketä olen kusettanut? Jos jollain Johannan huu-haa-ennustajalla on sama etunimi, niin ei se tarkoita, että se ennustajaeukko olen minä. Noi tollaset ennustajat voisi laittaa kuuta kiertävälle radalle ennustelemaan ja puhumaan paskaa toisilleen. Huijareita ja valehtilijoita ne ovat, kuten sinäkin ja käyttävät häikäilemättömästi hyväkseen ihmisten sairauksia ja ahdinkoja.
Ja kyllä luottotietoni ovat kunnossa. Yhtäkään laskua ei ole "piikissä", vaan maksan ne aina, kun postilaatikkoon tulee (siis etuajassa).- Iithhsss
RailiSuominen kirjoitti:
Ketä olen kusettanut? Jos jollain Johannan huu-haa-ennustajalla on sama etunimi, niin ei se tarkoita, että se ennustajaeukko olen minä. Noi tollaset ennustajat voisi laittaa kuuta kiertävälle radalle ennustelemaan ja puhumaan paskaa toisilleen. Huijareita ja valehtilijoita ne ovat, kuten sinäkin ja käyttävät häikäilemättömästi hyväkseen ihmisten sairauksia ja ahdinkoja.
Ja kyllä luottotietoni ovat kunnossa. Yhtäkään laskua ei ole "piikissä", vaan maksan ne aina, kun postilaatikkoon tulee (siis etuajassa).Heti pitää rääpiä päätään kun puhutaan Railista.
Eiköhön porukat tarkoita sitä ennustajaa, josta puhutaan usenkin, ei aina ole sinä ja sun juttus kysymyksessä.....
Vaikka niin luuletkin ja toivotkin. Iithhsss kirjoitti:
Heti pitää rääpiä päätään kun puhutaan Railista.
Eiköhön porukat tarkoita sitä ennustajaa, josta puhutaan usenkin, ei aina ole sinä ja sun juttus kysymyksessä.....
Vaikka niin luuletkin ja toivotkin.Suora lainaus: "Tuollaisia nuo ennustaja eukot ovat. Kusettavat ihan kaikkia! Niin kuin tämä palstalla huseeraava Railikin. Lieköhän silläkin laskut piikissä?"
Huseeraako täällä palstalla jokin muukin Raili, kun minä? En ole huomannut.- Ai, ainoa vai ????
RailiSuominen kirjoitti:
Suora lainaus: "Tuollaisia nuo ennustaja eukot ovat. Kusettavat ihan kaikkia! Niin kuin tämä palstalla huseeraava Railikin. Lieköhän silläkin laskut piikissä?"
Huseeraako täällä palstalla jokin muukin Raili, kun minä? En ole huomannut.Huseraa tuksuun liittyvissä ennustusjutuissa.
Sehän sille ennustaa.
Itse olet sanonut ettet ennusta. - eikoskaankun ei
RailiSuominen kirjoitti:
Ja kyllä luottotietoni ovat kunnossa. Yhtäkään laskua ei ole "piikissä", vaan maksan ne aina, kun postilaatikkoon tulee (siis etuajassa).Anna olla kun nämä ns.ennustajat lupaa maat ja taivaat kun maksat siitä hölynpölystä?Laskuthan on maksettava eikös juu lauloi minun veteraani iskä ja mitä nämä nykyakat valittaa kaikesta?Äiti hommaa lapsillensa asunnon eikä rieku juorupalstoilla?Näin se menee ja suomalaiset naiset tekee näin mutta onhan vajaita kun ekaks mammalle silikoonit ja voi helvetti.
- ihan oikein pihalle
eikoskaankun ei kirjoitti:
Anna olla kun nämä ns.ennustajat lupaa maat ja taivaat kun maksat siitä hölynpölystä?Laskuthan on maksettava eikös juu lauloi minun veteraani iskä ja mitä nämä nykyakat valittaa kaikesta?Äiti hommaa lapsillensa asunnon eikä rieku juorupalstoilla?Näin se menee ja suomalaiset naiset tekee näin mutta onhan vajaita kun ekaks mammalle silikoonit ja voi helvetti.
Julkkis-BB-tähdeltä asunto alta - lopetti myös uransa!
8.10.2014
Asiasanat: BB, Big Brother, Claudia Eve, 2014, selvänäkijä, asunto
Julkkis-BB:stäkin tutuksi tullut selvänäkijä Claudia Eve ei ole enää selvänäkijä.
-Lopetin kokonaan. Se oli erään aikakauden loppu. Olen pyhittänyt elämäni lapsille, hän sanoo painetun Hymy-lehden avoimessa tilitysjutussaan.
Myös Claudian ongelmallisessa suhteessa pienten lastensa isään, Jarkko Eveen, on tapahtunut muutos. Parin lapset olivat kesällä isänsä luona vierailulla, kun aiemmin mies ei ole halunnut tavata poikiaan.
Claudia on lopettanut alkoholinkäytön ja tupakoinnin, muutoksia siis riittää. Mutta ei ainoastaan hyviä:
-Vuokra-asuntomme menee myyntiin. Häätöä emme ole saaneet, nainen kiistää. Nyt perhe etsii asuntoa Helsingin keskustasta, mutta Claudia saattaa palata myös Tampereelle.
Hymyn painetussa lehdessä Claudia tilittää mahdottomaksi muuttuneesta asumiskuviostaan helsinkiläistaloyhtiössä. Rikosilmoituskin on kuviossa mukana…
ääöllöä
Toi asunto sijaitsee kampissa ja on Lapinrinteen ja Lapinlahdenkadun risteyksessä. Osaketalo.
Siellä ei vissiin ole katsottu hyvällä noiden mahdollista sikailua. Jos siellä on 5 kakaraa riehumassa, niin en epäile yhtään että menee pinna.
Muulla keinoo, ei helpoiten saa tuollaista pois asunnosta kuin sanoo, että menee myyntiin tai oma perhe tulee asumaan, silloin ei nojailla asunnossa yhtään pidempään.....
onkohan sillä vuokratkin maksamatta????
Ruma kuin mikä se talo, eikä ainakaan nyt ole mitään myynnissä........
- Kysyn vaan
" Työttömyys ja kolmen pienen lapsen yksinhuoltajuus olivat omiaan ajamaan minutkin taloudelliseen ahdinkoon ja syöksykierteeseen. Siinä kierteessä olen ollut 20 vuotta." kirjoittaa Claudia. Vähän myöhemmin: "Toimin 17 vuotta yrittäjänä." Wikipedian tietojen mukaan Claudia on aloittanut täyspäiväisenä selvänäkijänä vuonna 1995. Ei hän nyt kovin pitkään ole ehtinyt olemaan työttömänä.
"Minä velkaannuin olosuhteiden pakosta. En ole harrastanut pikavippejä ja jättänyt isoja pankkilainoja tai henklökohtaisia velkojani maksamatta. "
Miten sitten ihminen saa maksuhäiriömerkinnän ja ulosotosta löytyy 260 000 euroa velkaa?- Luuseri se on
Olosuhteiden pakosta parisataatonnia, juu......
Jessus, mitä soopaa jauhaa.
Hyin on ollut varaa ostailla milloin mitäkin ja laittaa silareita.
Luuseri valittaja koko huijari ennustaja.....
On oikeastikin velkaantuneita, jotka edes yrittävät maksaa velkansa, tää urpo ei niihin kuulu....
Luulis eävän jo kakaralauman lapsilisilläkin...mihis se rahamäärä on kadonnut??? - katso ulos?
Työttömyys ei tee ihmistä velalliseksi?Jos joku on 20 ollut kierteessä niin ei ole ollut tahtoa edes päästä eroon ulosotoista!!!Minä entisenä yrittäjänä sain paukun kun tuli velkojat mutta pakko se on yrittää eikä vanhempi voi ajatella ainoastaan itseään että onko silikonit hyvin ja tekohaiven paras
- olet aivan oikeassa
katso ulos? kirjoitti:
Työttömyys ei tee ihmistä velalliseksi?Jos joku on 20 ollut kierteessä niin ei ole ollut tahtoa edes päästä eroon ulosotoista!!!Minä entisenä yrittäjänä sain paukun kun tuli velkojat mutta pakko se on yrittää eikä vanhempi voi ajatella ainoastaan itseään että onko silikonit hyvin ja tekohaiven paras
Ihan totta!
On 20 vuotta ollut aikaa selvittää velkojaan, niin kakaralauman menot, tissit ja tekotukka ajaa edelle.
On se kumma, kun tulojen alentuessa, menoja ei osata suhteuttaa uusiin tuloihin.
Helkkari kun pistää vihaksi, niin on itse kukin joutunut jopa asuntolainaa lyhentämään vaikka on ollut työtön. Sitten ei shoppailla eikä varsinkaan implantteja, vaan karsitaan kaikki minimiin, että saa laskut maksettua.
vinkuu nyt mediassa, tuskin maksaa ikinä velkojaan........petaa nyt vain asiaa etukäteen. Sanokaa mun sanoneen. Pitää kovaa meteliä itsestään, mutteisiksi, että tekisi asialleen jotain hyödyllistä...
Täys luuseri huijari toi akka. Eipä osannut ennustaa omaa tuomiotakaan :)
sellainen selvännäkijä täti.
- Suuri nauraja
Claudia Eve on vi-tun naurettava ulosottovelkainen luuseri!!! :-):-):-)
- ghjff
Hulluimpia ovat ne, jotka ostavat tuollaisten luusereiden "palveluja".
- hymystä napsittu
Tosi selvännäkijä, kun ei omaa tuomiotakaan osannut "nähdä".
IS: Selvänäkijä Claudia Evelle tuomittiin vankeutta!
17.6.2014
Asiasanat: Claudia Eve, Pia Polviander, Jarkko Eve, Dingo
Selvänäkijä Claudia Evenä tunnettu nykyisin Pia Polviander -nimellä kulkeva selvänäkijä on tuomittu Satakunnan käräjäoikeudessa puolen vuoden vankeusrangaistukseen törkeästä kirjanpitorikoksesta.
Tuomio on määrätty ehdollisena.
Asiasta kertovan Ilta-Sanomien mukaan kyseessä on Dingo-yhtyeen keikkamyynnin epäselvyyksistä, kun yrityksen kirjanpito ja tilinpäätös laiminlyötiin vuosina 2006-2008.
Ilta-Sanomien mukaan Claudia Even ex-aviomies, Dingossa vaikuttanut Jarkko Eve sai 10 kuukauden ehdollisen tuomion samasta rikoksesta.
- ryysyranta
Koska sillä on tupa täynnä ipanoita, ei se lumihankeen joudu. Kaupunki antaa sille vuokraneliön ja kaikki tuet. Ei lapsia lähetetä taivasalle.
Claudia kerää nyt säälipisteitä, jospa jostain suunalta tulisi keikkaa. Pakkohan sen on tyhjätaskuna itseään jotenkin mainostaa.- kristallipallit?
Tyypillinen manne naikkonen.? Eikös ole tehnyt niitä salaisia hotellivastaanottojaankin? Joissa ei miehet kuitteja kaipaile,
- uusiaaalkuuu
kristallipallit? kirjoitti:
Tyypillinen manne naikkonen.? Eikös ole tehnyt niitä salaisia hotellivastaanottojaankin? Joissa ei miehet kuitteja kaipaile,
Claudia eikös vaihtanut oikein nimensä kun jarkon sai siittäjäks?Oliskohan kannattanut ottaa selville onko isä edellisille lapsille mutta eihän nainen kun pentu pervuosi ja nyt on tulos?Eikö se kristallipallo näyttäny että seiskan sivuille jos tulis sympatiaa ja seiska maksaa kun tissit ja pee näytille.
- 44..................
Ei ole jättänyt henk.koht. velkojansa..
Puhuisi nyt vaan totta on nimittäin velkaa monille vippejä. - oksettavaa luettavaa
Hei sinä törkykirjoittaja (juu, jokainen teistä) - mitä jos katsoisit peiliin? Löytyykö sieltä virheetön, täydellinen ihminen?
- katso peiliin vaan
Ei ole ainakaa tuollaisia summia plakkarissa.
että, kyllä juu löytyy.
menot ollaan osattu suhteuttaa tuloihin, myös työttömänä. - "törkykirjoittaja":)
katso peiliin vaan kirjoitti:
Ei ole ainakaa tuollaisia summia plakkarissa.
että, kyllä juu löytyy.
menot ollaan osattu suhteuttaa tuloihin, myös työttömänä.Sama täällä. Olen hoitanut asiani ja sosiaalisen elämän jo neljänkymmenen vuoden ajan ja puhtain paperein jäin eläkkeelle. Olen ennustanut, että jos luuseroi ja on epärehellinen, joutuu vaikeuksiin.
Lapsetkin sain maailmalle, velattomina vaikka elämän saatossa on ollut tarjouksia (pankkienkin taholta) ja mahdollisuus jopa ylivelkaantua. Mutta siinä vaiheessa elämä on pitänyt suhteuttaa sen hetkiseen uomaansa ja jatkaa vaikka niukoin eväin ja on, toki on ollut hieman tiukkaakin joinakin aikoina. Mutta onnistunut mahalasku eläkkeelle on ikäänkuin kiitos ja palkinto hyvin suoritetusta elämästä.
- Ei hyvää päivää
Joko Claudian asuntoasia on kunnossa, kun hänellä on aikaa kirjoitella blogiinsa pitkiä vuodatuksia mm. häntä ärsyttävistä romanian kerjäläisistä? Hän luennoi muille, miten pitää olla vastuussa kirjoittelustaan ja miten vihapuhe netissä on tuomittavaa. Eve voisi itsekin yrittää kirjoittaa seuraavaksi jostakin positiivisesta aiheesta ja myönteiseen sävyyn.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2251588- 371449
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊621288Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!731280- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?761189Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031173- 541008
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18992Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per179883