VERTAL OY

HYVÄUSKOINEN

VAROKAA TILAAMASTA TÄLTÄ FIRMALTA MITÄÄN NS. ILMAISTUOTTEITA= NE OVAT MAKSULLISIA VAIKKA TOISTA LUVATAAN.

16

1003

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ffffffffffffff

      Jos mikään firma tarjoaa jotain ilmaiseksi, se on aina huijaus. Onko oikeasti aikuisia, jotka eivät tiedä tätä?

    • Pillerisota alkoi

      ÄLKÄÄ TILATKO MITÄÄN TÄLTÄ FIRMALTA !

    • JaakkoParviainen

      SAMAA MIELTÄ. FIRMA ON AMMATTIMAINEN PETKUTTAJA. LASKUTUKSENKIN HOITAA VARMUUDEN VUOKSI TOINEN SAMANLAINEN, JOTTA SELVITTELEMINEN ON MAHDOLLISIMMAN VAIKEAA. VIESTEIHIN EI VASTATA

    • jille

      MelatonMax pillereitä kaupataan tyylillä 2 kk ilmaiseksi muumimuki 0 €. Todellisuudessa tilaus maksaa 180 €, sillä tilausehtoihin on piilotettu pommi: tilaus kestää 9 kk ja maksaa 180 €. Perintätoimisto on valittu valmiiksi. Jos päätät, että et pidä tuotetta, kun totuus selviää, joudut maksamaan tuotteiden palautuskulut, myös sen muumimukin, sillä yhtiöllä ei ole mitään sopimusta postin kanssa. Yhtiö ilmoittaa vain postilokeron. Tämä on tyyppilinen huijaus, josta saamme pian lukea iltapäivälehdistä, kun hölmöt itkevät rahojensa perään. Ilmeisesti pillerinsyöjät ovat helppoja uhreja. Tuotteen väitetään olevan Suomessa valmistettu. Olisi mukavaa, jos joku, joka tietää tuotteen valmistajan, laittaisi asiasta kommentin.

    • Juhope

      Kukahan tutkituttaisi tämän petkuttajafirman tabletit. Meille niistä ei ollut mitään hyötyä. Uskon niiden olevan pelkkää perunajauhoa ja Suomilippu on myös petkutettu. Firma, jonka toimintaperuste on pettää käyttäjänsä tuskin tekee mitään oikein.

    • höynäytetty

      Hei, minä erehdyin myös ns. "ilmaistilauksesta" jota mainostivat sähköpostiini. Lasku tuli kuitenkin perään ja perintäkulut. Olen ollut kumpaankin yhteydessä, mutta näyttää siltä ettei firma ole missään vastuussa harhaanjohtavasta mainoksestaan eli maksettava on, mutta aion taistella viimeiseen asti, olen ollut jo yhteydessä kuluttaja-asiamiiheen - katsotaan miten käy?

    • ketuttaa

      Sama juttu täällä. Tilasin tuotteet mutta palautin ne ja silti sain laskun ja perintä Svean kimppuun. Olen ollut kumpaakin yhteydessä...olet tehnyt valituksen Vertal Oy, melatonin.fi ja nyt heidän asiakaspalvelu nimensä on muuttunut limone.net nimiseksi. Taistelen....en maksa.

      • haisee

        Hei kohtalotoveri!

        minä kans erehdyin ja nyt on valitus vetämässä kuluttajariitalautakunnassa. En maksa suosiolla, on nimensäkin vaihtanut useaan kertaan.


    • tarja1961

      Joo, tuli kans tilattua vihreetäkahvia, mutta palautin ne määräaikaan mennessä ja tein sähköpostissa 1åilmoituksen peruutuksesta. Tää tapahtu viime syyskuussa. Nyt sielt tuli taas tänään viestiä etten muka ole palauttanu, vaik on kaikki viestit sun muut näyttää. Kuluttaja asiamieheen vaan yhteyttä. Älkää siis hyvät ystävät tilatko sieltä mitään ja sana kiiriin kaikkialle.

    • Jammuli

      OLKAA KOVANA! SAIN TOISEN PILLERIPUSSIN PALAUTETTUA MUUTAMAN KUUKAUDEN MYÖHÄSSÄ!

      • eisku

        mikä on palautusosoite


    • JARPPI19

      MELATONIN:FI ON NÄKÖJÄÄN LOPETETTU. PETKUTTAJATY MENEVÄT MIETTIMÄÄN UUSIA ASIAKKAIDEN PETTÄMISMENETELMIÄ: VOI VAIN ARVAILLA MINKÄ NIMISIÄ TUOTTEITA ALETYAAN MYYDÄ SEURAAVAKSI. KUSIPÄÄ KUN ON KUSIPÄÄ LOPPUELÄMÄNSÄ!

    • koo2

      Sama täällä, tilasin ja palautin, olen ollut yhteydessä laskuttajaan ja Vertal oy:hyn, asia kesken, vielä en ole maksanut... Ikinä en enää tilaa mitään!

    • 165

      Meillä kävi,samoin.Tilasimme ilmaispakkauksen,tuli 2isoa pussia Melatoniinä.Lähetimme tabletit heti takaisin ja mukana olevan laskun,Nyt tuli Karhu lasku ! Onko kukaan ottanut yhteyttä poliisiin? Voiko kukaan neuvoa,miten saa yhteyden kyseiseen Firmaan!

      • höynäytetty

        Hei, se firma on muuttanut nimensä lumone.fi Minä olen antanut asian kuluttajariitalautakuntaan, en aio maksaa harhaanjohtavasta mainnonnasta. Pillerit palautin joulukuussa viestin keran ja vastaus tuli 3 kuukauden kuluttua, että olin palauttanut vain yhden pussin, onneksi säilytin postin kuitin.


      • Aaasi

        Aivan sama juttu. Mulla vaan meni vähän pitemmälle. Kun en suostunu maksaan 160,- ja risat laskua, tuli Käräjäoikeudesta haaste ja kun aloin tutun poliisin kans tutkiin asiaa tarkemmin päädyttiin tekemään rikos ilmoituksen ja saatiin tietää ettemme ole ainoat. Ei muuta ku ottakaa reilusti yhteyttä Poliisiin, niile ku tuntuu olevan tuttu juttu.
        Kun otin yhteyttä tähän firmaan ja ihmettelin 160,- laskua kun sen piti olla jotain postimaksun luokkaa, minut melkeinpä naurettiin pihalle. Enää en ko. firmaan sitten enää päässykkään. Kun otin yhteyttä perintätoimisto Sveaan ja utelin piruuttani summan nykyistä kokoa se olikin jo jotain 360,- luokkaa, sillon otin yhteyttä Polisiin ja juttu on nyt vireillä!!!


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1247
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      18
      1231
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1159
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1154
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1134
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1133
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1118
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1114
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1105
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1100
    Aihe