Moi,
Osaako museo auto harrastajat sanoa minkä arvoinen tälläinen super harvinainen Alffa prototyyppi voisi olla ja mitä kannattaa ottaa huomioon autoa ostaessa?
http://www.classicdigest.com/readers-stories/show-ad-detail/Gottlieb/169/1367
Harvinainen Bertone Alffa
4
247
Vastaukset
- uskoo ken tahtoo
tollanen super harvinainen suomessa leivottu pyydys voi maksaa ihan mitä hyvänsä muutamasta satasesta useaan tonniin.kyseinen yksilö on kuitenkin niin harvinainen prototyyppi että siitä ei ole kenelläkään mitään tietoa tai dokumentteja olemassa että se edes olisi mikään proto.ostettaessa kannattaa huomioida se että auton mikana ei tule mitään papereita joten sen kilpiin saattaminen voi olla aika työlästä.
- Prässipoika
Lienee tuonkin katiskan oikea paikka kierrätyksessä.
- näin on
Ex omistajalle arvo on jossain 11-14k€. Sä tiedät mikä sen arvo sulle voisi olla. Oma pankkitilisaldo kannattaa nyt ensiksi ottaa huomioon. Järki on varmaan jäänyt jo matkalle. Toivottavasti omistat isot tasaiset pellot.
- Anonyymi
Minua kiinnostaa sanotteko te "ber-tone" vai "bert1"?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733364Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91891Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241279- 1311088
- 1001023
- 60964
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67946Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6905- 84889
- 34820