Yaz-pillereistä taas...

minäsevain

Täällä on paljon ketjuja kyseisistä pillereistä mutta omaan ongelmaani en apua löytänyt.

Olen siis syönyt yazeja pian vuoden ja mitään sivuvaikutuksia ei ole ollut. Mutta nyt olen havainnut, että joka toiset kuukautiset tulevat etuajassa (joskus jopa jo 20. pilleripäivänä) ja joka toiset myöhässä, eli lumepillereiden jälkeen. Mistähän mahtaa johtua? Yleensä otan pillerin iltakahdeksalta, silloin tällöin on heittänyt 2-3h. Voiko sillä olla merkitystä?

Toinen asia on sitten se, että luultavasti menkkani tulevat tässä lähipäivinä taas ja etuajassa ensiviikolla olisi tarkoitus harrastaa seksiä kun nään poikaystäväni pitkästä aikaa... Voiko jo alkaneita menkkoja siirtää? Toivon niin hartaasti etteivät ne alkaisi ennen lumepillereitä.

Onko muilla ollut samanlaisia kokemuksia? Onko tämä normaalia vai kannattaisikohan vaihtaa pillerimerkkiä? Muuten olen kyllä yazeihin tyytyväinen, koska menkat eivät ole enää runsaat ja kivutkin ovat poissa.

Kiitos jo etukäteen vastauksista!

2

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minäsevain

      Joo nyt nää sit tais alkaa... Eli mun on varmaan syötävä ne lumepillerit, turha yrittää enää skipata kuukautisia..

    • lääkäriin asiaa

      Kyllä sun kannattaisi olla lääkäriin yhteydessä. Ehkä pillerimerkkiä pitää vaihtaa, jos kesken laatan tulee kuukautiset noinkin säännöllisesti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4552
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2239
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe