Hollannissa 60 pidätetty Musta Pete -juhlinnoissa
http://yle.fi/uutiset/hollannissa_60_pidatetty_musta_pete_-juhlinnoissa/7631371
"
Mielenosoittajat ottivat yhteen lapsille suunnatulla mutta rasistiseksi arvostellulla perinnefestivaalilla."
Niinpä niin.
Musta Pepe-juhla sai musta pepet raivoihinsa!! Rrrr!!!
4
106
Vastaukset
- Folio Mulder
Niin, jos vaikka jossain Afrikan maassa olisi "valkoinen John-päivä", jota juhlittaisiin, niin tuskin siellä olevat valkoiset alkaisivat nujakoimaan kantaväkeä vastaan syyttäen juhlaa rasistiseksi.
Nyt on vaan niin, että aika monilla mustilla on todella kehno itsetunto ja herkkä nahka, joka elelee sitä uhrin elämää ja valmiiksi siihen asemaan latautuneena, koska se on heille sellainen juttu, että pitää edes jollain tavoin yrittää kiivetä paremaksi kuin mitä on. Teot puhuvat puolestaan. Eivät ole saaneet itse mitään aikaiseksi kansoina. Eivät taida itse pitää omasta väristään ?
Surkuttelijoita, vieläpä nykyään väkivaltaisia ja usein saamattomia surkuttelijoita ovat ja sen kyllä huomaa kun Afrikan mannerta katsoo. - VittuMitäPelleilyä
Neegerit tuovat ongelmat mukanaan mihin ikinä keksivätkin mennä. Neegerit ovat kahdella jalalla käveleviä ongelmapesäkkeitä. Varsinkin kun niiden hyysärit ovat kertoneet, että missään ei saa olla mitään mustaa. Ei leivoksissa, makeisissa, saduissa eikä missään koska kaikki on rasismia. Mustat kengätkin on kohta rasismia. Neegeri ei edes tienyt mitä rasismi tarkoittaa ennen kuin niiden hyysärit kertoivat sen niille.
- Makuualusta-Nhagmam
Onnex mä juon maitokahvii...
- Anonyymi00004
RRRRRRRR
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial281838Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1571802Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3521565- 1471181
Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2131164Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221128- 111014
- 285995
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt4989Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49938