Huomasin aamulla, että läheisessä ojassa virtaa punaista mössöä, jonka pinnalla on öljyä. Hyi helkkari kuinka karmea näky!!!
Ojan tulee raskaan kaluston varikolta ja romuttamolta päin.
Ilmoitin havainnostani sähköpostitse ympäristökeskukseen. Saas nähdä saavatko mitään aikaiseksi.
Tehdäänkö tuollaisille mitään.
Oja täynnä ruosteista vettä ja öljyä
8
77
Vastaukset
- Jämpti näin
Meilläpäin soitetaan poliisille heti. Jos mitään ei tapahdu vuorokauteen kutsutaan paikallislehden piipertäjätoimittaja paikalle, niin heti tapahtuu. Todelliset tapaukset pitää laittaa heti käyntiin.
- kaikkialla sama
Minä olen taas pistänyt merkille että, kaikki maanteiden ja taajamien ojat ovat sitä ruosteista ja öljyistä vettä täynnä ja lisäksi se on vielä hyvin suolaista(tiesuola)
- pohjavesi
Aika paha homma, jos näin on pohjavesialueellakin.
- Jämpti näin
Röykän kylän asukas. Kertoisitko mikä on tilanne tänään.
- kukaan ei valvo
Tattarisuon/Hki ojat pohjat ovat täynnä punaista/ruskeaa mönjää.Ja on pohjavesi-aluetta.
Tarviiko ees ruveta selittämään mitä se ruskea mössö on? Öljy tietenki on huono juttu ja pitäs saada selville paljonko sitä on luontoon päässy.
- suhteellista
Voi hellanlettas sentään. Oletko nyt ihan varma, että se on öljyä? Ettei vaan olisi maa-alue rautapitoinen.
Katso vaikkapa netistä jollakin karttaohjelmalla väliä Helsinki - Tampere. Siinä on sellainen harmaa viiva......se on moottoritie. Arvaappas mikä sen ympäristökuormitus on? Ai niin sehän ei ollut sinun ojassasi. Sori.- Taas kävi käry
Voi pahus. Nyt meni hyvä vihertrolli pilalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174836
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2022597Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731687Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella291655- 241517
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon291425Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641227- 1491108
Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme81044Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42962