ja toivon että uskoani vahvistaisi......
ENKELEITÄ...onko heitä..yksin kyselen...
19
105
Vastaukset
- ommmmmmmmmmmmmm
... on on on.....
- Pienviljelija
Kuulin ystäväni työkaverin nähneen kaukaa sivusta Alavuden Sulkavankylän suunnalta katsoen 4v takaisen enkelinäyn. (eli tämä tunnettu enkelinäky Alavus-Virrat tiellä). Hän oli kuvaillut näkemäänsä voimakkaaksi valoilmiöksi jossa esiintyi myös välkehdintää. "Ilmiö" näkyi Tulijoen suunnalla, eli kuntien rajan lähellä virtain puolella. Itse uskoin jo silloin ja varsinkin nyt tuon enkelinäyn. Enkelissähän näkyi viesti siivissä kirjoitettuna, "vainiot ovat vaalenneet". Raamatussa enkelit ovat viestintuojia Jumalalta. Itse käsitän että tämä oli ilmoitus uskoville mikä aika jo on ja kehoitus/rohkaisu vielä julistaa Jumalan sanaa.
- jhjhgjgjg
Muistan tämän tapauksen ja oliko niin, että silminnäkijöitäkin oli useampia kuin yksi joka julkisestikin kertoi näkemästään? Ovatkohan muut silminnäkijät jo rohjenneet kertomaan näkemästään?
- Suunnilleen-näin
Anteeksi nyt hyvät ystävät ... ei enkeleillä ole siipiä.. Ne on taiteilijoiden kuvitelmaa .. suunnilleen samalla tavalla kuin pirulla on satvet ..
Jos niin sanottua enkeleitä (enkeli tarkoittaa sanansaattaja) niin ne ovat toisessa dimensiossa eläviä eläviäolentoja. Niitä voisi kuvailla kuin elämän heijastumaa jonkinlaisessa valossa. - omngklsl
Enkeleiden 'höyhenet' ovat hienojakoisia energiakanavia. Toisilla meistä on herkkyyttä aistia näitä. Tällaiset normaalikokemuksen ulkopuoliset asiat ovat vaikeita luonnehtia ja kuvata, ja tulokset ovat vähän likiarvoisia.
Jos ei omaa kokemusta ole, voi olla mahdoton uskoa näitä kuvauksia. Silloin nojautuu mieluummin fysikaalisesti mitattaviin suureisiin tai uskonnollisten oppijärjestelmien näkemyksiin. - ExNäkökulmaa
omngklsl kirjoitti:
Enkeleiden 'höyhenet' ovat hienojakoisia energiakanavia. Toisilla meistä on herkkyyttä aistia näitä. Tällaiset normaalikokemuksen ulkopuoliset asiat ovat vaikeita luonnehtia ja kuvata, ja tulokset ovat vähän likiarvoisia.
Jos ei omaa kokemusta ole, voi olla mahdoton uskoa näitä kuvauksia. Silloin nojautuu mieluummin fysikaalisesti mitattaviin suureisiin tai uskonnollisten oppijärjestelmien näkemyksiin.Luin miehestä joka oli tavannut enkeleitä,joilla oli hänelle sanoma.
Hänen mukaansa enkeleillä ei ollut siipiä,mutta osui varmaan lähelle tuo kertomasi "energikanavat" jotka näyttävät siiviltä.
Tuon kristityn miehen mukaan enkeillä on suojakilpi.
- ZTE
Minä uskon enkeleihin =)
Täältäkin löytyy tarinoita enkeleistä =)
http://unelmaonnellisuudesta.blogspot.fi/ - halopö_tyhmät
Uskokaa vaan, ei niitä silti ole olemassa.
Jos ne luonnon lait, joiden avulla mm. tietokone toimii, pitävät paikkansa, ei samaan tieteelliseen maailmankuvaan yksinkertaisesti mahdu jotain niin naurettavaa kuin siivekkäiltä ihmisiltä näyttäviä satuolentoja. Tajuatteko, ne ovat yhtä totta kuin joulupukki. - valitettavasti
Niitä ei ole olemassa, mutta jokainen saa tietenki uskoa ja se riittää jo hyvän olon saamiseksi. Sama pätee jumalaan.
- pienviljelijä
Yllä kirjoittaneet ovat siinä oikeassa ettei tieteelliseen maailmankuvaan mahdu uskonnolliset ja yliluonnolliset asiat. Mutta se maailmankuva onkin ihmisen puutteellisella tiedolla pikkuhiljaa kokoamaa. Tieteellisesti ymmärrettävät ilmiöt ja maailmankuva tosin laajenee koko ajan, moni yliluonnollinen asia onkin muuttunut myöhemmin luonnolliseksi. Niin käy vastakin. Ei pitäisi kiistää sitä mitä ei haluakaan ymmärtää. Tieto Jumalan olemassaolosta on syvintä inhimillisyyttä. Oikeastaan on sitten valintakysymys mihin haluaa uskoa. Siihen että on Jumala joka on oikeudenmukainen vai siihen että on oikeudenmukainen mutta myös armahtava ja anteeksiantava Jumala. Evankeliumihan on lyhyesti tämä: Jumala antoi ainokaisen poikansa ettei yksikään joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan saisi iankaikkisen elämän.
- itsnotwhatitseems
Meille kaikille on piirtynyt muistiimme voimakasta symboliikkaa. Esim. kasvojen näkemiseen et tarvitse kuin kaksi pistettä ja viivan. Ja jos viivaa käyristetään, niin hahmotat sen mielialankin... esim näin: :) :( Sama pätee enkeleihin. Meidän muistiimme on piirtynyt niiden muodot. Jos näemme tämän myyttisen olennon hahmon jossain, niin tietysti se herättää voimakkaitakin tuntemuksia. Ja jopa vahvistaa uskoa. Enkeli on kuitenkin enkeli vasta sitten kun se lentää eteemme ja sen pystyy omin silmin näkemään, että kyse todellakin on taivaallisesta siipiniekasta. Enkeleitä on nähty revontulissa, savussa, sumussa, pilvissä, varjoissa jne mutta niissä havainnoissa ne ovat esiintyneet vain enkeliä muistuttavina hahmoina. Enkeleistä kirjoitetaan uskonnollisissa teksteissä, mutta niitä ei kuitenkaan näe lentämässä taivaalla eikä sängyn päädyssä kun käyt nukkumaan. Eli sinulle jää vain se, että joko uskot tai et usko. Suomi24sen palstoilla törmäät todnäk vain uskovaisten ja ateistien välisiin väittelyihin.
- LyyrisLyllerö
Nuo uususkonnollisuuden / uushenkisyyden "enkelit" ovat demoneita, jotka tekeytyvät valo-olennoiksi, hyviksi enkeleiksi, auttajiksi ja oppaiksi. Itse Saatana tekeytyy valon enkeliksi ja hänen palvelijansa vanhurskauden palvelijoiksi, vaikka eivät ole.
- Artling
On. Mutta mistäs ne enkelit kirjoittaisivat kun niitä kerran on? Jos vaikka kertoisivat minulle vastauksen kysymykseen "Missä se venkula luuraa?" Koska siihen vastauksen haluaisin, ihan elävä ihminen.
- keskellänne
Tässähän minä olen.
- Meingott
Mihin sinä enkeleitä tarvitset?
- Toimiiiiiiii
Enkeleilta voi rukoilla asioita, ja ne toteutuu
- Muri
Enkeleitä näkevät vain sokeat.
- eiooei
Ei ole. Enkeleitä ei ole.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076992Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652089- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71176RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288992