Mietityttää?

Tietämätön

Täs on mietittävää ja toivon että jollain on ollut saman tyylistä kokemusta.... Elikkäs mulla on pien probleema... Onko kellään ollut silleen et jäännyt jonkun syyn takia 1kk pillerit ottamatta ja sen takia menkat puuttuu ? Itselläni tällä hetkel on sellain outo tilanne että 2kk sit oon ollut miehen kanssa silleen ja olen silloin syönnyt pillerit ja tuli menkat normisti mut sitten jäin 1 kk välistä kun raha tilanne ei antanut periksi pillereille ja jäi syömättä mut myös ilman miestä... Nyt mietin että mistä johtuu että ei ole tullut menkkoja... Stressiä on ollut töiden lomassa mut harvemmin se noin paljon on vaikuttanut ... Tyhmä kysymys voiks olla vai raskaana vaik viime aktista on aikaa 2 kk ja sen jälkeen on ollut menkat normaalisti? Mietin vain et pitäiskö mennä sit lääkäriin ?

1

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • päivänselvää

      Raskaustestillä selviää, oletko raskaana. Ihan ilman lääkäriä.

      Todennäköisesti et ole raskaana, koska ehkäisy on yhdynnän aikaan ollut kunnossa.

      Eikä nykyisessäkään tilanteessa ole mitä ihmeellistä. Kun nainen lopettaa ehkäisypillereiden käytön, hänen elimistönsä pitää käynnistää luonnollinen hormonituotanto. Sen käynnistäminen voi kestää monta kuukautta. Joillekin kuukautisia ei tule puoleen vuoteen ja sitten ne pitää käynnistää. Lääkäriltä saa reseptin kuukautisten käynnistämiseen. Aina se ei onnistu ensimmäisellä kuurilla pysyvästi.

      Malta nyt kumminkin. Useimmille ne luomumenkat tulevat jossain vaiheessa.

      Yhteenveto: Sinussa ei ole mitään vikaa, elimistösi ei vain ole vielä tottunut siihen, että pillereiden sisältämää hormoniannosta ei tule säännöllisesti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5245
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3277
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1857
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1675
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1521
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1395
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1306
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1297
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1277
    Aihe