w-tyyli on pers....

Nimetön

André Wickström on tosi huono koomikko!koko w- tyyli on W-tyylistä!

10

627

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eräs MJ-fani

Vasta nytkö sä sen tajusit? :D

• Olen täysin samaa mieltä ja evvk on ihan yhtä huono.

• eijatsuuni

ette vaan tajuu sitä huumoria.

• jabu

Tuollanen Kaikki muut kuin minä ovat paskoja, paskoja ja paskoja alkaa kyllästyttään. Mutta jos sinä olet ihan oikeesti tuota mieltä, etkä vain yritä pönkittää heikkoa itsetuntoasi nimettömänä haukkumalla, niin voit varmasti kertoa mikä tekee Andreesta huonon. Ja millainen huumori on mielestäsi hyvää? Oletko edes nähnyt Andreeta oikealla keikalla? Tiesitkö edes, että Andre on oikea (standup)koomikko, eikä mikään iänikuinen "LaitetaanNytPäähänHassuHattuJaPuhutaanMukaHassustiNunhukanunhukalaelaalealaaJaKaikkiRasistitNauraaIhanKippurassaMeille" -pelleilijä?

• Eräs MJ-fani

Pulttibois hakkaa W-tyylin ihan 6-0! :D

• Jibu

Minuakin on alkanut kyllästyttää, etteivät teilaajat perustele mielipiteitään. Toisaalta ymmärrän syyn, siis ymmärrän, en hyväksy: Suomessa ei vaadita eikä opeteta perustelemaan. Keskustelu ja retoriikka eivät kuulu kulttuurimme, uho ja salaperäisyys kuuluvat.

Meillä rehottaa hillitön, lapsekas yksilöllisyys, josta kaikki loppujen lopuksi kärsivät, ennemmin tai myöhemmin.

Se on kuulkaa kehityshäiriö se, että vain haukkuu ja haukkuu [tai kehuu ja kehuu] eikä kerro muille syitä.

Kiitos, kun puutuit asiaan, jabuseni. Olen itsekin Andrén ystäviä ja tässä syyt: hän on niin hauska, että tulen hyvälle tuulelle. En hohottele tai hihittele koko stand-up -iltaa kiemuran muotoisena, vaan hyvä tuuli tulee siitä, jutut panevat aivojeni kielelliskuvalliset osat sanomaan, että niks ja naks. Ne ovat oivalluksen ääniä.

• jabu
        Eräs MJ-fani kirjoitti:

Pulttibois hakkaa W-tyylin ihan 6-0! :D

miten?

• Eräs MJ-fani
        jabu kirjoitti:

miten?

No katsos vaikka siten, että Pulttiboisissa on sitä huumoria, W-tyylissä taas ei.

• porkkanaraaste

W-Tyyli onkin hieman vaativampaa huumoria kuin Pulttiboisin pierukakka-huumori. Itselleni sarja aukesi vasta muutaman jakson katsomisen jälkeen ja nyt olen täysin koukussa. Kyseessä on Suomen tämän hetken paras komediasarja ja lajissaan omaa laatua, tuskin tuota ennen-lähetystä-formaattia on kovinkaan usein käytetty.

• Wee Tyy

Alapäähuumori on lasten huumoria, niinhän se kehityskäyrissä menee. W-tyyli on kehittyneemmän asteen juttu. Siinä puhutaan kokonaisia lauseita, jopa sivu- ja päälauseita samaan hengenvetoon. Että meinaan saattaa olla monelle nykyajan suomalaiselle liian vaikeaa ymmärtää vähänkin pidempien lausekokonaisuuksien merkitystä. Puhumattakaan, että ironia tai sarkasmi aukenisi. Se on sääli, koska alapäähuumorista ei irtoa niin sävykästä menoa kuin yläpään.

Mitäs me weeläiset!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      74
      5009
    2. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      15
      3398
    3. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      24
      2700
    4. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      57
      1747
    5. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1576
    6. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1346
    7. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan vai tuleeko mitään?
      Ikävä
      94
      1342
    8. Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa

Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.
      Maailman menoa
      232
      1213
    9. Hiljaisuus

Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.
      Ikävä
      71
      1025
    10. IS Viikonloppu 29.-30.11.2025

Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra
      Sanaristikot
      54
      912
    Aihe