Mies vai ei?

--Roger--

Kyllähän se niin on, että jos 100kg nostaa penkistä niin on jo hurja mies. Oma mielipide on, että miehuus alkaa 80kg penkistä. Nämä natuna. Roinareissa voidaan alkaa puhua sub-miehestä kun penkki on 220kg ja hurjasta miehestä kun penkki on 335kg.

Eivät ole virallisia arvoja, mutta pohdin kuitenkin tarkkaan ennen rajojen julkistamista.

10

80

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ES ari

      Teinihinttarit sitä olkapäiden hajotuslaitetta miehuuden mittarina pitää. Tyhmät teinilegioonan eunukkiäpärät.

    • tietäjä

      Kukaan mies ei nosta 335kg penkistä,ME-tulos 325kg.. muuten hyvä

      • Pössinksa

        Oot vähän jäljessä, yli 400kg on nostettu. Jos tarkoitat ilman penkkipaitaa niins ehän meinaa sitä, että roinareissa ei hurjia miehiä ole =)


    • ex-roinaaja.

      "Roinareissa voidaan alkaa puhua sub-miehestä kun penkki on 220kg ja hurjasta miehestä kun penkki on 335kg."

      HAHHAH.

      suomi24 mäntti kertoilemassa totuuksia roinarien ja natujen tosipenkeistä!

      aika outo väite että "220kg". mistä sen repäsit?
      Tasaluku 200kg on kyllä roinaajan penkki siis tunnetuin.

      ja 335kg et kaikki nosta edes varusteilla.

      tämä palsta sopii just sunlaisilla PÖSILÖILLE.

      akkoja olette kaikki pellet.

      voimamieslajien hommat on se mikä miehen ja pojan erottaa. salilla voi tankoja nostella mutta niissä onkin kahvat valmiina....
      neitejä ootte.

      • .........

        rogerilla on vielä teini ikä kesken selvästi kun pitää hifistellä numeroilla ja tarkoilla rautamäärille v*tun pölö


      • haistakaa v ittu
        ......... kirjoitti:

        rogerilla on vielä teini ikä kesken selvästi kun pitää hifistellä numeroilla ja tarkoilla rautamäärille v*tun pölö

        yhteisössä ei kannata treenata.. mieluummin treenaan nykyisin yksin niin ei ole kaikenlaisia roger idiootteja selostamassa tosipenkistä yms.

        ei tän homman tarkotus ole vertaileminen vaan oman kunnon voimien hankkiminen vahvana pysyminen.

        lapset vertailee sekä egoilee


    • Totta vitus

      Niin siis kuka idiootti puhuu paitatuloksista,jos mitataan miehen voimia eikä varuste-egoilua? ps. se 400 kilon penkkaaja,jonka kaikki tuntuu tietävän täällä ottaa ilman penkkipaitaa 270 kiloa

    • blöööä

      Oikea mies ei tarvitse salia ollakseen mies.

    • nhgfgftr

      Totuuden siemen aloittajan viestissä kieltämättä. Jos kadulta otetaan 10 miestä ja pyydetään tekemään satasellakin penkki niin 8/10 ei pysty edes siihen. Nettikirjoittelut ja muyujutut ovat sitten asia erikseen.

    • Jaska.

      Pikku penikat ihmettelee mikä on mies.

      se on yksinkertaisesti ihminen joka on sukupuoleltansa mies.

      nainen on nainen ja mies on mies.

      machoilu on sitten niille miehille joilla on korvien välissä vikaa/ ei osata olla oma itsensä / kauhea egoilun tarve

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe