Pallokorvat pillittää kun rahat viety!!!

Zambba2

Ette te pallokorvat uskalla tehdä mitään! Huoltoasemalla nähdään ja silti ei mitään tapahdu. Pallokorvat vaan ulisee minkä kerkeää. Sanottiin että katkotaan sormet, sanottiin että tehdään poliisille ilmoitus, mutta mitään ei toteutettu.

Tyhmiltä viety rahat, 100% varma nautinto ja bisnes! Jos joku huutaa kadulla niin tauluun tulee. Kuka edes on niin tyhmä että laittaa rahaa tuntemattoman tilille. Kohta sitä mennään ulkomaille tuhlaamaan teidän rahoja. Pistän kaikki haisemaan hyvällä omatunnolla!!

10

820

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oikeabisnesmies

      noita hymiöitä käyttää pikku lapset.
      tiedoksi vaan

    • Anonyymi

      yhy pikkuraha meni yhy kyl itkettää

    • Anonyymi

      Jassoo! On tainnu itse Jaska vinkua kuset ja paskat housussa ylläpidolle, että poistaa ilkeet viestit, vaikka itse on ollu suuna ja päänä. Että sellainen kovanaama tämä Jaskapaskana tunnettu persaukinen läskikasa.

      • Anonyymi

        "Jassoo! On tainnu itse Jaska vinkua kuset ja paskat housussa ylläpidolle, että poistaa ilkeet viestit, vaikka itse on ollu suuna ja päänä. Että sellainen kovanaama tämä Jaskapaskana tunnettu persaukinen läskikasa."

        sinähän se oikeasti olet se perseaukinen köyhä mammanpoika ja mua lyhyempi, ollaan tavattukin. paskat housussa itket vieläkin täällä ettei poliisit soittele perään, no ole huoleti, en ole sinua vasikoinut, mutta opettele diilaamaan eläkä kuseta porukkaa.
        vain sinunlaiset perseaukiset apinat kusettaa kun et saa mistään toimivaa horkkaa vaan päätit myydäkin paskaa vtun pelle :D
        nytkö oletkin sitten kova jätkä kun tulit tänne vittuilemaan ja kehuskelet että joku sinulle rahaa siirsi tilille mutta miten kävikään. sami paskahousu ei sitten postittanutkaan mitään vaan päätti olla vittupää ja lähetti ilmaa.

        että sellainen pelle se samipaskahusu luijari onkin! :D


    • Anonyymi

      No,ole hyvä rahoistasi. Maksoin ne, mutta mitään en saanut.
      Kaupat pelasi muuten hyvin.
      Ei se mitään, kusetin jo omani takaisin.
      Oikeassa olet, ei pidä maksaa etukäteen mitään.
      Oikein hyvää jatkoa sinulle.

    • Anonyymi

      Pallokorva? Mikä se on? Joku sarjakuvahahmo, arvaan.

    • Anonyymi

      Se tarkoittaa sitä, että koska penis on kehittynyt niin pitkäksi niin pallit roikkuvat korvista.

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      136
      3792
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      116
      1480
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      271
      1350
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      69
      1289
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1184
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1101
    7. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      45
      1068
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      59
      1051
    9. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1046
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      56
      977
    Aihe