Tyhjäkäynti

skoda fab

Mikähän siinä on kun katumaasturikuskien on niin vaikea sammuttaa moottori parkkipaikalla? Esimerkiksi tänään aamuseitsemältä kaupan parkkiin ajoi iso rohjo, jätti moottorin käymään 8 minuutiksi 27 sekunniksi kun rouva kävi kaupassa. Tiedoksi kuskille: auton voi sammuttaa jos auto on parkissa niin se ei saastuta muiden hengitysilmaa.

Tämä ei ole siis ensimmäinen kerta kun nimen omaan katumaasturin kuski jättää moottorin päälle jopa kymmeniksi minuuteiksi.

Onko syynä a. kuskin oma täydellinen tyhjäkäynti aivoissa, b. ylemmydentunne isossa autossa kun moottori käy c. piittaamattomuus luonnosta d. muna ei enää seiso jos joutuu noudattamaan samoja liikennesääntöjä kuin muut autoilijat?

5

180

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tyyris loukku

Kato tämä on sen hiukkasloukun takia kun polttoa ei saisi keskeyttää.
      Kaikkea näitten viherpiipertäjien takia joudutaan tekemään.Muista kiittää
      vihreitä seuraavissa vaaleissa.

• citymaasturi

Ne on turbomoottoreita yleensä ja heti sammuttaminen ei ole mielekästä.

• ihme juttu

Olen ajanut useilla turbomoottorisilla autoilla. Sekä dieselillä että bensalla ja sammuttanut moottorin jos auto on parkissa muutaman minuutin. Mitä eroa on (city/katu)maastureiden ja tavallisten henkilöautojen turbomoottoreilla? Miksei maasturia voi sammuttaa?

• pykälä

Oli mielekästä tai ei niin lain mukaan tyhjäkäynti on kielletty pidempään kuin 2 minuuttia.

• 4.2 TD

Käy kysymässä miksi ei sammuta mitä paskahousu täällä huutelet ei varmaan muuta mitään eikö??? Kysyt terhakkaasti noi samat epäilykset mitä tossa sun kirjotuksessa niin kekseliäästi esität, ni eiköhän se maasturimies,jolle selvästi olet kateellinen,kerro sulle syyn auton tyhjäkäynille. Voisit myös partiosa huoltoasemien rekka parkkeja kellon kanssa ja huomautella rekkamiehiä jos käyttävät autoja yli 2min yli ajan. Voisit saaha avartavia näkökulmia elämääsi skoda päälikkö.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      53
      2047
    2. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      90
      1405
    3. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      61
      1234
    4. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      64
      1153
    5. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      114
      1091
    6. Onko sinulla

Joku nyt huonosti? :(
      Ikävä
      67
      916
    7. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      72
      889
    8. Jos siis saamme

Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j
      Ikävä
      65
      854
    9. Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."

The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise
      Tv-sarjat
      8
      801
    10. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      72
      779
    Aihe