Eli otsikko kertoo kysymyksen. Haluisin tietää?
Millä sheivaatte alapääkarvanne?
22
553
Vastaukset
- denise
Ihan kuule sheiverillä
- 00BOY
Mun poikakaveri saksii vaan multa suurimman pehkon pois.
- maatilan äijä
Kyntökoneella
- hojo1
Partahöylä.
- ----...----
Hapoilla ja emäksillä, joskus juottokolvilla. Mulla ei ookaan enä penis :0
- 33764
No vittu puimuri tietenki. Pienempään karvoitukseen ruohonleikkuri
- adblockerZ
Viidakkoveitsellä, kun joskus kasvaa iso viidakko kun ei oo vähä aikaa sheivannu.
- hboy
joo totta kai sheivaan,
En vaan tykkää karvoista itselläni,partnerilla saa olla karvat,mutta parempi jos ei oo.
Ihan skidistä oon karvat ajellut,tuntuu siltä,että jo hygienia syistä noi pitää sheivata,
Sitä paitsi toisen on tosi paljon nuolla karvatonta. ;)- Pupu.
Karvat estävät bakteerien pääsyn limakalvoille. Vähän niin kuin ripset ja kulmakarvat estävät veden virtauksen silmiin.
- en panisi
Pupu. kirjoitti:
Karvat estävät bakteerien pääsyn limakalvoille. Vähän niin kuin ripset ja kulmakarvat estävät veden virtauksen silmiin.
Karvoissa viihtyy satiaiset
- viidakon ykä
oksaleikkuri
- tyttö97
Ihan vaan puukolla vedän, ellen site revi käsinee pois niitä :)
- Beatriz
Hei oikeasti, älkää viitsikö pelleillä vakavalla asialla! Tässä videossa näytetään miten se tapahtuu helpohkosti, eikä haavojakaan synny. Noin minäkin sen teen.
Ei kun ajelemaan. xhamster.com/movies/3907142/teen_shaves_pussy_and_asshole.html- kikkeli pystyssä 17v
Olipa kiihottava ja hyvin kuvattu video! :))) Unelmavartalo tuolla tytöllä...
- Beatriz
kikkeli pystyssä 17v kirjoitti:
Olipa kiihottava ja hyvin kuvattu video! :))) Unelmavartalo tuolla tytöllä...
Näkisitpä minut! ;) Vitsi, vitsi, olen vanhus tuohon verrattuna, vaan treenattu sellainen.
Piti käydä tarkistamassa että toimiiko linkki, koska copypaste ei toiminut ja kirjoitin tuon käsin. Nyt toimii ja tässä kunnollinen linkki.
http://xhamster.com/movies/3907142/teen_shaves_pussy_and_asshole.html - (#;×#^#(+&×&
Entä mitenpä poikien pitäisi se tehdä oikeaoppisesti?
- Trollhättan
(#;×#^#(+&×& kirjoitti:
Hitsauspillillä ja rälläkällä
- Beatriz
(#;×#^#(+&×& kirjoitti:
Saksilla vähän siistit, niin se riittää. Posliini mies on ällöttävä.
- lllollollol
Beatriz kirjoitti:
Saksilla vähän siistit, niin se riittää. Posliini mies on ällöttävä.
Saksilla tai sheivarilla
- kokeiltu on
Kaapinoven väliin vaan ja sanot isälle että vetäsee olkapäistä taaksepäin niin kyllä lähtee
- didididididi
Hampailla sheivaan vitun huorat. Olen 126v mummo ja tykkään posliininsya
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1895544- 1005009
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?954542Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1182754Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1412748- 442257
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian332185Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2301934- 921917
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni121841