Eli vaihoin kyseiseen autoon jäähdytysnesteet ja termostaatin.. Nyt ei sit lämpiä normaaliin ei sit millään?
Ilmata olen koittanu järjestelmää nokka ylös ja paisuntasäiliönkorkki auki ja myös kiinni, niin ei auta.. käyny ajaa ei lämpiä normaaliin ei sit millään.
Missähän vika? Ja onkohan tohon joku muu systeemi tuohon ilmaamiseen, ku ei tiijä.
Tietäskö joku?
Toyota avensis D4d 2,0 2006
6
344
Vastaukset 6
- Ehkäpä on
Jos tarkoitat ettei moottori lämpene, niin olisiko se vaihdettu termari viallinen tai liian matalan lämpötilan...
- Mykistyny
Kyllä siihen ihan uuden ostin ja myös saman lämpö arvoinen kuin aikaisempikin eli 82asteinen.. Ei ymmärrä..
- tojokki
Ootko varma ettei oo väärinpäin
- mlkoiuj
Toivottavasti löysit sen ilmausruuvin, ennen kuin kansiremotti on tosiasia.
- Anonyymi
tojokki kirjoitti:
Ootko varma ettei oo väärinpäin
Vaihdoin tojokin kelpo ajokkiin eli Opeliin 25 vuotta sitten, eikä ole tarvinnut koiransyöjien tekelettä korjata sen jälkeen (rassaamista on riittänyt muissakin merkeissä, mutta olennaisesti vähemmän kun vinukin tekeleissä).
- Mykistyny
Kyllä on termari oikein päin. Missähän tuo ilmausruuvi sijaitsee??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1511251Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1191048Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset215798En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.59771- 64742
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä26729- 136705
- 45641
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57622Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan
Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss58564