Eli vaihoin kyseiseen autoon jäähdytysnesteet ja termostaatin.. Nyt ei sit lämpiä normaaliin ei sit millään?
Ilmata olen koittanu järjestelmää nokka ylös ja paisuntasäiliönkorkki auki ja myös kiinni, niin ei auta.. käyny ajaa ei lämpiä normaaliin ei sit millään.
Missähän vika? Ja onkohan tohon joku muu systeemi tuohon ilmaamiseen, ku ei tiijä.
Tietäskö joku?
Toyota avensis D4d 2,0 2006
6
339
Vastaukset
- Ehkäpä on
Jos tarkoitat ettei moottori lämpene, niin olisiko se vaihdettu termari viallinen tai liian matalan lämpötilan...
- Mykistyny
Kyllä siihen ihan uuden ostin ja myös saman lämpö arvoinen kuin aikaisempikin eli 82asteinen.. Ei ymmärrä..
- tojokki
Ootko varma ettei oo väärinpäin
- mlkoiuj
Toivottavasti löysit sen ilmausruuvin, ennen kuin kansiremotti on tosiasia.
- Anonyymi
tojokki kirjoitti:
Ootko varma ettei oo väärinpäin
Vaihdoin tojokin kelpo ajokkiin eli Opeliin 25 vuotta sitten, eikä ole tarvinnut koiransyöjien tekelettä korjata sen jälkeen (rassaamista on riittänyt muissakin merkeissä, mutta olennaisesti vähemmän kun vinukin tekeleissä).
- Mykistyny
Kyllä on termari oikein päin. Missähän tuo ilmausruuvi sijaitsee??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt333144Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.441560Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö19971Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi32969- 59943
Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.22928Tuli vain mieleen
että etkös sä yritäkin muiden miehiä? Se sun tuttava kertoi. En arvosta tuollaista naista, ihmekös kun oot sinkku. m -37850Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä36803Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173793- 48709