Itsemurha autolla

CarCat

Syitä en ala sen tarkemmin erittelemään, mutta ne ovat painavia.

Tämä ei ole hetken päähänpisto.

Lähes joka kerran, kun autolla liikkeellä nykyään tulee suunnaton halua kiihdyttää vauhti lujaksi ja mojauttaa johonkin sopivaan paikkaan.

Siinä kiehtoo se vauhti, vauhdikkuus ja nopea lähtö.

Ja minä myös pidän muutenkin autoilemisesta. Parempi olisi vielä jos voisi olla jollakin lailla huumattuna ja kuunnella jotain hyvää biisiä tyyliin Ramones: Poison Heart.

En sano rekan alle ajamisesta mitään, kun kaikki alkaa täällä huutamaan sitten. No, ei se ole mikään ykkösvaihtoehto.

Joku muu oli tänne kirjoittanut aiemmin tuosta "vauhdikkaasta" lähdöstä autolla ja itse olen täysin samaa mieltä ja taidan olla päästäni vialla, mutta minusta se oli jopa hieman mustalla huumorilla kirjoitettu ja huvitti kun luin sitä :)

Minusta kans olis parasta kaahata tuhatta ja sataa motarilla jollain kotterolla ja rysäyttää jonnekin, että kaikki olisi ohitse. Toivon kans "vauhdikasta" lähtöä.

Syynä mm. köyhyys ja vakava sairaus, sekä fyysinen, että mt-ongelmia.

Kasassa pysyn tällä hetkellä päivästä toiseen diapamin ja temestan avulla.

31

5643

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Teiniangsti

      No erittelit ne syyt sitten kuitenkin. Noissa autohommissa on aina se mahdollisuus, että vammaudut vakavasti. Niin monta muuttujaa. "Taidan olla päästäni vialla"... No shit Sherlock?! Haluaisit olla "jotenkin huumattuna"... Ööö vedät pameja ja temestaa? Haloo? Ja turhastako jengi huutais jos ajatuksessasi olis pilata täysin syyttömien tielläliikkujien elämä jos ajat jotain toista ihmistä päin?

      En ole mikään moraalinvartija, mulla ei oo penniäkään kiinni sun elämässä, mutta kunhan et pilaa teollasi muiden elämää. Jos oot valmis joustaan "vauhdikkaasta lähdöstä" ja vedät himassa kaikki napit naamariin? Samallahan voit kuunnella tota sun hyvää musaa?

      • perhonen92

        Jos ajaa rekkaa päin helvetin nopeeta kyytiä niin tuskinpa selviytyy mietippäs nyt itsekkin :D


    • boooop6

      Et vaaranna muitten turvallisuutta! Saatanan läski

      • Yhyy.

        Mene lapsi nukkumaan. Sulla jäi päikkärit välistä.


      • potilaalle toivoa

        Vierestä kysyn miten voit sanoa toista läskiksi,kun et edes tunne
        laitapa tähän jokin järkevä vastaus.Pitkää miinusta asiattomuudesta.


    • Saitpahan purkautua

      Eiköhän olisi jotain rakentavampaakin mietittävää näin vuoden vaihteessa.

    • hirtä itsesi

      Tuollaisten liikenteessä itsensä tappaneiden pää pitäisi leikata irti, ja laittaa kolaripaikalle kepin päähän, jotta kaikki näkisivät kuka paskapää ajoi autoa,
      tosin netti levittää muutenkin mätäpäiden nimet.

    • uusivuositoivo

      Älä aja, älä tee sitä.

      Itsekkäin teko ikinä.

      Läheisesi, sinä itse, tuntemattomat kaikki kärsivät. Älä menetä mahdollisuuksia. Sinua rakastetaan.

    • Minä voin tulla

      kyytiisi. Tehdään joukkoitsemurha. Laitan vain mustat unilaput silmille ja voit törmätä mihin haluat, kunhan en jää kitumaan. Olen niin yksinäinen ja kyllästynyt elämään.

    • oikeesthei

      Autokissa tyttö ja kyytiläisenä joku, kissako.

    • Hyvää yötä

      Vaihtoehtoinen tapa itsarille:
      Osta kertakäyttögrillejä vaikka 2kpl. Sitten vain menet asuntoosi. Ota palovaroittimesta patteri pois. Vie kertakäyttögrilli(t) makuuhuoneeseesi. Sitten makuuhuoneen ovi, ikkunat kiinni, verho kiinni. Sitten vain sytytät tulen kertakäyttögrilleihin, minkä jälkeen menet sänkyyn nukkumaan.

      Sinun on oltava yksin asunnossa eikä muita ihmisiä saa olla samassa asunnossa, älä toteuta itsaria kerrostalossa ettei mahdolliset hiilimonoksidit mene naapurien asuntoihin, ettei muiden ihmisten tai eläinten henki joudu vaaraan.

      • Valmis lähtemään

        Jos makuuhuoneessa ei ole minkäänlaista venttiiliä, ei kai se häkä sieltä toisiin asuntoihin voi karata?

        Itse olen ajatellut yhdistää tuohon kourallisen rauhoittavia, jotta itsesuojeluvaisto ei pistä rynnistämään ulos ovesta, kun savu sakenee.

        Tärkeää on myös muistaa lähettää kirje tai ajastettu sähköposti poliisilaitokselle siten, että kenenkään omaisen tai muun siviilin ei tarvitse tulla ensimmäisenä asunnolle.

        Aloittajan tekstissä minua ihmetyttää tuo, että hän kuitenkin pystyy mainitsemaan "hyvän biisin". Olisin itse ikikiitollinen jos pystyisin kokemaan mielihyvää jostakin. Toisaalta tietysti ymmärrän lopullisen ratkaisun, jos on vaikkapa kovia fyysisiä kipuja, liikuntarajoitteisuutta tms.


      • Kyllä pääsee
        Valmis lähtemään kirjoitti:

        Jos makuuhuoneessa ei ole minkäänlaista venttiiliä, ei kai se häkä sieltä toisiin asuntoihin voi karata?

        Itse olen ajatellut yhdistää tuohon kourallisen rauhoittavia, jotta itsesuojeluvaisto ei pistä rynnistämään ulos ovesta, kun savu sakenee.

        Tärkeää on myös muistaa lähettää kirje tai ajastettu sähköposti poliisilaitokselle siten, että kenenkään omaisen tai muun siviilin ei tarvitse tulla ensimmäisenä asunnolle.

        Aloittajan tekstissä minua ihmetyttää tuo, että hän kuitenkin pystyy mainitsemaan "hyvän biisin". Olisin itse ikikiitollinen jos pystyisin kokemaan mielihyvää jostakin. Toisaalta tietysti ymmärrän lopullisen ratkaisun, jos on vaikkapa kovia fyysisiä kipuja, liikuntarajoitteisuutta tms.

        "Jos makuuhuoneessa ei ole minkäänlaista venttiiliä, ei kai se häkä sieltä toisiin asuntoihin voi karata?"

        Kyllä voi häkä karata helposti muihin asuntoihin jos ovea ei ole hyvin tiivistetty eristeillä. Häkä on kaasu joka pääsee läpi kaikista pienimmistäkin raoista, sellaisistakin raoista minkä läpi sinä et silmilläsi näe. Tiivisteitä ei ole yleensä asuntojen ovissa lainkaan.


      • hauskemmin sanottuna
        Valmis lähtemään kirjoitti:

        Jos makuuhuoneessa ei ole minkäänlaista venttiiliä, ei kai se häkä sieltä toisiin asuntoihin voi karata?

        Itse olen ajatellut yhdistää tuohon kourallisen rauhoittavia, jotta itsesuojeluvaisto ei pistä rynnistämään ulos ovesta, kun savu sakenee.

        Tärkeää on myös muistaa lähettää kirje tai ajastettu sähköposti poliisilaitokselle siten, että kenenkään omaisen tai muun siviilin ei tarvitse tulla ensimmäisenä asunnolle.

        Aloittajan tekstissä minua ihmetyttää tuo, että hän kuitenkin pystyy mainitsemaan "hyvän biisin". Olisin itse ikikiitollinen jos pystyisin kokemaan mielihyvää jostakin. Toisaalta tietysti ymmärrän lopullisen ratkaisun, jos on vaikkapa kovia fyysisiä kipuja, liikuntarajoitteisuutta tms.

        Voidaan sanoa vaikka niinkin että häkän pitäminen täysin makuuhuoneesi sisäpuolella on vähän samankaltainen asia kuin yrittäisit estää pierua tulemasta housujesi läpi.


      • 96ämmä
        Valmis lähtemään kirjoitti:

        Jos makuuhuoneessa ei ole minkäänlaista venttiiliä, ei kai se häkä sieltä toisiin asuntoihin voi karata?

        Itse olen ajatellut yhdistää tuohon kourallisen rauhoittavia, jotta itsesuojeluvaisto ei pistä rynnistämään ulos ovesta, kun savu sakenee.

        Tärkeää on myös muistaa lähettää kirje tai ajastettu sähköposti poliisilaitokselle siten, että kenenkään omaisen tai muun siviilin ei tarvitse tulla ensimmäisenä asunnolle.

        Aloittajan tekstissä minua ihmetyttää tuo, että hän kuitenkin pystyy mainitsemaan "hyvän biisin". Olisin itse ikikiitollinen jos pystyisin kokemaan mielihyvää jostakin. Toisaalta tietysti ymmärrän lopullisen ratkaisun, jos on vaikkapa kovia fyysisiä kipuja, liikuntarajoitteisuutta tms.

        En missää nimessä suosittele häkällä itsemurhaa ja vielä omassa asunnossa. Tästä on hetki kun päätin että nyt saa riittää tää kaikki tuska ja paska, laitoin takkaan muutaman kalikan ja pellit kiinni. Kävin sohvalle 'nukkumaan' ja heräsin kahen tunnin päästä; huoneessa niin sankka savu että hyvä että pystyin sormianikaan laskemaan, henkitorvessa tunne kuin lävistettäs miljoonalla naulalla, verta tuli nenästä ku niagaran putouksesta.. no, hirvee paniikki ja ahistushan siinä heti iski miettien "ei vittuu taaskaa onnista" ja juoksin ulos. Pitkään miettiny helppoa ja kivutonta tapaa kuolla oman käden kautta ja tätä kyseistä häkä itsemurhaa mietin jonku aikaa. Oisha se voinu onnistua jos uni ois maistunu paremmi. Ehkä mulla ei tarkotusta oo vielä kuolla ku monista yrityksistä huolimatta tässä kirjotellaan.


      • perhonen92
        96ämmä kirjoitti:

        En missää nimessä suosittele häkällä itsemurhaa ja vielä omassa asunnossa. Tästä on hetki kun päätin että nyt saa riittää tää kaikki tuska ja paska, laitoin takkaan muutaman kalikan ja pellit kiinni. Kävin sohvalle 'nukkumaan' ja heräsin kahen tunnin päästä; huoneessa niin sankka savu että hyvä että pystyin sormianikaan laskemaan, henkitorvessa tunne kuin lävistettäs miljoonalla naulalla, verta tuli nenästä ku niagaran putouksesta.. no, hirvee paniikki ja ahistushan siinä heti iski miettien "ei vittuu taaskaa onnista" ja juoksin ulos. Pitkään miettiny helppoa ja kivutonta tapaa kuolla oman käden kautta ja tätä kyseistä häkä itsemurhaa mietin jonku aikaa. Oisha se voinu onnistua jos uni ois maistunu paremmi. Ehkä mulla ei tarkotusta oo vielä kuolla ku monista yrityksistä huolimatta tässä kirjotellaan.

        Nimimerkki 96ämmä aika omituista sillä sun ei olisi kyllä kuulunut herätä siitä ja vielä noin paljon savua häkäpitoisuudet olivat todella korkealla. Muutama hengitys sitä häkää olisi luultavasti sut tappanut joten en pidä tätä tarinaa todenperäisenä.


    • JonesHenry

      Ensinnäkin;ole kiltti, äläkä tapa itseäsi autolla!

      http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014103018795556_uu.shtml


      Toiseksi, jos haluat kertoa minulle tuntemuksistasi voit meilata minulle osoitteeseen [email protected]


      Maailma on julma paikka, ja vielä julmempaa se on siellä Tuonelassa toisella puolella! Tiedän tosin paljon tehokkaampia tapoja nirhata itsensä kuin autolla päin rekkaa ajaminen tai hämämyrkytys! Haluaisin kuitenkin ennenkaikkea kuulla, MIKSI tai MIKÄ on ajanut sinut tähän todella EPÄTOIVOISEEN tilaan?

      • OlisikoOikein

        Suomen hallitus ja sipilä?


    • varoitus jh

      Älkää avautuko JH:lle.
      On ns kaasutappaja, suosittelee metodiaan ym pskaa.

      • Anonyymi

        Apua


    • Mulkero olet

      Ja mieluiten tietysti rekan keulaan vitun runkku, Toivottavasti epäonnistut ja päädyt vihannekseksi.

    • ZzZzZz79

      Vaimoni 30v yritti itsemurhaa hirttäytymällä. Löysin sattumalta ja sain aloitettua elvytyksen ja tyttö 9 v soitti apua. Oli 5 viikkoa teholla ja nyt kuntoutuksessa. Vakava aivovamma todettu, ja ei varmaan olis tuohon tilaan itseään halunnu. Jos ennen ahdisti niin helvetisti vaimolla, niin nyt 100 x kertaisesti kun tajuaa mihin tilanteeseen on joutunut.

      • hakattupaska

        Urpo. Ei se vaimo olisi varmaan sitä elvytystä halunnut. Olisi kuollut muuten. Tuska poissa. Ihanaa kun "autoit" vaimoasi.


      • kivanäky
        hakattupaska kirjoitti:

        Urpo. Ei se vaimo olisi varmaan sitä elvytystä halunnut. Olisi kuollut muuten. Tuska poissa. Ihanaa kun "autoit" vaimoasi.

        suomi vajoaa ja yhä enemmän tulee marionettihahmoina heilumaan asuntovelkaisia kun huomaavat että kaikki menee.....Lapset ihmettelee koulusta tultua että miksi äiti ja isä heiluu tuulessa parvekkeella ja leikkii nukkea.......kuset ja paskat housuissa...


      • KDC80

        Tehokkain, kivuttomin ja varmin tapa on "nettitutkimukseni" mulaan haulikolla päähän. Ramppikuumetta jos on niin heroiinia lämmittelyksi ja sitten kevyt napin painallus... jos jää kitumaan tms niin ainakin on jo tauhallinen


      • Tuskajäi

        Veljeni teki niin ampui itsensä ja jouduin sisarieni kanssa siivoamaan hänen aivonsa verhoista ja seinistä. Emme ole koskaan onnistuneet unohtamaan miltä aivot haisevat. Lisäksi pidimme veljestämme älyttömästi ja tunsimme syyllisyyttä kun emme olleet onnistuneet auttamaan häntä.


    • Whataaaa

      Mitä te ihmiset oikein ajattelette. Elämä on lahja ja sen saa vain kerran koko universumin aikana. Saat vain läheisesi kärsimään surusta jos todella onnistut ja meinaat tehdä tuon.

    • ryjkkkk

      Motarilla niin paljon kuin autosta lähtee jotain raskasta työkonetta päin, jahka asfalttityöt alkaa. Tsekkaan ensin ettei ketään lähistöllä, ei sivullisille loukkaantumisia. Älä puhu kellekään äläkä jätä mitään viestiä. omaiset voi olla surullisua (mulla oma jälkikasvu, muista ei väliä)) mutta liikenneonnettomuuksia sattuu.. Selvä itsemurha oikeasti paha tutuille varsinkin lapsille. Syyttävät itseään. Moottoripyörä kaikkein paras, jos osaat ajaa reippaammin. Käy koeajamassa ja täräytä päin jotain kallioleikkausta. Onnettomuudeksi lasketaan jos vain pidät ajatuksesi sisällä.

      • Anonyymi

        Mopo hankittu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mopo hankittu.

        Polkupyörä niin ei tule bensakulujakaan.


    • Anonyymi

      Harmi kun mulla on volvo nii ei uskalla ajaa päin rekkaa. Eikä haulikkoakaan. Paska on tämä maailma.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3050
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2091
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2034
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1875
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      71
      1573
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1336
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1232
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1231
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      34
      1201
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe