Kuortanelaisten naisten tyytymättömyys

Tänne vaan! : )

Mistä johtuu että kuortanelaiset naiset eivät ole tyytyväisiä kuortanelaisten "miesten" makuuhuonetaitoihin? Täällä kaupungissa ne naiset hyppäävät alvariinsa kun eivät saa kotonansa tyydytystä.

72

3270

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokemusta on . ...

      Jos on hyvä paneen, niin pian alkaa syntyyn lapsia... ja siinä on ongelma

      • Pilleri poskeen

        Kuortaneen terveysasema ja ehkäisyneuvola lompsis.


      • kumimuna

        Kumikin on kuulemma keksitty.


    • siinä syy

      jos on taipuvainen kevytkenkäisyyteen niin on .....

      • alavus kiittää

        Ei se nyt pelkästään taida siitä johtua.....


    • auktion

      Mahtaa se olla kova kolaus kuortanelaisten miesten itsetunnolle, kun naiset päätyy hakemaan miehen korviketta naaupurikaupungista. Kevytkenkäisyyden kanssa sillä ei ole mitään tekemistä.

      • Pitäkää hyvänänne

        Mitä sen on väliä ku samaa tahtia tuloo naapurikuntien muijat tänne panolle. Että menkööt vaa "naaupurikaupunkiin".


    • tappi ojossa

      Kuortaneen naiset haluaa todennäköisesti parempia geenejä ja siksi ramppaavat Alavudella.

      • vosu2

        Osa vierailee kuulemma alajärvellkin panetuttamassa itteään....


      • mahti mela
        Tulkaa tänne nurmoon kirjoitti:

        Äläkää hyvät naiset menkö alavuden geenejä hakemaan niistä syntyy luultavasti samanlaista porukkaa ku ne wrong turn elokuvien pahikset. :D:D https://www.google.fi/search?q=wrong turn&client=ms-android-samsung&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=mWJ3VMmnFau1ygP434HAAQ&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=360&bih=640#facrc=_&imgrc=H5qV7qeAM_cfAM:;lovO1oCDiARR2M;http://www.laptopzombie.co.uk/media/Legacy/wrong turn 5.jpg;http://www.laptopzombie.co.uk/film/wrong-turn-5.aspx;448;409

        Nurmoos ei kuin pienimunasii kullinimijöitä.....


      • Nurmoon poika
        mahti mela kirjoitti:

        Nurmoos ei kuin pienimunasii kullinimijöitä.....

        Älä ny noin romahda. Mene sivaan ja osta tikkumälli, minä tarjoan jos oot persaukinen. :)


      • molopää
        Nurmoon poika kirjoitti:

        Älä ny noin romahda. Mene sivaan ja osta tikkumälli, minä tarjoan jos oot persaukinen. :)

        Nurmoon poikahan on tottunut imee tikkua eli voit rauhassa jatkaa imeksintää:):):):):)


      • nurmoon poika
        molopää kirjoitti:

        Nurmoon poikahan on tottunut imee tikkua eli voit rauhassa jatkaa imeksintää:):):):):)

        Hyvä heitto molopää. :) Suosittelisin sinuakin vaihtamaan sen äitisi rinnan tikkuun. :):):):):)


      • molopää
        nurmoon poika kirjoitti:

        Hyvä heitto molopää. :) Suosittelisin sinuakin vaihtamaan sen äitisi rinnan tikkuun. :):):):):)

        Kyllä minä imeskelem ihan muita nupukoita alempaa:):)


      • Nurmoon poika
        molopää kirjoitti:

        Kyllä minä imeskelem ihan muita nupukoita alempaa:):)

        OK? Onko vieläki puhe äidistäs?


      • molopää
        Nurmoon poika kirjoitti:

        OK? Onko vieläki puhe äidistäs?

        Joo, mutta sun äidistäs ja vaimostas:)


      • Muahah

        Isoo rasti seinään, joku Alavutelainen on saanu pillua. Näyttää olevan sielä niin uus asia että pitää ihan nettiin tulla mainostamaan :D Huutonaurua!


      • teillärakot

        sen takia ne siel hyppäävät ettei teillä tulis niin tanan palio rakkoja kämmeniin tumputtaes ja rupeis karvat käsis kasvamaan!!!


    • nurmoon poika

      Aa okei, olet siis myös negrofiili. Harrastus kai se on sekin. Ainakin vähän erilainen. Alavudella ihan ymmärrettävää.

    • kaupunkilainen

      just näin mullekkin kertoi yks kuurtanelainen nainen kun kävi vierailulla yön yli

      • kankijäykkänä

        Kyllä...samat kokemukset kun imevät mun kovaa vartta ja voihkivat nimeäni...kihloissa ja naimisissa suurin osa!


      • harrin ranta
        kankijäykkänä kirjoitti:

        Kyllä...samat kokemukset kun imevät mun kovaa vartta ja voihkivat nimeäni...kihloissa ja naimisissa suurin osa!

        Justiin kans vedin perseeseen yhtä varattua jätkää. Tänne vaan alavudelle loputkin puppelipojat kyllä me teidät hoidellaan. Me kun osataan nuo pakopukihommat.


      • pilua mytävänä
        harrin ranta kirjoitti:

        Justiin kans vedin perseeseen yhtä varattua jätkää. Tänne vaan alavudelle loputkin puppelipojat kyllä me teidät hoidellaan. Me kun osataan nuo pakopukihommat.

        "PAKOPUKIHOMMAT"...... mikä on pakopuki?


      • makkaramies.
        pilua mytävänä kirjoitti:

        "PAKOPUKIHOMMAT"...... mikä on pakopuki?

        Ota ny selevää nuosta alavuden peppu pedroosta. Luulisin jotta sillä viitattiin peräsuoleen. Ajattelis jotta tyhymenpiki sen hoksaas.


      • miestenmies123
        kankijäykkänä kirjoitti:

        Kyllä...samat kokemukset kun imevät mun kovaa vartta ja voihkivat nimeäni...kihloissa ja naimisissa suurin osa!

        pistä ny ne sormes piiloon koska mikää muu ei sulla kovana varmaan ikää oo ollu ku kymmene sormea mitä oot kehdannu niille syöttää,täälä vaan nim.merkin takana miästellähän,saatanan veltto kyrvät!!


    • Ei Pohjanmaa.

      Onkohan ryssä aikoinaan tuhonnut kaikki alkuperäiset kuortane ja alavusseutulaiset,kommenteista päätellen olette alkuasukkaita siitä ihan syvimmästä päästä,aivan nuppi eläkeläisiä.Käsittämätöntä juttua näilläpalstoilla,ja nämä murhat ja yliajot sun muut,ei kuulu sivistykseen,herätkää,olette räkälöitä pahemmasta päästä,jos voitte.?

      • S.äntti

        Haittaak se?


      • Älä lue vaan

        Haista vittu.


      • hah hah haa

        Käsittämätöntä että sinunkin pitää sieltä "ei Pohjanmaaltasi" tänne kuitenkin tupata?


    • kukun maja

      60:luvulla tulivat tyytyväisiksi

    • peräaukko

      Nussinut oon minä nuoresta asti.

      • nii otki

        Nyrkkiäs.


      • mielessä muutakin
        nii otki kirjoitti:

        Nyrkkiäs.

        Mihin parturiin täällä kannattaisi miehen mennä?


      • kaikki.päteviä
        mielessä muutakin kirjoitti:

        Mihin parturiin täällä kannattaisi miehen mennä?

        Riippuu minkälaasen kuontalon haluat. Jos omaat ruman naaman niin ei sitä letti paranna. Käy varuuksi kaikis mitä löytyy.


    • Tukka takana

      Tuo kuuluisa parturi ei taida työskennellä kuortaneella, ei kai sen väliä kelle meet. Kaikki ammattitaitoisia.

      • huk

        missä tuo parturi on?


      • Barber Shop
        huk kirjoitti:

        missä tuo parturi on?

        Tarkoitatko "sitä" parturia?


      • kuulluut

        Onko totta että siellä ollaan "suku" rakkaita?


      • pannut
        huk kirjoitti:

        missä tuo parturi on?

        En tiedä mutta pantava se on.... sopivasti lihaa luitten ympärillä.... sillain sopivasti pyöreä! Onkohan se vieläkin yhtä antelias? Kokemusta sillä on nuoresta iästään huolimatta rutkasti.


      • kunnonmies40

        Kyllä siellä noita varattuja rengastettu ja naisia riittää, jotka tykkää vieraasta varresta. Kannattaa katsoa tarkkaan mihin paskaan kätensä iskee, ettei jää omiin käsiin mustapekka. Jakorasia on aina jakorasia eikä sellaiseen ole luottamusta. Oppineet panemaan ja valehtelemaan äärimmäisen hyvin kun harjoittelua takana niin paljon!


      • narsisti40
        kunnonmies40 kirjoitti:

        Kyllä siellä noita varattuja rengastettu ja naisia riittää, jotka tykkää vieraasta varresta. Kannattaa katsoa tarkkaan mihin paskaan kätensä iskee, ettei jää omiin käsiin mustapekka. Jakorasia on aina jakorasia eikä sellaiseen ole luottamusta. Oppineet panemaan ja valehtelemaan äärimmäisen hyvin kun harjoittelua takana niin paljon!

        Tapailin yhtä kihloissa olevaa ja kyllä se osasi juuri nuo asiat: valehdella ja sänkytaidot. Tosin omien sanojen mukaan lähes neitsyt eikä harrasta seksiä edes kihlattunsa kanssa, vain minun:D:D:D eikä aiemmissa suhteissa ollut seksiä. Nyt jälkikäteen ajatellen naurattaa kun muistelee kaikkia naisen valheita ja tarinoita, jos ois mukaan jäänyt tuollainen patologinen valehtelija niin voisi olla hymy kaukana. Kuortanelainen nainen jatkaa touhujaan ja etsii uhrejaan....nukkuuko juuri sinun vierelläsi:):)


      • kiertopalkinnot

        Selkeä narsisti! Huomion kipeä ja elää miehiltä saamastaan huomiosta. Valmis peleihin kunhan joku vaan flirttailee ja antaa huomiota! Pohjimmiltaan huono itsetunto! Huomaa jossain vaiheessa ikää tulleen ja miesten katselevankin nuorempia. Kelpaa tosin kännipanoihin. Surullinen tapaus eikä koskaan tule saamaan tyydytystä kunnon pari suhteessa. Ei missään nimessä vaimo ainesta saatuja lasten äiti! Suomeksi sanottuna halpa lunttu!


      • vittusentään
        narsisti40 kirjoitti:

        Tapailin yhtä kihloissa olevaa ja kyllä se osasi juuri nuo asiat: valehdella ja sänkytaidot. Tosin omien sanojen mukaan lähes neitsyt eikä harrasta seksiä edes kihlattunsa kanssa, vain minun:D:D:D eikä aiemmissa suhteissa ollut seksiä. Nyt jälkikäteen ajatellen naurattaa kun muistelee kaikkia naisen valheita ja tarinoita, jos ois mukaan jäänyt tuollainen patologinen valehtelija niin voisi olla hymy kaukana. Kuortanelainen nainen jatkaa touhujaan ja etsii uhrejaan....nukkuuko juuri sinun vierelläsi:):)

        Ei voi olla totta:):):) olen varma, että tämä on tuntemani nainen, sillä Kuortaneen kokoisessa paikassa tuskin monta samanlaista samalla tarinalla:):):) ai että!!! Olet oikeesti säälittävä valehteleva lunttu ja ikävää, että valheilla luikerritte elämääni!! Ja muutaman muunkin:):):)


      • hohhoooo

        Vaihda nyt ihmeessä ainakin tarinaa jatkoon neitsyt:):):)


    • einaurata

      Surullista mutta jokainempa omat tapansa valitsee!

    • saunakylpätonttu

      Siis täh? Joku täälä kuortaneella tällänen? Mitähä ikä luokkaa tai vuosimallia?? -75-80 , 80-85? 85-90? vai jopa 90-95????

    • junttiva

      Onko Nesteellä tosissaan niitä syväkurkkuja

      • linssi

        En tierä, mutta suolakurkkuja ainaki on hampurilaisten välis. Käy kysymäs ku joskus ajelet ohi.


    • juha12345

      Minä ainakin sain elämäni parhaan suuhoidon tuolta syväkurkulta.
      Taitaa se puhelinnumero olla vieläkin siellä näkyvillä.

      • kul.linimijä

        Harjoittelu tekee mestarin tässäkin asiassa:):):):)


    • uteliaas

      Syväkurkun nimen alkukirjain?

      • kukakuka

        Sun nimen alkukirjain?


    • Nimeä en tiedä, mutta numeron sain nesteen miestenvessan seinästä. Perimmäisestä kopista.

      • Anonyymi

        Mikäs se numero on


    • Satatrans

      Miekin nussin Nesteen alaparkissa Nahkanaista Reisisaappaissa, pohojalaasta se puhu spermat suupielissä, sano olevansa Kuortaneella kihloissa. En tiijä sit.....
      vaikuttaa että kuortaneen pojaat ei nussi..... autoja vain rassaavat ? Rassauksessa ei vikkaa ole mutta kattoo että rassaa kiimaa.....

      • Enusko

        Jep jep


      • ihmineen

        Vaikuttaa tutulta pukeutumisen perusteella....oliko tumma vai vaalee?


    • Wouw

      Mukavahan siellä on käydä kesällä mökkeilemässä ja nakuttelemassa...

    • vosunkaksoiselämää

      Näitä parisuhteessa olevia pettäviä lumppuja täällä paikkakunnalla riittää. Seurannut tuossa sivukylällä yhden hempukan kaksoiselämää jo useamman vuoden ajan. Salarakkaat vaihtuu, osa toisistaan tietämättä yhtäaikaa ja mikä parasta: kihlattu mies ei tajua mitään! No, kyllä miehille pi..llu kelpaa, mutta kuinka monelle kelpaisi noin härski nainen omaan kotiin kihlatuksi:) veikkaan ettei yhdellekään normaalille miehelle! Niin, tuo nainen ei varmaan tajua että pettämiset huomataan naapurustossa.....

    • maailmaonpieni

      Tutulta kuulostaa

    • bananapp

      No huhhei mitä sakkia...nyt kyllä uteliaisuus nousi tappiinsa että kuka jumaliste on noin tyhymä??? Pääs viiraa aivan selvästi ja elämänarvot aiva metäs....miks menee naimisii tekee lapsia jossei oo aikomustakaa pysyä uskollisena....mitä jos asiat olis toisinpäin ja mies pettäis olisiko kivaa?????

      • onanistit

        Mulla nousi vain tappi....kovenoo ja sykkii käressä


    • rottamus

      mitä ikäluokkaa?? Muita tuntomerkkejä?

    • köpi09

      Onko jollakin oikein reisisaappaat ? Nyt alkoi seisomaan.

    • aisuri65

      Mä haluaisin tuollaisen muijan . Sais vapaasti antaa kenelle haluais .

      • Anonyymi

        Jotain heräsi


    • kaatajT

      Reisisaappaita käyttää vain vosut

    • ristusteiräkaas

      No hidon reisisaappaat vaikka muodista pois nii kyllä niitä vielä monet käyttää eli aika huonot tuntomerkit...

      • Anonyymi

        Nämä vosut kannattaa kiertää kaukaa!


      • Anonyymi

      • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      946
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      843
    3. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      840
    4. Nainen, olet kaipaillut seuraani

      Tiedän sen, kuulen sen. Sinulla ei ole muita joiden kanssa voisit niistä asioista keskustella joista keskustelet kanssan
      Ikävä
      76
      737
    5. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      731
    6. Kirjoitit joskus minulle tietäen

      Että se olin minä.
      Ikävä
      46
      719
    7. Emme näe enää koskaan

      Näin ainakin uskon. Mutta ei hätää, et menetä yhtään mitään minussa. Sen kai jo tiesitkin. Hyvää vappua ja kesää. Toivon
      Ikävä
      34
      697
    8. Vornanen alkaa olla kusessa

      Kaikki vanhat synnit on kaiveltu esiin ja niitä tosiaan näyttää olevan. Poliisin asussa esiintyminen vaaliteltalla, työt
      Joensuu
      82
      682
    9. Mitäs meinaatte vappuna

      ikävöivät ihmiset?
      Ikävä
      107
      673
    10. Pistetään panokset

      Vielä korkeammalle! Eli mitäs numeroa kaipaat? Kaikki mukaan! Itse kaipaan 5
      Ikävä
      35
      620
    Aihe