Oivallus

kesken kaiken keskustelun: Jumala nauttii ihmisten ylistämisestä ja palvonnassa taivaassa sillä aikaa kun eiuskovat kärsivät ikuisesti helevetin liekeissä.

Esm ateisti-isäni. Joka on hyvä ihminen.

Näin julmalla tavalla uskovaiset/helluntailaiset uskovat. Eivät ole hyviä ihmisiä, ja ei ole heidän jumalakaan kyllä mitenkään hyvä. Sadisti on sana jolla sitä oliota voisi kuvata.

Onneksi se on vain mielikuvitustanne. Näin uskoessani rakennan suojan tulevia sanojanne vastaan.

Tiedän että te uhkaatte sillä sadistilla minua.

Niin on käynyt sata kertaa ainakin.

Aseenne on tehoton sillä mielikuvitusjumalanne ei pysty mihinkään.

Ja vielä eräs asia koskien kokonaan muuta. Nimittäin kielilläpuhuminen helluntaissa.

Älkää kokeilko puhua siansaksaa jumalan nimissä sillä siitä menette lopullisesti sekaisin.

Kysykää itseltänne miksi jumala ei puhu selvästi ? Naurettavaa touhua.

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JonesHenry

      "Esm ateisti-isäni. Joka on hyvä ihminen."


      Ei hän ole hyvä ihminen! Vain JUMALA on hyvä, ja Jeesus oli synnitön! KAIKKI me muut olemme ihan kirjaimellisesti KAAMEITA IHMISIÄ!


      Jos haluat, voit meilata minulle osoitteeseen [email protected] Pyrin kertomaan sinulle lisää "Helvetistä" ja millaiseksi paikaksi se käsitettiin muinaisessa maailmassa ennen erillaisia "kirkolliskokouksia" joissa TODELLA HUONOSTI Kreikkaa osaavat kirkonisät ja kirkonmiehet systemaattisesti käänsivät sanan VÄÄRIN!


      Pointti on, että Jumala ei halua, että KUKAAN joutuu kadotukseen! Kreikankielen sana tässä on Apollumi, ja voit erikseen etsiä internetistä, mitä se tarkoittaa;

      "Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä. "

      Johanneksen Evankeliumi 3 luku 16 jae


      Mitä ateisti isääsi tulee, niin kyllä Jumala hänet tuomitsee aikanaan, ihan niinkuin meidät kaikki! Sekä sanojen että tekojemme perusteella! Valitettavasti kun Raamattua käännettiin Latinaksi, niin usean sanan alkuperäinen merkitys muuttui. Lopputuloksena on meidän nykyinen "helvetin oppi"


      Jumala ei muuten ole sadisti! Olet käsittänyt hänen pyhyytensä luonteen ihan VÄÄRIN! Pointti on, ettei kukaan pääse ilman Jeesusta taivaaseen, mutta moni joka tunnustaa Jeesuksen herrakseen ei silti pääse sinne! Isä Jumala ja hänen poikansa Yeshua Kadosh(pyhä pelastaja) ovat monia asioita, mutta sadisteja he eivät ole! On ikävä, että Katolinen kirkko on VIRHEELLISESTI kääntänyt eräitä Raamatun opetuksia!

    • Uskot siis että ihminen esm isäni joutuu kärsimään vain tekojensa mukaan. Ja mitä sitten? Sitten hän kuolee.

      Ja nuo sadistijumalalla uhkaavat uskovaiset eivät joudu kantamaan tekojensa seurauksia ollenkaan, he jäävät eloon.

      Onko oppisi tuo?

      Jos jumala ei ole sadisti niin miten on selittettävissä ne sadat ellei tuhannet kerrat jolloin uskovainen on uhannut sillä jumalalla minua?

      He lähtökohtaisesti pitävät jumalaa jonain sellaisena joka suhtautuu pahantahtoisesti eiuskovaan.

      Joka kiristää: jos et palvo minua kuolet.

      • En tiedä paljoa

        Minua kiinnostaisi tietää lisää siitä vaiheesta, kun juutalaisuudesta irtaantunutta lahkoa alettiin "markkinoida" kadotuksella uhaten. Juutalaisilla ei ole kadotusta, onko se siis roomalainen oppi? Onko aiheesta kirjallisuutta?


    • hellari...

      En vastaa sinulle, aurora yhtään mitään muuta kuin nämä sanat.

    • jankuttaa.

      yhtä ja samaa jo aamusta. paatunut kai ja katkera uskoville.

    • Usko Puhuva

      Jumalaa vastustava ihminen sanoo että älkää puhuku kielillä!!!! Siis, NYT KAIKKI uskovat puhumaan kielillä sen kun jaksatte.

    • tänään tätä huomenna

      aamukrapuloiossaan tämä ikuinen kapinasta elävä lapsi äkäilee Jumalan suuntaan ja koitta puolustaa hyvää isää ja itseään samalla toki.

      mihin sellainen tarvitsee sitä Jumalaa joka ei siitä kärsi edes puhua elossa ollessaan hah mitä tyhmää pöljää roskaa.

      eipä viitsi enempää sanoja tuhlata tällaiseen poukkoilijaan.

    • Jahve kultti siis on yhä olemassa?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      287
      6701
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2092
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1541
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      25
      1351
    5. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      71
      1107
    6. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      105
      1053
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      307
      928
    8. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      274
      767
    9. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      763
    10. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      44
      745
    Aihe