Hamas, isis ja kristinusko!

Opiskelemme

5

87

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Seemiläiset

Sama jumalahan on muslimeilla ja kristityillä.

• Ei ole. Vain Aabrahamin, Iisakin ja Jaakobin Jumala on elävä Jumala.

Joh. 14:6
        Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.

• Hyvä kysymys

Ei muuten ole.
      Kristityillä on kolmiyhteinen Jumala, Isä, Poika ja Pyhä Henki.
      Ei mene muslimin huudot allahille Herrallemme Jeesukselle Kristukselle. Hänen korviinsa, sillä muslimit palvoo epäjumalaa.

Muslimeilla on koraani. Yhden miehen elinaikanaan kirjoittama vihamielinen kirja.
      Mitä islam todella on?

Israelin–Palestiinan konflikti. Klikkaa ja lue uusi artikkeli!Islam (arab.) tarkoit­taa ”alistumista” ja muslimi ”alistuvaa”, mutta vä­hin­tään yhtä paljon isla­missa on kysymys alistami­sesta ja alis­ta­jista. Muslimit itse sanovat alistuvansa Alla­hille, mistä he katsovat saa­neensa palkkioksi etu­oi­keuden alistaa vuorostaan muita, mutta ke­nelle musli­mit todella alis­tu­vat ja miksi?

Johdanto
      Kunnialliset ylempiarvoiset ja häpeälliset alempiarvoiset
      Kunnioituksen saavuttaminen ja häpäisyn kostaminen
      Teeskentely kasvojen suojelemiseksi ja todellisten aikeiden kätkemiseksi
      Uhrimentaliteetti ja vaatimus toisten mukautumisesta
      Alistumisen palkitseminen ja alistumattomuuden rankaiseminen
      Uskonto alistamisen ja palkitsemisen välineenä
      Mitä islam todella on?

Tämä ar­tikkeli pyrkii ku­vaamaan musli­mien kult­tuurisen identiteetin ja menta­liteetin pe­rusele­mentit tavalla, joka kattaa niin isla­mia vain ni­meksi har­joittavan, päihteitä käyttä­vän ja jen­gissä rötöstelevän musli­minuorukaisen kuin mart­tyyri­kuolemasta haa­vei­levan muja­hidinin­kin mielenmai­semat. Paino­piste on niissä piir­teissä, jotka poik­kea­vat sel­västi länsi­maisessa kulttuurissa opetettavasta arvo­maail­masta ja joiden tuntemi­nen on olen­naista musli­mien ym­märtämiseksi näiden omasta maailman­katsomuk­sesta käsin. Tämän kirjoituksen inspiraationa ja keskeisenä lähteenä on toiminut tanskalaisen nuo­ri­so­psy­kol­o­gin Nicolai Sennelsin erinomainen artikkeli ”Report from the therapy room: Why are Muslims more violent and criminal?”, joka kannattaa lukea pohjustukseksi tässä esitettävälle analyysille.

Islam itse ei tunne sellaisia länsi­mai­seen käyt­töön lansee­rattuja käsit­teitä, kuten ”maltil­linen islam” tai ”ra­dikaali islam”. On vain yksi is­lam, ja on niitä, jotka harjoit­tavat sitä, ja niitä, jotka eivät harjoita sitä. Islamin harjoit­tajia saate­taan län­nessä kutsua ”isla­mis­teiksi”, ”radi­­kaa­­leik­si mus­li­­meiksi”, ”jiha­­dis­teiksi”, ”pie­nek­si jou­kok­si ekstre­mis­tejä”, ”yk­sinäi­siksi su­siksi”, ”inter­ne­tissä ra­dikali­soitu­neiksi”, ”äs­ket­täin radika­lisoi­tu­neiksi”, ”hen­ki­sesti tasa­pai­not­to­miksi”, ”häiriin­ty­neik­si yksilöiksi”, ”yk­sittäi­siksi häiriin­tyneik­si hen­kilöik­si”, ”nuo­risok­si”, ”aasialaisiksi” tai jopa ”ter­roris­teiksi”, mutta he itse kutsu­vat it­seään yksin­kertai­sesti mus­limeiksi. Mutta myös henki­löt, jotka eivät harjoita islamia ja jotka ei­vät tun­ne sen ideo­logiaa, voivat kut­sua itseään mus­limeiksi. Muslimi-sanaa käyte­tään islamin yhtei­sössä diskri­minoivana terminä, jolla korostetaan erottau­tumista hal­veksi­tuis­ta ”uskot­tomista”. ”Uskotto­milla” puolestaan ei tarkoiteta ainoastaan kaik­kia ei-muslimeja vaan myös toi­sia musli­meiksi itseään kutsuvia henkilöitä, jos näiden kat­sotaan edustavan vää­ränlaista islamia tai pelkästään teeskentelevän harjoittavansa islamia. Ei-musli­miksi julistau­tuminen mer­kit­sisi musli­miyhtei­söön syntyneelle tai sii­hen kerran liitty­neelle vähin­tään so­si­aa­lista itse­­mur­haa tai sitäkin syn­kempää kohtaloa:

[Profeetta Muham­mad:] ”Jos joku vaih­taa is­la­min us­konsa, tap­pakaa hänet.” (Sahih Buk­hari 9:84:57)

o8.1 Kun murrosiän saavuttanut täysijärkinen henkilö hylkää vapaaehtoisesti islamin, hän ansaitsee tulla tapetuksi. (Reliance of the Traveller, auktorisoitu shari’a-opas)
      http://aikapommi.wordpress.com/

• Outoa

Mitä nämä änkyrät oikein on. Tietoa on palsta täynnä ja sitä ei lueta, vaan kaikki muslimit ja ateistit opettamassa Raamatun Jumalasta.

• Krislah

Sama jumala on raamatussa ja koraanissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      63
      1207
    2. Uskaltaako tässä luottaa siihen että

Ehkä rakastetaan toisiamme?
      Ikävä
      107
      1193
    3. Miehen ja naisen ystävyys

Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa
      Ikävä
      146
      876
    4. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      64
      863
    5. Pidätkö itseäsi varattuna

Kaivatullesi?
      Ikävä
      68
      767
    6. Naisten top-5 red flagit

1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel
      Ikävä
      108
      677
    7. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      56
      656
    8. Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta

ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto
      Pyhäjärvi
      100
      653
    9. 78
      581
    10. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      41
      564
    Aihe